quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
Sluit je mijn 'net een paar seconden te laat topic' nog eventjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo maar 's m'n nest in.
Kst..quote:cerror
Dat wist ik al ja.
Ksssst...quote:JDude
Klinkt als een bijna-geslaagde avond.
Er waren alleen maar meiden he.. jij schenkt toch ook geen bier in een kippenhok?quote:killswitchwat
Tieten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef pc-fr34k het volgende:
teiten
Alláng dicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sluit je mijn 'net een paar seconden te laat topic' nog eventjes?.
Dat ja.quote:
knijpt terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat er tussen uit knijpen
ja en wie had de laatste post in het vorige topic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[BeF] #250-41 Bier hier, bier daar, bier overal.
quote:
ow der was wel andere drank dus?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kst..
[..]
Ksssst...![]()
[..]
Er waren alleen maar meiden he.. jij schenkt toch ook geen bier in een kippenhok?
Nee dat was Jantje niet.. dat was ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, Jantje, ik zat net te twijfelen of jij of DD die teiten aan zebbie had gegeven in den beginne, dat was jij toch die van die geweldige verslagen gaf van de gebeurtenissen in [BeF]?
Was subtiel hoorquote:
Ik ben Jantjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef Janetje het volgende:
Nee dat was Jantje niet.. dat was ik...
Witte wijn en consorten..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow der was wel andere drank dus?
Prima.. was jij dat dan?quote:
Keep up with it ouwe..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
Oh, alweer een nieuw topic.
Het ging over tieten, dus ik was het vast niet. (Bij gebrek aan...)quote:
Ging het niet per ongeluk over feiten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Het ging over tieten, dus ik was het vast niet. (Bij gebrek aan...)
Ik ben trouwens weer over m'n dode punt heen, dus wacht nog even met slapengaan.
Maar je hebt wel een kuticoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
En ik ben niet oud.
Vast niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
Ging het niet per ongeluk over feiten?
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
En ik ben niet oud.
Idemquote:
quote:
Ja joh.. dat mag ie niet meer van yvonnequote:
quote:
Waarom lach ik?quote:
Herald vond het leuk. Daar deed ik het voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom lach ik?
Dat kooi gedoe was uitermate kut.
quote:
Ik vond die kooi ook best tôf eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:32 schreef GoLLeM het volgende:
Herald vond het leuk. Daar deed ik het voor
Ik ben ook best tof.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond die kooi ook best tôf eigenlijk.
gooh 2 cm alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef GoLLeM het volgende:
Het leuke is dat el iedereen weet dat ik dat was met die kooi. én met Hoi met GoLLeM.
Nu is mijn internetpiem0l weer groter.
*Mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Sanne1805 het volgende:
ik zou zo graag en knijntje zijn
in de wei in mijn nopjes
ik zou zo graag een knijntje zijn
dan leek mn schijt net dropjes
4 of 5 rosétjes.. (geen flessen, glazen)quote:
*jachtgeweer paktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Sanne1805 het volgende:
in de wei in mijn nopjes
Leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Sanne1805 het volgende:
in de wei in mijn nopjes
Ik heb niet eens een piemel.quote:
heb je ook tieten dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een piemel.
Stoer hé?
Niet opgemerkt hoor..quote:
Je bent vergeten je sig aan te passen aan je nieuwe tic.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:42 schreef GoLLeM het volgende:
Is het alweer bijña siñterklaas ofzo?
Alstu.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef Sanne1805 het volgende:
merci
Killswitch zou zijn spijt betuigenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
killswitch zou graag een jager zijn
met zijn geweer in zijn element
dan zou hij lieve knijntjes schieten
net zoals een echte vent
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
piemel ook niet opgemerkt dus?
*herrie maakt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
Als een biertje bij cerror.
Leeg, stil en sereen.
Pas als ik een mailtje heb gehad dat het ñiet meer magquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent vergeten je sig aan te passen aan je nieuwe tic.
wanneer het knijntje op zijn bordje ligtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:47 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Killswitch zou zijn spijt betuigen
met knijnedropjes in zijn mond
Killswitch zou om vergiffenis smeken
halfstikkend in knijnestront
*honger krijgtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
wanneer het knijntje op zijn bordje ligt
met sfeerlicht waarlijk goed belicht
elk bot int lijf goed ontwricht
zit killswitch rechtop, mondhoekjes opgericht
Welterusten onze BeFmodquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:52 schreef JDude het volgende:
Alle konijnenstront ten spijt,
is het voor mij nu echt bedtijd.
met de gekke knijntjesziektequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
wanneer het knijntje op zijn bordje ligt
met sfeerkaars waarlijk goed belicht
elk bot int knijnelijf goed ontwricht
zit killswitch rechtop, mondhoekjes opgericht
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
Rijmen is voor homos.
En nee dit dicht niet.
Alhoewel die nichten er wel van houden.
Oh god, hoe vergeet ik zulks te noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]c.. kom op.. hoe goed kan je hem er voor leggen..
Ja ik ga het toch echt zeggen...
Ik ben geen homo's![]()
Lachend kijkt killswicht naar de cliniclownquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
met de gekke knijntjesziekte
zal knijntje killswitch doen vloeren
in knijntjespakken zullen de cliniclowns
killswitch zijn laatste hapjes voeren
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh god, hoe vergeet ik zulks te noemen
je vergeet whehehehequote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
whehehe..
en nogmaals whehehehe...
Ja maar ik wou het ook weer niet overdrijven..quote:
maarja onderdrijven is ook weer zoietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar ik wou het ook weer niet overdrijven..
Hehe, je bent er weer.quote:
It's only a fleshwound.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lachend kijkt killswicht naar de cliniclown
Heeft die gast in dat pak het syndroom van down?
Lachend kijk hij nogmaals, met een smile die lijk wel maf.
Met een vriendelijke glimlach, bijt hij zo die cliniclown een pootje af..
Niet zo dude.quote:
Flesje bleekwater kan ook..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
*fles azijn over vleeswond leeg giet
Wat?? 2 centimeter er bij en hij voelt zich koning.. 1 centimeter er af en het is een koninginnetjequote:
I'll bite your legg off slikwichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
*fles azijn over vleeswond leeg giet
ik slik niet, jij wel ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:08 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
I'll bite your legg off slikwicht
Jij date alles met een heartbeat huh?quote:
ah vandaar dat de date niet doorgaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij date alles met een heartbeat huh?
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah vandaar dat de date niet doorgaat
Ah, het kloontje is er ook weer.quote:
kloontje van wie ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, het kloontje is er ook weer.
Geen idee, maat het is een kloon.quote:
duidelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, maat het is een kloon.
Cerror ga eens doodquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, maat het is een kloon.
Bier!quote:
trusten meiskequote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen ff trusten komt zeggen
quote:
Trusten PSquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen ff trusten komt zeggen
Dan zie je er nog goed uit voor een dooie..quote:
En waarom bent gij hier overigens?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:22 schreef Sanne1805 het volgende:
jottem
Nah!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zie je er nog goed uit voor een dooie..
Jah.. tis toch zo?quote:
Dat wist ik, en neen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah.. tis toch zo?
Nee.. niet retorisch..
dr Phil is afgelopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
[..]
En waarom bent gij hier overigens?
Die discussie ga ik niet met je voeren vanavond..quote:
Die had je nodig.quote:
Neen, zelfs die make-over episode niet.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
Nou doe eens aardig tegen dat knijn..
Ach.. het is een kloon van een mens...quote:
Nog niets van gemerkt anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:36 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Godverdomme Cerror omdat ik respect verdien natuurlijk, ik ben een aangename mens!
halfzachte menschen ook altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. het is een kloon van een mens...
Kan vast niet zoveel hebben..
Halfzachte eieren..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
halfzachte menschen ook altijd
Net als eieren?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
halfzachte menschen ook altijd
quote:
DMTAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Net als eieren?
Die lust ik niet.
Des te meer redenen tot overweging van mijn eerdere vinding.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:41 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
je moet tussen de regeltjes door lezen Cerror, oog voor detail. Niets is wat het lijkt.
van die snoteieren na het stappen of 's-ochtendsvroeg na een avondje stappen ervoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
DMTA
Drunken minds think alike
redenen tot Overweging, je bent op het juiste pad Cerrie! chableau..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Des te meer redenen tot overweging van mijn eerdere vinding.
Argh, mijn geheugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:46 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
redenen tot Overweging, je bent op het juiste pad Cerrie! chableau..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Argh, mijn geheugen.
Wie noemde mij altijd cerrie.
Stap dr nu eens vanaf. IK BEN SANNE al sinds 18 mei 82 aap!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:55 schreef cerror het volgende:
Of Djenneke.
Pfrt, iedere mongoloïde aap kan met capslock iets duidelijk maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Stap dr nu eens vanaf. IK BEN SANNE al sinds 18 mei 82 aap!
het is duidelijk MOOI!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt, iedere mongoloïde aap kan met capslock iets duidelijk maken.
Wat is mooi?quote:
Arme rpp..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:03 schreef rompompom het volgende:
Damn! Het was weer gezwellig zeg!
Lekker.. nu ff niet though..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
bier
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Arme rpp..![]()
[..]
Lekker.. nu ff niet though..
Ik heb de warmte van het kopieerapparaat in mijn nekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hallo! Alles lekker hier?? Hier schijnt de zon heelijk mijn werkkamer binnen...
in je nek nog welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb de warmte van het kopieerapparaat in mijn nek
Ik ga zometeen fijn 2 uurtjes met een TPG-bus in het zonnetje rijden en her en der wat rolcontainers en postzakken inladen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hallo! Alles lekker hier?? HIer schijnt de zon heelijk mijn werkkamer binnen...
Helaas is de Mercedes Sprinter niet als cabrio leverbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:03 schreef JDude het volgende:
Ik ga zometeen fijn 2 uurtjes met een TPG-bus in het zonnetje rijden en her en der wat rolcontainers en postzakken inladen!
Lach maarquote:
Sla je toch het voorruit er even uit??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Helaas is de Mercedes Sprinter niet als cabrio leverbaar.
Kwestie van de goeie parkeergarage uitzoekenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Helaas is de Mercedes Sprinter niet als cabrio leverbaar.
Middag... laat dat goed maar even achterwege...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef GoLLeM het volgende:
Goeiesmiddags!
Ik heb een pokkebui...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef GoLLeM het volgende:
Was ist los?
zou niet vrolijk worden van zo'n forumquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:58 schreef GoLLeM het volgende:
Ik moet morgen vanalles af hebben en ik zit al 2 uur lang mijn favoriete nummers te luisteren en wat rond te lezen op een Marilyn Manson forum
Maar ik voel me vrolijk
Ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou niet vrolijk worden van zo'n forum![]()
En ook informatie waar je een rib weg kan laten halen zodat je jezelf kan pijpen zeker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik welEr staan allemaal goeie nieuwe downloads op
En de muziek die ik nu draai maakt me ook vrolijk(Goldfinger - Carlita, heeel vrolijk nummer
)
Moet ook gebeuren....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft even wat declaraties op de mail gedaan
Het ergste is voorbij maar verzorging kan nooit kwaadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das zielig... Verzorging nodig??
Wel topics waar noobs worden uitgelachen die dat nog gelovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ook informatie waar je een rib weg kan laten halen zodat je jezelf kan pijpen zeker..
"aanpassing" aan je onderrug lijkt me meer effect hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:51 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Wel topics waar noobs worden uitgelachen die dat nog geloven
*sinaasappeltjes perstquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Het ergste is voorbij maar verzorging kan nooit kwaad
klinkt alsof je het al eens geprobeerd hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef jackson het volgende:
[..]
"aanpassing" aan je onderrug lijkt me meer effect hebben
Sweetquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klinkt alsof je het al eens geprobeerd hebt![]()
heb laatst wel op tv gezien dat het kan lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Of meer kennis hebt van het menselijk lichaam
Dank je.... je pikte de hint op doordat ik er alleen maar even aan rookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*het glas zelf leeg drinkt...
*perst speciaal voor Jackson nieuwe sinaasappeltjes... beetje plagen mag maar pesten is niet leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je.... je pikte de hint op doordat ik er alleen maar even aan rook
Ben niet zo'n sappel drinkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*perst speciaal voor Jackson nieuwe sinaasappeltjes... beetje plagen mag maar pesten is niet leuk
Dat zeker ja... wilde zelfs het weekend maar even zonder doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*drinkt het dan wel weer zelf op....
voor bier ben je nog te ziek hoor![]()
* een kippensoepje maakt.. misschien knap je daarvan opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zeker ja... wilde zelfs het weekend maar even zonder doen
Hmmjahquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* een kippensoepje maakt.. misschien knap je daarvan op
als je het ook eens geweigerd had...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah!
Ach... het gaat al beter maar nog niet best genoeg. 3 tentamens niet maken is wel taai
haha!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je het ook eens geweigerd had...![]()
die moet je dan ook weer inhalen![]()
* pc-fr34k geeft een rotschop tegen [BeF] aan.quote:
Zeg.. zometeen ga ik meeposten en dan moet ik weer midden in de nacht mn huiswerk afmaken..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helaas blijft het gewenste effect uit
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor! Kssst! Aan je werk! En je mag geen eten tot het af is! Ook geen appels!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg.. zometeen ga ik meeposten en dan moet ik weer midden in de nacht mn huiswerk afmaken..![]()
Ja.. ja.. ja.. ja maar ik heb rijstwafels...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor! Kssst! Aan je werk! En je mag geen eten tot het af is! Ook geen appels!!
* rompompom neemt pindakaas in beslagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ja.. ja.. ja maar ik heb rijstwafels...
* schopt keihard terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k] geeft een rotschop tegen [BeF aan..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ja.. ja.. ja maar ik heb rijstwafels...
Ik heb altijd nog andere soorten beleg..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom neemt pindakaas in beslag
Succes ermee
Explosie bijnaquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heuj, tijd niet rond zien spoken
Dat was je niet van planquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog andere soorten beleg..
Moeten we bang zijn of blij worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
i know... maaarrrr ikben terug!
![]()
Goed om te heurenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moeten we bang zijn of blij worden?
Neuh.. eigenlijk niet..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was je niet van plan
Maar je bent inmiddels al acht minuten aan het posten hier
Dat was geen ja/nee vraag op zich, maar aan de hand van de smilie begrijp ik dat we blij moeten zijnquote:
Daggikkalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. eigenlijk niet..
En ik zit mythbusters te kijken..
Houd je harses.. ik voel me al schuldig genoeg dat ik nu niet met hw bezig benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:10 schreef rompompom het volgende:
Daggikkal
Tsssk, studenten van tegenwoordig
Ach joh, dan ga je toch gewoon een uurtje later naar bed...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Houd je harses.. ik voel me al schuldig genoeg dat ik nu niet met hw bezig ben..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach joh, dan ga je toch gewoon een uurtje later naar bed...
Hehe! Schiet het wel een klein beetje op al?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja het zal niet vroeg worden.. gezien de hoeveelheid.. dat kan ik je wel alvast vertellen..
Jawel.. maar het is nog wel veelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe! Schiet het wel een klein beetje op al?
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. maar het is nog wel veel..
Moest vanochtend mn fiets gaan ophalen op het vrijthof..![]()
Damn wat was ik bang dat ie weg was
Vertaalacademie j..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef jackson het volgende:
Wat voor studie doe je J ?
Dank je...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte dan maarWaarom had je 'm laten staan dan?
Oke dan! top!quote:
Punkyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
Bevalt me prima.. toffe opleiding..quote:
Jawel! Maar dan heb ik er denk overheen gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vertaalacademie j..
[..]
Dank je...
Ohoooo. lees je niet meer terug?
Wie welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bevalt me prima.. toffe opleiding..
Alleen heb ik momenteel geen zin om mn project af te maken..
Ik nietquote:
We waren uitgeweest en mn huisgenootje was het sleuteltje van het slot kwijt waarmee mijn en haar fiets aan elkaar stonden..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jawel! Maar dan heb ik er denk overheen gelezen
Oja, nu herinner ik het me wederquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik nietDamn wat heb ik géén zin..
[..]
We waren uitgeweest en mn huisgenootje was het sleuteltje van het slot kwijt waarmee mijn en haar fiets aan elkaar stonden..
Ze heeft die sleutel trouwens wel weer terug.. hij was bij de twee heeren uit haar zak gevallen en ze hadden m gevonden..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oja, nu herinner ik het me weder
Dat is ook best bijzonder op zich!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze heeft die sleutel trouwens wel weer terug.. hij was bij de twee heeren uit haar zak gevallen en ze hadden m gevonden..
Boven staan ?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*geeft rompmpom snel een zoentje op zijn wang... negeren ook
¿Què? No comprendo, señor.quote:
Dat je er boven moet staanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:23 schreef rompompom het volgende:
¿Què? No comprendo, señor.
Ah, op die manier. Sommige mensen hebben aan een half woord genoeg, ik heb er meer dan twee nodigquote:
Oke dan meneerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Sommige mensen hebben aan een half woord genoeg, ik heb er meer dan twee nodig
Hee, jij kan tellen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan meneer
(1..2... ja 3 woorden)
Ik snap dat dat even wennen is tussen dat volk hierquote:
Ik dacht dat je wel van van dat soort dingen hield.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* schopt keihard terug![]()
was tegen mijn kont, l*l
Dat heb je dan verkeerd gedachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel van van dat soort dingen hield.![]()
Kan je het me kwalijk nemen dasn, met de manier waarop jij post.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd gedacht![]()
wil nog niet zeggen dat ik er van hou om geschopt te worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan je het me kwalijk nemen dasn, met de manier waarop jij post..
Ok dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wil nog niet zeggen dat ik er van hou om geschopt te worden...
Jij trekt snel conclusies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
*is blij dat pc haar toch wel lief vindt!
iemand die ik niet lief vind wil ik niet aan mijn lippen hebben!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij trekt snel conclusies.! ...,
Helaas geen..quote:
Ja maar dat zegt u toch altijd tegen mij meneer? Of jokt u dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef cerror het volgende:
Je voelt jezelf vast het slimste meisje in de klas voor kinderen met het syndroom van down.
Kommaarmetmemeedan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt u toch altijd tegen mij meneer? Of jokt u dan?
Als dat zo is neem ik nooit meer van die lekkere geehaabee ofzo snoepjes van u aan hoor..
Inkoppertjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
iemand die ik niet lief vind wil ik niet aan mijn lippen hebben!
Okidokiequote:
Hey, geen snoepjes aanememen van vreemde mannen! En al helemaal niet me ze meegaan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Okidokie
*Zorgeloos achter mijnheer cerror aanhuppelt..
Ik ben geen vreemde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, geen snoepjes aanememen van vreemde mannen! En al helemaal niet me ze meegaan!
Naja.. een snoepje heb ik nog niet van hem aangenomen.. maarre...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, geen snoepjes aanememen van vreemde mannen! En al helemaal niet me ze meegaan!
Men, ik ben een nerd, like, go figure.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Moest even kijken of je em ook zag![]()
Ja, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. een snoepje heb ik nog niet van hem aangenomen.. maarre...
Droom maar fijn van kwartetjes dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe kwartet, mooie afsluiting van mijn gepost in [BeF].
Nu durf je vast wel (permanent) te slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe kwartet, mooie afsluiting van mijn gepost in [BeF].
Dat ga ik vragen voor mn verjaardag..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu durf je vast wel (permanent) te slapen.
Ik voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ga ik vragen voor mn verjaardag..
Dan ben ik lekker eerder dood.. nanananaanaquote:
Je verdient het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ik lekker eerder dood.. nanananaana
quote:
Stomme kooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Whahahaa.. ik wist dat je dat ging zeggen..
![]()
;'(
Stomme cerror..quote:
Pfrt, ga je haar knotteren ofzo frigide miele.quote:
Pfrt, ga je kop in een wak stoppen heethoofd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt, ga je haar knotteren ofzo frigide miele.
Ik ben geen Donald Duck, athans sinds m'n 5e niet meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pfrt, ga je kop in een wak stoppen heethoofd.
Waar komt die rooie kop smiley dan vandaan? He? Heethoofd..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben geen Donald Duck, athans sinds m'n 5e niet meer.
Geen idee, ik was nooit welkom bij de Disney Club.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar komt die rooie kop smiley dan vandaan? He? Heethoofd..
Dan had je ook maar geen rare dingen moeten doen met die Mickey Mouse oren!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, ik was nooit welkom bij de Disney Club.
Wie heeft het over Mickey, het was minnie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan had je ook maar geen rare dingen moeten doen met die Mickey Mouse oren!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie heeft het over Mickey, het was minnie.
En trouwens, welke oren?![]()
Vast Dazzled of Carnagath weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Oh.. was dat Minnie?
Waar komen die geruchten dan vandaan dat het Mickey was?
Ach we zullen het nooit weten denk ik..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Vast Dazzled of Carnagath weer.
Of heul zelfs PICHT. de lul.
Precies, en houden zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach we zullen het nooit weten denk ik..
Maar ja.. neemt dat trauma van die Minnie natuurlijk niet weg...quote:
Minnie kan mijn kont kussen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ja.. neemt dat trauma van die Minnie natuurlijk niet weg...
Oh ik was onder de indruk dat ze dat al gedaan hadquote:
Welterusten dan maar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
Ga maar rustig slapen allemaal... tiesto is geen nummer 1 dj meer....
Zo kinky was ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ik was onder de indruk dat ze dat al gedaan had..
Ja het kon tochquote:
Daarom kwam ik het speciaal meldenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten dan maar..
Ja ik slaap nu ook een stuk geruster..
Wat doe jij uit bed?? Je bent ziek!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom kwam ik het speciaal melden
Ja maar lichamelijk is hij wel in orde hoor.. schijnt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat doe jij uit bed?? Je bent ziek!
Opnieuw dan:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar lichamelijk is hij wel in orde hoor.. schijnt..
Gezellig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Opnieuw dan:
Wat doe jij hier? Je hoort in een inrichting! Je bent ziek!
Zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |