Het is dus eenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef Demophon het volgende:
[..]
Het is toch grappig hoe selectief je weer bent met je verontwaardiging. Wanneer gaan die terroristen in Irak (waarschijnlijk ongetwijfelt door jou vrijheidstrijders genoemd, en in grote hoeveelheiden buiten Irak vandaan komende, via de buurlanden Syrië en Iran) zich aan de "conventie van Geneve" houden?
![]()
Dan is het onzin het gedrag van soldaten uit een leger als dat van de VS goed te praten door naar het gedrag van terroristen te wijzen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:48 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Hoe kan je dat hier uit lezen?![]()
Is jou uitspraak soms de wens van de gedachte?
nooit ... doet dat er wat toe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef Demophon het volgende:
[..]
Het is toch grappig hoe selectief je weer bent met je verontwaardiging. Wanneer gaan die terroristen in Irak (waarschijnlijk ongetwijfelt door jou vrijheidstrijders genoemd, en in grote hoeveelheiden buiten Irak vandaan komende, via de buurlanden Syrië en Iran) zich aan de "conventie van Geneve" houden?
![]()
Nee, Saddam deed het vuile werk gewoon lekker ZELF!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Meki het volgende:
Onder Saddam was er nooit dagelijkse aanslagen![]()
Jaahh! En we stonden erbij en keken ernaar (veilig ver van ons bed)!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, Saddam deed het vuile werk gewoon lekker ZELF!
Er bewaken ook Nederlandse mariniers in Irak de vrede heurr.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef Demophon het volgende:
[..]
Jaahh! En we stonden erbij en keken ernaar (veilig ver van ons bed)!![]()
![]()
![]()
Nee, maar de mens is niet perfect. Een kenmerk van samenzweringstheorieën, bijvoorbeeld, is dat alles wat gebeurt, ook bedacht is. Maar goed, we hebben nu niets te maken met zulke theorieën. De Amerikanen hadden uiteraard mooie ideeën over het na-oorlogse Irak, maar ik denk dat da vooral te wijten is aan naïeviteit en onwetendheid bij degenen die beslisten over deze oorlog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Was dit de bevrjdingsoorlog die de Amerikanen als primaire doel hebben gesteld ?!? Kan het me gewoon niet voorstellen.
Is dat zo? Er is nu chaos, maar de Amerikanen blijven sterven, de Irakezen blijven sterven, opstandelingen hebben sommige plaatsen onder controle, het is er onveilig voor iedereen en met name hen die het land besturen, de olieproduktie ligt onder het niveau van vóór de oorlog. Ik weet niet hoeveel controle ze over Irak hebben.quote:zolang er chaos is, kunnen de Amerikanen niet weg. En hebben ze controle over het land.
echt nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Er bewaken ook Nederlandse mariniers in Irak de vrede heurr.
Er sterven ook mensen in LA, door geweld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef Monidique het volgende:
Is dat zo? Er is nu chaos, maar de Amerikanen blijven sterven, de Irakezen blijven sterven, opstandelingen hebben sommige plaatsen onder controle, het is er onveilig voor iedereen en met name hen die het land besturen, de olieproduktie ligt onder het niveau van vóór de oorlog. Ik weet niet hoeveel controle ze over Irak hebben.
Irak lijkt mij dus niet onder controle.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er sterven ook mensen in LA, door geweld.
2000 doden is voor militaire begrippen een schijntje. In Vietnam waren het er 28x zo veel. Terwijl deze oorlog veel lucratiever is (op lange termijn strategie)..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Er bewaakten ook Nederlandse mariniers in Irak de vrede heurr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |