quote:Op donderdag 3 november 2005 00:05 schreef Douwe het volgende:
Zo CMT, er klaar voor? Morgen naar Parijs!
Klik maar!
Mooie locatie. Ik zou er meteen gaan wonen als ik de kans zou krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nice, wij hebben daar nog een huurhuis gehad, aan de zee, net rechts voordat je gaat landen...
Hmm ik moet morgen vandaag de trein van 06.02 hebben naar Schipholquote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morgen om 5.30 naar Schiphol.Dat wordt wakker blijven vannacht dus.
Hoe laat moet je op Schiphol zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm ik moet morgen vandaag de trein van 06.02 hebben naar Schiphol
7.15, vlucht gaat geloof ik om 8.00. Studiereisje met 32 personenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat moet je op Schiphol zijn?
Ik bedoel het boekingsgedeelte van de NS internationaal site. Het lukt me zelden om daar de juiste info uit te halen of iets te boeken. Vaak met de foutmelding dat het te druk is of dat er een onbekend technisch probleem zich heeft voorgedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:38 schreef Douwe het volgende:
DT >> Bij mij werkt de NS site gewoon? Supersnel, zelfs
quote:Het systeem is te druk bezet om uw bestelling te verwerken probeert u het over het enkele minuten nog eens. Bedankt voor uw begrip
Hmm ik heb nu 13, 20, 21 januari geprobeerd en zelfs als er volgens het overzicht nog plekken beschikbaar zijn, dan komt er later de melding dat het uitverkocht isquote:Op donderdag 3 november 2005 00:43 schreef Douwe het volgende:
Kut, ik zie het ja. Ik wil naar Düsseldorf ofzo!
Als het lukt wordt het een TRV meetquote:Op donderdag 3 november 2005 00:53 schreef Douwe het volgende:
Aaaaaaargh, ben ik erdoor, werkt die hoeren-site niet goed met Opera! Het is oneerlijk
Ik ga vol voor de 19 januari. Het móet toch lukken?
Voeg hieraan KPN, TPG, Eneco en UPC/Casema toe en zoek de verschillenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:04 schreef Douwe het volgende:
2 prutsbedrijven. Toevallig allebei (voormalig) overheidsbedrijven. Zie ik hier een verband?
Voor al je treinvragen altijd bahn.hafas.de gebruiken (ook leuk als spel om de langste route zonder overstap te vinden, of de langst mogelijk 'via' route in het systeem)quote:Op donderdag 3 november 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit ook even op de site van de NS. Wat een trage klotesite zeg.Het is al net zo traag en vertragend als de NS zelf.
Daar moest ik ook aan denken... maar dan dat ze dus elke pagina voor iedereen persoonlijk in html zaten in te kloppenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef Douwe het volgende:
Ik heb ineens een visioen van allemaal mevrouwen achter typemachines die nu als razenden zitten te werken om alle reizen te boeken. Zal het dan echt?
Ik kwam niet verder dan Amsterdam - Almaty. Een reis van een dag of 5quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor al je treinvragen altijd bahn.hafas.de gebruiken (ook leuk als spel om de langste route zonder overstap te vinden, of de langst mogelijk 'via' route in het systeem)
Kan ik daar dan ook wat vinden over de nachttrein van de NS? Iemand beweert namelijk dat die niet stopt op Amsterdam CS en dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor al je treinvragen altijd bahn.hafas.de gebruiken (ook leuk als spel om de langste route zonder overstap te vinden, of de langst mogelijk 'via' route in het systeem)
Nowosibirsk - Peking via Glasgow lukt nietquote:Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan Amsterdam - Almaty. Een reis van een dag of 5
Als die het goed zou doen wel inderdaad. Maar dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:20 schreef Douwe het volgende:
Dat kun je zelfs op de gewone NS site nog vinden
De nachttrein rijdt van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal naar Schiphol naar Leiden Centraal naar Den Haag Centraal naar Delft naar Rotterdam Centraal en dan weer terug of nietquote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan ik daar dan ook wat vinden over de nachttrein van de NS? Iemand beweert namelijk dat die niet stopt op Amsterdam CS en dat lijkt me heel erg sterk.
Over Amsterdam Centraal dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De nachttrein rijdt van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal naar Schiphol naar Leiden Centraal naar Den Haag Centraal naar Delft naar Rotterdam Centraal en dan weer terug of niet
Die ziet er dan wel weer heel lief uit. Voor een fasciste.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef Hik het volgende:
Fascisten zijn het. Allemaal.
[afbeelding]
Dat dacht ik al. Heb nu ook al geld gekregen van collega's.quote:
Duur geintje.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
"Het is 08.54 uur. NS-kortingskaarten zijn nog niet geldig."
"Ruk! Ik reis normaal nooit in de spits met de NS."
"Utrecht CS - Utrecht Lunetten, dat is dan ¤ 1,90 + ¤ 35,00 boete maakt ¤ 36,90."
""
"Mag ik u vragen waarom u geen geldig vervoersbewijs heeft?"
""
Die vraag aan het einde irriteerde me nog het meest. Ik geef in het begin al aan dat ik niet had stil gestaan bij het feit dat het spits was en dat de kortingskaart niet geldig is en dan stelt hij nog die vraag. De eikel.quote:
Zwaar belachelijk dat die vent je niet matste voor 6 minuten.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die vraag aan het einde irriteerde me nog het meest. Ik geef in het begin al aan dat ik niet had stil gestaan bij het feit dat het spits was en dat de kortingskaart niet geldig is en dan stelt hij nog die vraag. De eikel.
Shit zeg!!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef YPPY het volgende:
Zonde van het geld, vooral dat de boete zoveel duurder is dan het kaartje zelf.
Binnenkort zien jullie mij vast weer vaker. Ik heb net namelijk te horen gekregen dat mijn ontslag aangevraagd gaat worden. Ik moet zeker nog tot februari werken (er is nog wel een opzegtermijn), maar werk is er nu al haast niet meer. Het enige voordeel is dat ik nu al thuis zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |