quote:
what the?
![]()
om 9.28 was je nog niet weg? om 10.00 stond ik op de parkeerplaats en had ik er al 220 km op zitten (2.5 uur)
ben er net weer, 21.00, en was op de terug weg zelfs 3.5 uur bezig...
de autoRAI vond ik al top met zn bijzondere wagens, maar ik ben hier na 2 hallen opgehouden met tellen en maar gewoon op foto gaan zetten. en waarschijnlijk heb ik dan nog lang niet alles gezien...
![]()
de pendelbussen
mn vader kan erg slecht lopen en aangezien het er buiten stervens koud was, was dit een zeer goede optie....
![]()
de drukte
die viel dus heel erg mee, waar je op de RAI wanneer je bij een ferrari wilde kijken eerst als het ware in de rijd kon gaan staan, kon ik de hele dag door naast elke ferrari rustig mn foto's maken.
269 foto's in totaal, dus ik post binnenkort wel ff een hoop
mn accu's waren om goed 1700 al helemaal leeg, maar we gingen toen ook net weg
alle foto's gemaakt met Canon Ixus 430 op 1600x1200 met super fijn / fijn instelling ![]()
het verkeer
potver wat was het druk in Essen zelf, ik heb over die laatste 20 km wel een uur gedaan.
![]()
de Porsches
en natuurlijk ook de rest van de top wagens, de HAMANN stand was naar mijn idee de allermooiste...aangezien mijn voorliefde vooral in voor de Porsches, heb ik vandaag een soort van natte droom gehad. De een na de ander, en de een was nog mooier dan de ander.
kleine preview, de grote favoriet bij mij was toch wel de Porsche GT2 en laat die nu in een van de eerste hallen staan waar we binnen kwamen...
![]()
![]()
walhalla van de tuners, als je goed kijkt naar de namen die er hangen...
![]()
"speciale Essen Messeprijs van 235.000"
![]()
deze foto is tot stand gekomen zonder Photoshop oid, de belichting op de show was zo fel en specifiek op de auto gericht dat ik deze foto kreeg, vond hem wel mooi en heb hem dus gehouden...
![]()
deze SLR stond er ook in hal 5 geloof ik, pin me er niet op vast. Accu was bijna leeg, dus maar 1 foto..
meer volgt later...
PS: Ijsmeis niet gezien, of andere fokkers, tenminste ze lieten het niet merken...
[ Bericht 4% gewijzigd door CybPraetorian op 01-12-2005 22:37:30 ]