abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31721374
Half september 2004 is m'n laptop kapot gegaan (zie ook Slechte reparatie laptop tijdens en na garantie, en nu? Eind oktober 2005 is dat ding verdomme nog niet gerepareerd. Het ding ligt al vier weken te wachten op een onderdeel dat uit weet ik veel waar weg moet komen. En als je vervolgens vraagt of je dan nog een keer vier weken of langer moet wachten zegt die trut dat ze dat niet kan zeggen, omdat niet bekend is wanneer dat onderdeel geleverd wordt.

Woest word ik hiervan. Het is omdat ie onder garantie wordt gerepareerd, ander hadden ze erin kunnen stikken. Had ik wel een nieuwe gekocht. Stelletje kneuzen.
Bananenyoghurt...
pi_31721392
Ja, dit lucht op... Dank u.
Bananenyoghurt...
pi_31721418
Na drie mislukte reparaties mag je je geld terug eisen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31721691
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Na drie mislukte reparaties mag je je geld terug eisen.
Hoe bedoel je? Als in geld dat ik heb betaald voor de laptop? Dus ik zou volgens jou mijn aankoopbedrag kunnen terug vorderen?

Bron?
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:33:27 #5
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31721720
Wat een top bedrijf zeg! Gelukkig hebben ze goede service en heb je een leenlaptop gekregen
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_31721884
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:33 schreef Herkauwer het volgende:
Wat een top bedrijf zeg! Gelukkig hebben ze goede service en heb je een leenlaptop gekregen
Wat een heerlijk sarcastische sprookjeswereld leef jij in...
Bananenyoghurt...
pi_31722225
Volgens mij kan je inderdaad je geld terugvragen. Hun geleverde producten voldoen niet, maar om de verkoper te beschermen heeft hij het recht om eerst via reperatie alles op orde te krijgen. Als dat niet lukt lijkt het me erg logisch dat je je geld terugvraagt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31722431
Uit de voorwaarden van een ander bedrijf:
quote:
Artikel 9 Reclames
9.1 Reclames over ondeugdelijke of onvolledige levering dienen door de afnemer binnen 8 dagen na ontvangst van de artikelen schriftelijk - met behoorlijke omschrijving van reden - kenbaar gemaakt te worden aan qizip computers. Na het verstrijken van deze termijn wordt qizip computers geacht haar verplichtingen correct te zijn nagekomen en gaat qizip computers er van uit dat de afnemer de goederen en/of diensten en facturen als correct heeft geaccepteerd.
9.2 Reclames geven aan de afnemer nimmer het recht zijn betalingen op te schorten.
9.3 Indien een reclame door qizip computers gegrond wordt bevonden, kan qizip computers overgaan tot het volgende:
A: de factuur herzien en het factuurbedrag dienovereenkomstig wijzigen.
B: het geleverde vervangen door een artikel met dezelfde specificaties of te repareren waarbij de vervangen artikelen of onderdelen aan qizip computers worden afgegeven.
C: het geleverde terug te nemen en de overeenkomst te ontbinden, onder restitutie van het door de afnemer betaalde factuurbedrag zonder gehouden te zijn aan enige vorm van schadevergoeding.
9.4 De afnemer dient in alle gevallen qizip computers drie keer de gelegenheid te bieden tot het herstellen van eventuele gebreken.
quote:
Artikel 10 Garantie
10.1 qizip computers verleent ten aanzien van de door haar geleverde artikelen een zogenaamde "carry-in" garantie van een (1) jaar. Artikelen worden altijd eerst uitgebreid getest en bij een foutdiagnose (defect) worden de meeste artikelen tegen hetzelfde artikel omgeruild, mits deze nog leverbaar en op voorraad zijn. Voor particulieren en bedrijven geldt een omruiltermijn van maximaal acht (8) dagen na factuurdatum. Zijn artikelen niet (meer) op voorraad of niet onder deze regeling vallen, dan gaan ze voor reparatie retour naar onze leverancier, wij zijn dan afhankelijk van de reparatietermijn van die leverancier.
Reclame lijkt mij een duur woord voor klacht .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31722441
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij kan je inderdaad je geld terugvragen. Hun geleverde producten voldoen niet, maar om de verkoper te beschermen heeft hij het recht om eerst via reperatie alles op orde te krijgen. Als dat niet lukt lijkt het me erg logisch dat je je geld terugvraagt.
Na drie jaar nog geld terugvragen? Ze zien me aankomen...
Bananenyoghurt...
pi_31722524
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Na drie jaar nog geld terugvragen? Ze zien me aankomen...
Je krijgt garantie op herstelwerkzaamheden van enkele maanden.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:28:11 #11
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_31723094
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:04 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je krijgt garantie op herstelwerkzaamheden van enkele maanden.
Dit hang allemaal van de garantievoorwaarden van je produkt af. Ook het terug krijgen van je geld na 3 reparaties is absoluut geen garantie. Dat een bedrijf dat wel doet wil niet zeggen dat dat overal zo werkt.

Eerst goed je voorwaarden doorlezen voor je iets koopt, dus
I do not regret the things I've done but those I did not do
pi_31723164
Bij het computerbedrijf waar ik heb gewerkt waren er ongeveer dezelfde voorwaarden, garantie na reperatie van 3 maanden en altijd 3 pogingen om te repareren, daarna een nieuw geven of geld teruggeven.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:15 #13
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_31723257
Ik lees trouwens bij de voorwaarden van Qizip computers dat zij die keuze hebben, niet de klant. Maw, ook daar is het geen reacht (leek me ook al sterk aangezien zij weer afhankelijk zijn van de fabrikant).
I do not regret the things I've done but those I did not do
pi_31723387
Even voor de duidelijkheid, ik heb op dit moment nul euro betaald aan reparaties. De 65 euro die ik eerder heb betaald heb ik kort daarna weer teruggekregen. Van geld terugkrijgen is in mijn geval dus geen sprake.
Bananenyoghurt...
pi_31723434
Ik heb eerst 6 weken op mijn laptop gewacht (processor stuk) en nadat we hem terug kregen bleek dat nu de boxen het niet meer deden Dus...laptop weer terug naar de fabriek. Dat duurde maar een maandje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31723459
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:34 schreef TommyZ het volgende:
Ik lees trouwens bij de voorwaarden van Qizip computers dat zij die keuze hebben, niet de klant. Maw, ook daar is het geen reacht (leek me ook al sterk aangezien zij weer afhankelijk zijn van de fabrikant).
Geen recht nee, maar ze kunnen niet anders oordelen dan dat het een productiefout is. Maar de TS valt weer nalatigheid te verwijten, dus ze zullen het niet snel teruggeven.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:44:11 #17
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_31723519
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:41 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Geen recht nee, maar ze kunnen niet anders oordelen dan dat het een productiefout is. Maar de TS valt weer nalatigheid te verwijten, dus ze zullen het niet snel teruggeven.
Als het geen productiefout zou zijn zou het toch al niet onder garantie vallen. Maar zelfs dan is het geen recht, al moet het apparaat 10 keer gerepareerd worden voor hetzelfde probleem. Een beetje bedrijf zal echter wel iets in die richting doen uit fatsoen
I do not regret the things I've done but those I did not do
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:22:18 #18
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_31724593
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef groningerstudent het volgende:
Half september 2004 is m'n laptop kapot gegaan Eind oktober 2005 is dat ding verdomme nog niet gerepareerd. Het ding ligt al vier weken te wachten op een onderdeel dat uit weet ik veel waar weg moet komen.
Is wel wat langer dan 4 weken
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_31724995
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef Davoice het volgende:

[..]

Is wel wat langer dan 4 weken
Klopt. Het probleem speelt ook al meer dan een jaar ondertussen. Echter, het heeft bijna een jaar geduurd voordat een (hopelijk) correcte diagnose is gesteld. Omdat ik wat tijd nodig heb gehad om het zover te krijgen dat hij onder garantie zou worden gerepareerd(zie ook link in OP) is ie daarom pas in september 2005 opnieuw de deur uitgegaan. Het betreft dan ook de vier weken van afgelopen september tot nu.
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:37:42 #20
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_31725040
Noorod?
From feudal serf to spender.
pi_31725072
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Noorod?
Tip: eerst lezen, dan reageren...
Bananenyoghurt...
pi_31725661
ik haat studenten dus maakt niet uit
pi_31725721
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef 2609 het volgende:
ik haat studenten dus maakt niet uit
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?
Bananenyoghurt...
pi_31725779
gewoon even zeggen dat ik studenten haat en het me dus niks uitmaakt

leek me vrij duidelijk maar je kwam ook al niet zo slim over dus ik vergeef het je
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:08:22 #25
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_31725860
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:39 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Tip: eerst lezen, dan reageren...
ik las, en zag niets
Ik heb het andere topique niet aangeklikt
From feudal serf to spender.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:13:57 #26
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31726019
Wat voor kutlaptop bij wat voor kutbedrijf is dit dan
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31726098
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:05 schreef 2609 het volgende:
gewoon even zeggen dat ik studenten haat en het me dus niks uitmaakt

leek me vrij duidelijk maar je kwam ook al niet zo slim over dus ik vergeef het je
Applaus. In twee posts al persoonlijk worden. Goeie actie.

Blijft de vraag, als het je toch niet boeit, wat doe je dan in godsnaam in dit topic? Ga dan iemand anders lastig vallen ofzo.

* groningerstudent zich afvraagt waarom hij eigenlijk zo'n moeite stopt in deze reply...
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:18:30 #28
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_31726136
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat voor kutlaptop bij wat voor kutbedrijf is dit dan
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:18:40 #29
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31726140
Niet zo snel happen, knul.

@ TeleLuvR.

Ja dat vertelt 'ie dan weer niet he

[ Bericht 74% gewijzigd door Rock-shocker op 27-10-2005 15:27:07 ]
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31726365
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat voor kutlaptop bij wat voor kutbedrijf is dit dan
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef groningerstudent het volgende:
Half september 2004 is m'n laptop kapot gegaan (zie ook Slechte reparatie laptop tijdens en na garantie, en nu? Eind oktober 2005 is dat ding verdomme nog niet gerepareerd.
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef groningerstudent het volgende:
...en zou het ook nog even met Compaq overleggen.
[..]
Ik heb heb destijds bij Dynabyte gekocht, maar...
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:39 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Tip: eerst lezen, dan reageren...
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:33:32 #31
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31726516
Gast, ik ga niet heel jouw postgeschiedenis doornemen ofzo.

Maar goed. Compaq
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31726656
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Gast, ik ga niet heel jouw postgeschiedenis doornemen ofzo.
Gelijk heb je. Zou ik ook niet doen. Maar de kreet "zie ook" in de OP was toch op z'n minst een subtiele hint richting het goede topic...
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:41:10 #33
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31726767
Je moest eens weten hoe snel ik daarover heen gelezen had

Maar wat gaat er nou gebeuren? En wat voor laptop was het specifiek? Vriendin van mij heeft ook net een Compaq gekocht. Kijken of ze zich zorgen moet maken.

Maar goed, men zou gewoon ook meteen een Apple moeten kopen natuurlijk.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31726851
Ik heb een Asus laptop en prima reparatieservice daar. Laptop wordt opgehaald en gebracht, reparatie binnen 10 werkdagen en niet moeilijk doen over omstandigheden.

Nu moet ik alleen nog eens nieuwe rubber voetjes vragen voor mijn laptop, die zijn ze vergeten
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:45:46 #35
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31726921
Ik snap ook niet dat een bekend bedrijf als Compaq zich kan veroorloven zulke slechte service te leveren.

Ik bedoel wat de neuk is er aan de hand als het een heel jaar duurt voordat er een betrouwbare diagnose gesteld wordt?!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31726988
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Je moest eens weten hoe snel ik daarover heen gelezen had

Maar wat gaat er nou gebeuren? En wat voor laptop was het specifiek? Vriendin van mij heeft ook net een Compaq gekocht. Kijken of ze zich zorgen moet maken.

Maar goed, men zou gewoon ook meteen een Apple moeten kopen natuurlijk.
Compag Presario 915. Maar die van mij is inmiddels dus al bijna drie jaar oud (waarvan ruim een jaar dus kapot). Apple was geen optie omdat die niet alle (specifiek benodigde) programma's kon draaien die ik nodig had.
Bananenyoghurt...
pi_31727113
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik snap ook niet dat een bekend bedrijf als Compaq zich kan veroorloven zulke slechte service te leveren.

Ik bedoel wat de neuk is er aan de hand als het een heel jaar duurt voordat er een betrouwbare diagnose gesteld wordt?!
Is niet de schuld van Compaq. Dat wil zeggen, tot 4 weken geleden niet. Dynabyte heeft mij destijds verwezen naar een reparatiebedrijf. Wat ze hadden moeten doen is mij verwijzen naar Compaq zelf (of eigenlijk: ze hadden zelf Compaq moeten betrekken, maar goed). Daardoor ben ik pas na een jaar uiteindelijk doorverwezen naar Compaq, nadat ik drie (!) aangetekende garantieclaims bij Dynabyte had neergelegd. Compaq heeft mij daarna behoorlijk snel geholpen en heeft ook direct duidelijk gemaakt dat het gewoon onder garantie wordt gerepareerd.
Bananenyoghurt...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:52:21 #38
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31727141
Okay, dan zal het deze wel niet zijn.

Over een jaartje wel, kan je dualbooten met Windows
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33221686
Om met Bert Visscher te spreken: dan weet je het niet meer. Over het feit dat de hele afhandeling zo verschrikkelijk triest gaat. Over het feit dat ik niet meer weet of ik moet lachen of moet huilen. De laptop is inmiddels weer bij Dynabyte in Groningen (sinds vorige week dinsdag). Sinds die tijd is het volgende gebeurd:

  • HP vraagt mij een kopie van reparatiefactuur en aankoopfactuur om de garantieclaim te kunnen verwerken ("ja hoor, dit gaat gewoon onder garantie").
  • Beide papieren via Dynabyte naar HP gefaxt.
  • HP belt vrijdag op: "de laptop stond tijdens de garantieperiode niet in ons systeem, dus geen garantiegeval. Ik woest en duidelijk gemaakt dat ik dit niet accepteer. Zou vandaag teruggebeld worden door de vent die ik in augustus als eerste heb gesproken (was vrijdag niet aanwezig).
  • Om kwart voor vijf nog geen telefoon, dus zelf maar naar HP gebeld: "goh, raar dat tegen u is gezegd dat ie niet onder garantie valt, want de factuur wordt gewoon onder garantie behandeld." Ik weer wat afgekoeld.
  • Ik toch wel nieuwsgierig hoeveel dat geintje me zou hebben gekost, dus gebeld naar Dynabyte: 150 euro voor vervanging van het toetsenbord.
  • Alarmbellen gaan rinkelen. Die 150 euro klinkt meer als een vervangen toetsenbord als een vervangen mainboard, maar het toetsenbord was al minstens twee keer vervangen, en dit is niet de oorzaak van de klachten. Al eerder was vastgesteld dat het een probleem was in het mainboard.
  • Ik naar Dynabyte om mijn angstige voorgevoelens te controleren. Inderdaad, nog steeds worden aanslagen niet geregistreerd. Conclusie: laptop verkeert nog in dezelfde (defecte) staat als september 2004...
  • Laptop gaat morgen opnieuw richting Limburg, naar het reparatiebedrijf. Dynabyte gaat namens mij eens even een hartig woordje met die gasten spreken.

    Heb ik in het begeleidende schrijven naar het reparatiebedrijf nog expliciet er bijgezet dat het probleem niet in het toetsenbord lag. Het ding is vier (!) f*** maanden weggeweest, en ze hebben het keyboard vervangen. Drie maanden moeten wachten op een keyboard uit weet ik veel waar. Een keyboard, for crying out loud. In 15 maanden tijd heb is dit dus al m'n derde keyboard. Aantal uren dat ik de laptop totaal gebruikt heb in die 15 maanden: nog geen uur.

    Ik hou m'n hart vast voor wat er nog gaat komen. Het einde van de tunnel leek zo dichtbij, maar is ineens weer zo ver weg. Als ze al drie maanden moeten wachten op een keyboard, wat gaat er dan ik godsnaam gebeuren met een mainboard. Dit is zo ontzettend slopend. Steeds maar weer bellen, schrijven, uitleggen, enzovoorts.

  • Bananenyoghurt...
    pi_33223120
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 18:25 schreef groningerstudent het volgende:
    -verhaal-
    Omg
    Hoe is dit in de tijd van hoogwaardige communicatie- en informatiesystemen nog mogelijk zou je zeggen.

    We een typisch gevalletje van miscommunicatie
      maandag 19 december 2005 @ 19:57:12 #41
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_33223933
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 12:22 schreef NiteSpeed het volgende:
    Na drie mislukte reparaties mag je je geld terug eisen.
    het hangt eerder van de termijn af hoor, maar als het probleem hardnekkig is kun je idd dat als een extra argument noemen en tegelijkertijd schadevergoeding en/of een vervangend systeem eisen in het kader van nalatigheid.
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
      maandag 19 december 2005 @ 19:59:15 #42
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_33224007
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 18:25 schreef groningerstudent het volgende:
  • Ik toch wel nieuwsgierig hoeveel dat geintje me zou hebben gekost, dus gebeld naar Dynabyte: 150 euro voor vervanging van het toetsenbord.
  • Alarmbellen gaan rinkelen. Die 150 euro klinkt meer als een vervangen toetsenbord als een vervangen mainboard, maar het toetsenbord was al minstens twee keer vervangen, en dit is niet de oorzaak van de klachten. Al eerder was vastgesteld dat het een probleem was in het mainboard.
  • whehehe 150 euro voor een laptop toetsenbord van hoogstens 11,80 ex btw inkoop?

    dude je moet die lui echt afmaken; garantie is garantie, ze mogen geen extra kosten rekenen... en de vervanging van zo'n ding is gebeurd in 5min, trust me.
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
    pi_33224180
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef dr.dunno het volgende:

    [..]

    whehehe 150 euro voor een laptop toetsenbord van hoogstens 11,80 ex btw inkoop?

    dude je moet die lui echt afmaken; garantie is garantie, ze mogen geen extra kosten rekenen... en de vervanging van zo'n ding is gebeurd in 5min, trust me.
    Hij wordt nu dus ook gewoon onder garantie gerepareerd. De vervanging van het keyboard wordt door HP vergoed, de vervanging van het mainboard is het probleem van het reparatiebedrijf (garantie op de reparatie, enz.). Ik zou willen dat ik kon kiezen waar die gerepareerd wordt, maar ja, het moet natuurlijk weer allemaal via HP procedures, omdat ik anders naar m'n garantieclaim kan fluiten.

    Er gaan binnenkort ook een paar stevige klachtenbrieven de deur uit. Dit is echt te triest voor woorden.
    Bananenyoghurt...
    pi_33225381
    Ik herken dit probleem maar al te goed. In maart 2003 kocht ik een laptop bij de AH. Er zat 2 jaar garantie op, dus ik dacht dat ik er geen buil aan kon vallen. Wie gaat er nou immers zo'n lange garantieperiode geven op een produkt van slechte kwaliteit? (in 2003 was 1 jaar garantie gebruikelijker, dus vandaar.)

    Maar ik viel er dus wél een buil aan. Onderdelen raakten defect, zoals de audio line-out, het beeldscherm vertoonde opeens dode pixels en de kwaliteit werd slechter (vlekkerig beeld) Ik heb het ding 8× laten repareren. Nu doet hij 't helemaal niet meer omdat de voedingscontact is afgebroken.

    Ik heb de hoop opgegeven en orienteer me op een nieuwe. Ik zit niet bepaald te wachten om weer klauwen vol geld uit te geven, maar een goed werkende laptop is wel handig. Maar nu weet ik godverdomme niet welk model wél degelijk is. Advies van verkopers, daar trap ik niet meer in, want óf ze weten nog minder dan de koper of ze proberen je een slecht model aan te smeren. Over Dell heb ik meer positieve dan negatieve verhalen gehoord, dus misschien is er één van dat merk aanschaffen wel een goed idee.

    Ik weet inmiddels één ding: met dode pixels hoef je geen genoegen te hebben. Veel winkeliers zeggen dat een beeldscherm 5 dode pixels mag hebben of zoiets, maar dat is dus bullshit. Het is wettelijk bepaald dat in geval van dode pixels de consument kostenloos een nieuw beeldscherm mag eisen.
    pi_33246457
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 18:25 schreef groningerstudent het volgende:
    schrijnend verhaal
    Ongelooflijk Als ze dat allemaal gratis voor je gedaan hebben dat hele jaar, was het volgens mij voor HP goedkoper geweest om je gewoon een nieuwe laptop te geven i.p.v al die manuren eraan te besteden... dat ze dat nog niet doorhebben Verder wel erg triest ook hoe ze je als klant behandelen... bovendien breek je met slechte service je bedrijf alleen maar af, coulant zijn in deze gevallen levert juist meer op in de vorm van nieuwe klanten die via-via hebben gehoord wat voor topbedrijf je wel niet bent.
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef Netflier het volgende:
    Ik heb de hoop opgegeven en orienteer me op een nieuwe. Ik zit niet bepaald te wachten om weer klauwen vol geld uit te geven, maar een goed werkende laptop is wel handig. Maar nu weet ik godverdomme niet welk model wél degelijk is.
    Ik denk dat ik een Apple ga halen wanneer ik een laptop nodig heb. Ik hoor goede verhalen over hun service en de degelijkheid van hun producten. Puik besturingssysteem ook nog eens (mits je niet alteveel Windows-only spullen hebt, dan mag je alles gaan emuleren). Ik vind die iBooks er alleen niet uitzien en de PowerBooks weer zo duur
    pi_33248179
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Henno het volgende:

    [..]

    Ongelooflijk Als ze dat allemaal gratis voor je gedaan hebben dat hele jaar, was het volgens mij voor HP goedkoper geweest om je gewoon een nieuwe laptop te geven i.p.v al die manuren eraan te besteden... dat ze dat nog niet doorhebben Verder wel erg triest ook hoe ze je als klant behandelen... bovendien breek je met slechte service je bedrijf alleen maar af, coulant zijn in deze gevallen levert juist meer op in de vorm van nieuwe klanten die via-via hebben gehoord wat voor topbedrijf je wel niet bent.
    Niet helemaal. HP zelf is pas in augustus van dit jaar er bij gekomen. Het is een nogal lang een complex verhaal. Ook om voor mezelf weer alles op een rij te zetten (i.v.m. klachtenbrieven die gaan komen) heb ik de hele zooi even uitgetypt. Liefhebbers kunnen het PDF'je hier vinden. Let op: het is ruim drie pagina's aan tekst...
    Bananenyoghurt...
    pi_33248442
    Netflier:

    Koop een Asus of Dell, die moeten wel goed zijn en hebben leuke garantie.
    We'll keep on whispering our mantras.
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:00:11 #48
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_33258863
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef NiteSpeed het volgende:
    Netflier:

    Koop een Asus of Dell, die moeten wel goed zijn en hebben leuke garantie.
    Dell goede garantie?

    je hebt zeker nog nooit een serieus probleem aan hoeven kaarten daar
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:50 #49
    207154 IJsbergsla
    geen gewone sla..
    pi_62389633
    Istie nou al gerepareerd?
    Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
    Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:17:30 #50
    225234 Ifigineia
    Prettig gestoord.
    pi_62389755
    kutkick
    Topopmerking van het jaar m.b.t. zwanger worden: "Als er niks in gaat, kan er ook niks uitkomen!"
    pi_62389791
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef IJsbergsla het volgende:
    Istie nou al gerepareerd?
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_62390328
    1 kankerkickje voor deze topic
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')