abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32361710
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dat weet je niet. van tevoren kan je dus ook niet weten of je actie goed is of niet. maar dat is de gok die je neemt. en voordat je zoiets onderneemt heb je toch al sterke gevoelens dat je partner inderdaad foute dingen doet. maar je weet het niet van tevoren.
volgens mij is er iets mis met die relatie op het moment dat je de privacy van je partner wilt gaan schenden, omdat je er dan kennelijk geen vertrouwen meer in hebt. en je hoeft die privacy dan ook niet meer te schenden, het vertrouwen heb je immers al verloren. .
pi_32361803
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:44 schreef great_expectations het volgende:
volgens mij is er iets mis met die relatie op het moment dat je de privacy van je partner wilt gaan schenden, omdat je er dan kennelijk geen vertrouwen meer in hebt. en je hoeft die privacy dan ook niet meer te schenden, het vertrouwen heb je immers al verloren. .
hierin heb je gelijk. doet dat iets af aan mijn redenering?
pi_32361820
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

hierin heb je gelijk. doet dat iets af aan mijn redenering?
nope, je redenering is glashelder, ik voeg er slechts een consequentie aan toe.
pi_32361868
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:50 schreef great_expectations het volgende:
nope, je redenering is glashelder, ik voeg er slechts een consequentie aan toe.
pi_32361902
misschien moeten we samen sjorz helpen dan. ik denk dat we wel nuttige informatie kunnen geven.
pi_32361940
ow nou ja sjorz heeft geen hulp meer nodig

hartstochtelijk zoenen = klaar voor sex?

hij heeft dus al een nieuwe meid ofzo?
pi_32365308
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dat weet je niet. van tevoren kan je dus ook niet weten of je actie goed is of niet. maar dat is de gok die je neemt. en voordat je zoiets onderneemt heb je toch al sterke gevoelens dat je partner inderdaad foute dingen doet. maar je weet het niet van tevoren.
zodra je de privacy van je partner schendt op een manier waar deze zelf niet mee kan instemmen, is je relatie al verloren, omdat er kennelijk een mate van wantrouwen tussen beiden bestaat ...
door de privacyschending heb _jijzelf_ al bewezen geen betrouwbaar partner te zijn, los ervan of dar wel of geen grond toe is.
zaak is dus niet als je vermoed dat je partner dingen doet, waar jij je door gekwetst zou kunnen voelen, dat je dan de strijd met open vizier aangaat, en niet door 'spioneren' of dingen achter de rug te doen, omdat je dan kennelijk dezelfde methode hebt, als welke je stoort bij je partner.

overigens, jaloezie zelf is niet slecht, eigenlijk zelfs positief, net zoals ik vind dat een beetje flirten met anderen, of sexuele fantasieen over anderen hebben, helemaal geen probleem hoeft te zijn in een relatie, zolang je er maar eerlijk over kunt zijn en je grenzen weet en aanhoud ...het is de geheimhouderij en de leugens erover, het wantrouwen, die veel relaties kapotmaken.
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef #ANONIEM het volgende:
ow nou ja sjorz heeft geen hulp meer nodig
tja, gezien datt topic zakt die gebruiker eerder steeds verder af in een 'alles wat ik doe moet ik vragen op fok!' -gat waar hij eerder steeds dieper in vast komt te zitten, ik bedoel die 'onzekerheid' en zoeken naar bevestiging van persoonlijke ervaringen vind ikzelf (imho dus) een beetje twijfelachtig.

als je een topic op fok! moet starten met de vraag of in bed liggen met een vrouw en flink aan het zoenen bent, betekent dat je toe bent aan sex; ben je imho diep gevallen.begin zelfs te vermoeden dat die gebruiker een verdomd knappe relkloon is, waar ik al te lang mezelf voor schut gezet heb door er serieus op in te gaan ...

[ Bericht 11% gewijzigd door RM-rf op 18-11-2005 09:37:21 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:19:27 #158
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32372279
jammer joh, vind het wel vervelend voor je. maar met dat meisje is het natuurlijk gewoon klaar nu.

privacy schending is niet netjes, maar het is verdorie jouw laptop. en je had redenen om te denken dat ze vreemd ging. dat soort vermoedens doet gekke dingen met mensen, niet alleen met jou. en dan is privacy schending nog niks.

ik zou het haar óf gewoon vertellen. óf ik zou tegen haar zeggen dat je vermoedens hebt (die had je immers al) dat ze vreemd gaat en daar tegen jou over liegt. en dan zou ik zeggen dat ik daar niet mee om kan gaan en het beter is om er mee te kappen als de basis van vertrouwen al zo wankel is. zoiets.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')