Ik klaag ook niet over de boete. Ik had gewoon zelf beter moeten opletten. Die conducteur irriteerde me alleen mateloos. Met zo'n brede 'ha, ik heb je te pakken' grijns, terwijl ik netjes aangaf dat ik fout zat en dan achteraf nog even hardop vragen waarom ik geen geldig vervoersbewijs had.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk vind ik die boete wél terecht UIO.
Maar ja... ik ben dan ook een pseudo-ambtenaar.
Das niet liev nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over de boete. Ik had gewoon zelf beter moeten opletten. Die conducteur irriteerde me alleen mateloos. Met zo'n brede 'ha, ik heb je te pakken' grijns, terwijl ik netjes aangaf dat ik fout zat en dan achteraf nog even hardop vragen waarom ik geen geldig vervoersbewijs had.
Welke baan is dat Yppy?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef YPPY het volgende:
Binnenkort zien jullie mij vast weer vaker. Ik heb net namelijk te horen gekregen dat mijn ontslag aangevraagd gaat worden. Ik moet zeker nog tot februari werken (er is nog wel een opzegtermijn), maar werk is er nu al haast niet meer. Het enige voordeel is dat ik nu al thuis zit.
Jup.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:57 schreef k_man het volgende:
Ik zie dat jij in de categorie users hoge ogen gooit....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg UIO, hou je nou alleen van Hik omdat ze een vrouw is?
Denken de meeste fokkers serieus dat je een man bent?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef Hik het volgende:
[..]
Het feit dat UIO dóór heeft dat ik een vrouw ben is al reden genoeg om van 'm te houden. Het is in ieder geval meer dan van de meeste Fokkers gezegd kan worden...![]()
Jup.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Jaguarized het volgende:
Denken de meeste fokkers serieus dat je een man bent?
Ik wist vanaf het begin al dat je een vrouw was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Jup.
Al hoop ik altijd wel stiekem dat die mijn fotoboek nog niet hebben gezien...![]()
Je had me zien inparkeren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wist vanaf het begin al dat je een vrouw was.![]()
Nee, schrijfstijl was het volgens mij.quote:
Keurig en compleet met streepjes naar links op de e.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Hik het volgende:
Bestaat er zoiets als een vrouwelijke schrijfstijl?
Ja jij probeert je overal in te likken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
Ja hejje, ik heb verdomme ook 3 x op TRV gestemd he!
Dat is niet zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, met m'n vorige avatar dachten de meesten dat ik of een vrouw of een travo was.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja jij probeert je overal in te likken.
Je doet maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef k_man het volgende:
Ow ja, we zouden jou nog gaan wegpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |