Jas kan sowieso uit ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Jimmeh het volgende:
Ik ga er morgen heen, zal wel super druk zijn omdat vorige zaterdag al die sneeuw ellende was...
Wat is de temperatuur in de hallen? Want als die temperatuur nog best ok is, dan kan ik m'n jas wel in de auto laten en met een goede warme trui rondlopen... Scheelt weer een jas rondzeulen.
Je kunt naar de hallen de jas net zo goed aan doen, want echt warm is het buiten niet. Ze hebben binnen garderobes en kluisjes waar je je jas in kunt doen. De temperatuur binnen is wel lekker, er liepen er genoeg met een shirt. En de dames die er ronliepen hadden ook niet zoveel kleding aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Jimmeh het volgende:
Ik ga er morgen heen, zal wel super druk zijn omdat vorige zaterdag al die sneeuw ellende was...
Wat is de temperatuur in de hallen? Want als die temperatuur nog best ok is, dan kan ik m'n jas wel in de auto laten en met een goede warme trui rondlopen... Scheelt weer een jas rondzeulen.
Nice pics dude!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef RedScorpion het volgende:
Zo luitjes,
Hier mijn pics mbt Essen... om een kleine impressie te geven wat we allemaal gezien hebben gisteren .
Remko's verzameling mbt Essen
Veel kijk plezier.
Grtz. Remko
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef RedScorpion het volgende:
Zo luitjes,
Hier mijn pics mbt Essen... om een kleine impressie te geven wat we allemaal gezien hebben gisteren .
Remko's verzameling mbt Essen
Veel kijk plezier.
Grtz. Remko
The page cannot be displayedquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef CybPraetorian het volgende:
ok dan, ook al mijn 269 foto verkleind en geupload en al zijn hier te vinden LINK
niet iedereen tegelijk, want anders zit ik meteen door mn limiet heen...![]()
yupsquote:
hij doet het weer hoor, ik heb eea veranderd. Nu staan niet alle foto's er meer op maar wel veel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef CybPraetorian het volgende:
ok dan, ook al mijn 269 foto verkleind en geupload en al zijn hier te vinden LINK
niet iedereen tegelijk, want anders zit ik meteen door mn limiet heen...![]()
opdatum: ik zei nog zo... nee geintje, maar hij werkt ff niet, dus zondag weer beter..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |