Mag ik in dat geval drie volle corona's en vier glazen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef mitt het volgende:
[..]
is gewoon de prijs voor vier volle dan.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval drie volle corona's en drie glazen?
Kun je je mening herzien, ik was mijn bericht net aan het wijzigenquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je je mening herzien, ik was mijn bericht net aan het wijzigen![]()
Kun je je mening herzien als ik eerst mijn open staande rekening betaal?quote:
heb je zoveel geld dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je je mening herzien als ik eerst mijn open staande rekening betaal?
Dan ben ik even afwassen....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:37 schreef mitt het volgende:
[..]
heb je zoveel geld dan?
dat is nog meer dan het postaantal van tong.
Wast jouw vriendin wel af om je tong-hoge rekening in een digitale kroeg te voldoen? Ik heb haar hier nog nooit gezien.quote:
Waarom denk je dat ik geen vriendin heb?.....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Wast jouw vriendin wel af om je tong-hoge rekening in een digitale kroeg te voldoen? Ik heb haar hier nog nooit gezien.
Je doet TU. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen vriendin heb?.....
Zo van; ik had hem toch gekocht.!!!!oneone!!!einz!!!!111quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef popolon het volgende:
XL je kloon wat doe je?
ik verkleurquote:Op woensdag 2 november 2005 20:42 schreef XL het volgende:
Mijn kloon, wat doe je!
Eerst Pfaf, nu jij....quote:
tsss iets meer respect graag, weet je hoelang ik me in heb moeten likken hiervoor?quote:
Een jaar en twee mislukte sollicitatie pogingen toch.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss iets meer respect graag, weet je hoelang ik me in heb moeten likken hiervoor?
Ze vroegen mij de hele tijd, maar ik wilde niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss iets meer respect graag, weet je hoelang ik me in heb moeten likken hiervoor?
Jij ook al?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ze vroegen mij de hele tijd, maar ik wilde niet.
1 sollicitatie maar wel 2 keer het niet gewordenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Een jaar en twee mislukte sollicitatie pogingen toch.
Hier heb je er eentje om over te schoppen naar je eigen hokquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 sollicitatie maar wel 2 keer het niet geworden
Whehehehe!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:28 schreef XL het volgende:
[..]
Laat maar, hij is niet serieus... Hij zei net ook dat Ajax ging scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |