Het is maar een formaliteit, je kunt onmogelijk nog zakken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef MaLo het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn afstudeerpresentatie. Ben dood- en doodzenuwachtig. Waarom ben ik pas om 15:30 aan de beurt. Eerst een kwartier presenteren, dan vragen beantwoorden van de examencommissie. Pfff, was het maar was 17:00 uur, dan zat het erop en weet ik of ik geslaagd ben of niet
.
Waarom moet ik dit dan nog doen als ik volgens jullie toch al geslaagd benquote:
Ik doe alleen positief, het komt vast goedquote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit dan nog doen als ik volgens jullie toch al geslaagd ben![]()
Komt het echt niet voor dat mensen nog zakken tijdens hun presentatie![]()
Over een half uurtje vertrek ik naar school, daar nog ff oefenen met mijn mede-afstudeerster.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe alleen positief, het komt vast goed![]()
Zie je wel dat we gelijk hadden.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef MaLo het volgende:Geslaagd
Met een 8
De examencommissie had voor de presentatie een 7 in zijn hoofd, maar de gecommitteerde was zo blij verrast over onze kennis over het onderwerp dat we een 8 kregen![]()
* MaLo gaat nu feestvieren
Als es met Ernst & Young gebeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:14 schreef MI55ILLE het volgende:
hebben jullie nog tips voor bedrijven in de Randstad die ik zou kunnen benaderen voor een afstudeeropdracht? Studie Bedrijfskundige Informatica. Ik ben al weken op zoek...
KPMGquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:14 schreef MI55ILLE het volgende:
hebben jullie nog tips voor bedrijven in de Randstad die ik zou kunnen benaderen voor een afstudeeropdracht? Studie Bedrijfskundige Informatica. Ik ben al weken op zoek...
Oe, succes dan! Gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandaag een deadline gekregen....donderdag een hoofdstuk zo goed als af, of mijn aio plek gaat niet door...
kwakveense gaat serieus aan de slag morgen...
Oh hey bedankt...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef MaLo het volgende:
Gefeliciteerd Meranto!
Spannend MadGuy, je afstudeerdatum komt dichtbij nu. Onze tweede lezer was zooooo warrig, niemand van de aanwezigen (eerste lezer, gecommitteerde, bedrijfscoach) snapte de vragen die hij stelde
Coencordia: heel veel succes morgen!
Vanochtend 800 woorden geproduceerd! woehoe!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oe, succes dan! Gaat het lukken denk je?
Cum laudequote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef MaLo het volgende:Geslaagd
Met een 8
De examencommissie had voor de presentatie een 7 in zijn hoofd, maar de gecommitteerde was zo blij verrast over onze kennis over het onderwerp dat we een 8 kregen![]()
* MaLo gaat nu feestvieren
Dit waren er alvast 64. Goed op weg dus!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef kwakveense het volgende:
euh, nou de 800 woorden van vanochtend dus...
ik had vanmiddag andere dingen te doen, verplicht, en vanavond ook... nu is de bieb dicht, en ik kan echt alleen maar schrijven in de bieb ben ik nu achter, dus ik voel me schuldig dat ik nu niet zit te schrijven, maar kan er ook neit veel aan doen...
morgen weer. dus die 2000 woorden moeten lukken!
Ik haat de UB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef kwakveense het volgende:
euh, nou de 800 woorden van vanochtend dus...
ik had vanmiddag andere dingen te doen, verplicht, en vanavond ook... nu is de bieb dicht, en ik kan echt alleen maar schrijven in de bieb ben ik nu achter, dus ik voel me schuldig dat ik nu niet zit te schrijven, maar kan er ook neit veel aan doen...
morgen weer. dus die 2000 woorden moeten lukken!
zeg, praesidium libertatis, de UB is best relaxed hoorquote:
De UB is vreselijk. Het is er tegenwoordig veel te druk en de koffie is er niet te zuipen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zeg, praesidium libertatis, de UB is best relaxed hoor(nog naar de di"es geweest? daar moest ik dus gisteren heen, bestuurtje spelen...)
t is nu kwart over twee en ik heb al bijna 2000 woorden. t gaat lekker. ben alleen nu weer op zo'n rottig plekje in een hoofdstuk aangeland. normaal gesproken stop ik dan en lukt het de volgende dag wel, maar ik durf nu nog niet te stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |