Nee, het is een woord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh...
*rochel* *hoest* *stuiptrek*
Einde verhaaltje?
Argh, die ligt hier al maanden op een stapeltje te wachten om bekeken te worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh sorry is uit Battle Royale.
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak had gezocht bij dat huisje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, het is een woord.
Keiko nam niet deel aan die versie van The Program maar aan een eerdere.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak hadden gezocht bij dat huisje?
volgens mij is t in die terugblik naar een vorige editiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak had gezocht bij dat huisje?
D'r gingen ook zóveel mensen dood in die film...
Nee. Maar wel in de buurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef RuneRose het volgende:
"I love you"
Ik heb werkelijwaar geen idee, maar m'n creatie is bijna klaar dus ik ga lekker gokken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Mennosson het volgende:
Rosebud?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Mennosson het volgende:
arigato
Hoera Hoera dat is zij, Julia Roberts dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Mennosson het volgende:
Tip: er is er 1 jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |