quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef Billy_Mack het volgende:Aanstaande zondag -halloween- zendt Discovery Channel een docu uit onder de naam "A Haunting In Georgia".
Deze docu gaat over een Amerikaans gezin (pa, ma, dochtertje) die in een behekst huis gaan wonen. De voorstukjes beloven een mooi stukje werk van Discovery
![]()
Kent iemand deze docu al? Wie kent het verhaal erachter? En wie kan er meer over vertellen?
![]()
A Haunting in Connecticut! Heb elders mijn commentaar gezet:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 35)Nu ook maar even hier:
A Haunting in Connectticut. Ben aan het kijken, bedankt voor de tip.
Wat een verhaal zeg! Ik vind het behoorlijk geloofwaardig (ik weet dat er slechte geesten bestaan), alleen jammer dat het onderzoeksteam niet met videomateriaal komt, waarvoor ze wel de apparatuur hadden meegenomen.
De macht van het geloof is ook maar erg schamel (dit heb ik tijdens uittredingen ook meegemaakt), het enige wat echt helpt tegen 'slechte geesten' is een oprechte liefde, bijvoorbeeld voor dieren, negeren en humor (!). Het aanroepen van Jezus en God heeft weinig zin noch het uitvoeren van rituelen. Deze familie zegt dat de uitdrijving een succes was, maar voert het waarschijnlijk terecht terug op hun vertrouwen erin. Ze verhuisden desondanks, want ze zeiden dat het huis teveel negatieve emoties kende. Dat kan zeker: de zogenaamde psychic imprints.
Wat ik niet begrijp is waarom ze überhaupt in een voormalig afleg- en rouwcentrum gingen wonen en zo lang daar bleven, hoewel ze elke nacht gekweld werden. Ik was allang weggegaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door Stenny op 23-01-2006 00:09:19 ]