of ze weet niet hoe ze weg kan komen,quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef la-nina het volgende:
waarschijnlijk denkt ze nu dat je iets mankeert
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef kingmob het volgende:
Anders probeer je het. Als je samen in bed ligt en je ligt (schijnbaar hartstochtelijk) te zoenen en ze wordt boos dat je wat probeert, dan lijkt me dat een duidelijk teken dat ze het misschien niet is voor je
Wat ik wil zeggen, het ergste wat je kan overkomen is "nee, ik wil nog even wachten...".
Omg typische MIDNR reactiequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Nee dat betekent dat ze een afkeer heeft jegens de kleur groen, dat je dat niet ziet.
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Dat is niet erg, dat is het hele puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Maar wij moeten wel oordelen of mensen waarvan wij totaal geen benul hebben klaar zijn voor seksquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
Eigenlijk ben je ook best kansloos dat je dat niet zelf kan inschatten, je kan natuurlijk ook subtiel voelen of iets al wat warmer aanvoelt cq vochtiger. En dat hoeft helemaal niet opvallend te gaan.
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebben
Dan is de enig juiste conclusie dat hij niet kan zoenenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |