Dat lijkt mij ook erg handig voor mijn scripties, maar ik heb het geld absoluut niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zit overigens ook te denken aan aanschaf van een laptop. Het lijkt me niets alles over te moeten nemen met de hand, ik heb al eens archiefonderzoek gedaan. Dat kan een heidens werk zijn.Alleen dat geld he, zo'n laptop gaat weer klauwen met geld kosten.
Ik zie ineens een gat in de markt. Rent-a-laptop!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg handig voor mijn scripties, maar ik heb het geld absoluut niet.![]()
Het idee bestaat al, maar is peperduur. Ik weet niet meer precies hoeveel het was, maar toen ik het checkte was het echt zo van: jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zie ineens een gat in de markt. Rent-a-laptop!
Absoluut. Alleen de vraag is of het op weegt. Eerst eens kijken hoeveel archiefonderzoek mij wacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, als je in drie maanden je onderzoek kunt doen en daarna je laptop weer in kunt leveren...Toch goedkoper dan werkelijk aanschaffen, lijkt me.
De optelsom is niet zo moeilijk. Even archief doorkijken wat er over je onderwerp is, als het meer dan 10 ordners is mag je gerust die 3 maanden uittrekken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:57 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. Al is dat ook gewoon kut in te schatten.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Baan1980 het volgende:
Menseh, mag ik jullie lastig vallen met een blijde mededeling? Deze jongen is namelijk vanmiddag afgestudeerd aan de opleiding IVIT (Informatie- Voorziening en Techniek) op de HHS
Alles gedaan in 3.5 jaar (normaal gesproken is 4 jaar), dus Staatsecretaris Rutte ken trots op me zijn :p
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Baan1980 het volgende:
Menseh, mag ik jullie lastig vallen met een blijde mededeling? Deze jongen is namelijk vanmiddag afgestudeerd aan de opleiding IVIT (Informatie- Voorziening en Techniek) op de HHS
Alles gedaan in 3.5 jaar (normaal gesproken is 4 jaar), dus Staatsecretaris Rutte ken trots op me zijn :p
En hij is ingebonden! Dinsdag met mijn begeleider overlegen en dan examen aanvragen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef komrad het volgende:
dus het is wel al vastgelegd.dan heb je tenmiste druk erop zitten
Het is maar een formaliteit, je kunt onmogelijk nog zakken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef MaLo het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn afstudeerpresentatie. Ben dood- en doodzenuwachtig. Waarom ben ik pas om 15:30 aan de beurt. Eerst een kwartier presenteren, dan vragen beantwoorden van de examencommissie. Pfff, was het maar was 17:00 uur, dan zat het erop en weet ik of ik geslaagd ben of niet
.
Waarom moet ik dit dan nog doen als ik volgens jullie toch al geslaagd benquote:
Ik doe alleen positief, het komt vast goedquote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit dan nog doen als ik volgens jullie toch al geslaagd ben![]()
Komt het echt niet voor dat mensen nog zakken tijdens hun presentatie![]()
Over een half uurtje vertrek ik naar school, daar nog ff oefenen met mijn mede-afstudeerster.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe alleen positief, het komt vast goed![]()
Zie je wel dat we gelijk hadden.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef MaLo het volgende:Geslaagd
Met een 8
De examencommissie had voor de presentatie een 7 in zijn hoofd, maar de gecommitteerde was zo blij verrast over onze kennis over het onderwerp dat we een 8 kregen![]()
* MaLo gaat nu feestvieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |