War dus....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef golfer het volgende:
Nu kan BB, na donderdag eindelijk weer Big Brother worden i.p.v. Big Baby.
Jeej!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef golfer het volgende:
Inderdaad ja, hoewel dat best meeviel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef golfer het volgende:
Om op te zouten of om toch nog te blijven?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze haar hebben geboden.
¤0,20quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze haar hebben geboden.
Omdat ze eerst nog totale aandacht wil trekken!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom tieft ze niet direct op eigenlijk?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Om op te zouten of om toch nog te blijven?![]()
Ze wilde de rest van de bewoners nog even een paar dagen verder zieken met haar aso-gedrag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom tieft ze niet direct op eigenlijk?
Gelijk naar buiten trappen natuurlijk. Je baby gooien we donderdag wel over het hek.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wilde de rest van de bewoners nog even een paar dagen verder zieken met haar aso-gedrag.
Ik denk als ze dat huis uitkomt dat ze meteen haar polsen door snijd als ze al die reacties leest op internet over haar. En die baby daar komt ook niks van terrecht met zo'n moeder.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wilde de rest van de bewoners nog even een paar dagen verder zieken met haar aso-gedrag.
Hahaha die baby verpatst ze binnekort nog wel voor een paar gram heroine.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gelijk naar buiten trappen natuurlijk. Je baby gooien we donderdag wel over het hek.
ja idd, ga dan nu meteenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Gigageil het volgende:
Wat een vuil, vies , pesterig KLEREWIJF![]()
![]()
Net of er iemand op Tanja heeft gestemd. Die heeft echt geen fans.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef -Elise- het volgende:
Weet je wat ik nog het grappigst vind??![]()
De Tanja fans hebben van donderdag 21.00u tot woensdag 19.30u hun geld weggegooid aan Tanja![]()
![]()
A Niet Roken in Huis ( terwijl die koter in een ander hok ligt)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Eindelijk.Het was eigenlijk ook niet meer leuk, ze moesten 's avonds stil zijn e.d
Saaie kut is et.
iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef Market_Garden het volgende:
Ze heeft d'r geld verdiend door te bevallen in het huis, en dan mag ze nu naar huis van john de mol..
Sharp!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wisten ze het allang: waarom moest er anders opeens nog een genomineerde aan worden gewezen?
BB5 wordt zo nog een leuk progamma!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu rob nog en mijn week kan niet meer stuk
IDD SUPER dat Tanja vrijwillig gaat hierdoor is de kans dat Rob weg gaat groter. Of zie ik dat verkeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu rob nog en mijn week kan niet meer stuk
Ben geen fan van de dame, maar saai was ze toch echt niet. Nou maar hopen dat Rob mag blijven, anders kon het wel eens echt saai worden in het huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Tanja eruit!!! BB gered van de saaiheid!![]()
Wees niet bang!quote:Op tanja valt niet meer te stemmen, is dat niet een vuile streek? Dat ze op het laatst toch lekker blijft.
Van mij mag ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:03 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze het de bewoners al verteld dan? nee toch?
Nou er werd net nog geopperd dat het ook zo kan zijn dat degene met de minste stemmen wel mag blijven, maar volgende week automatisch genomineerd staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even bang dat ze de normale exit zouden cancellen, maar godzijdank is dat niet gebeurd.
Morgen een dubbele exit
Toeval bestaat bij BB nooit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef Rica het volgende:
Dat de baby niet in beeld mocht, zelfs niet op de streams heeft het gewoon een onmogelijke situatie gemaakt. Tanja die, als ze bij haar baby wil zijn - wat logisch is, de hele dag op haar kamertje moet blijven, is geen doen. Vier genomineerden, de tijd voor de baby op tv verstreken, iets zegt me dat het niet helemaal toevallig is hoe het loopt, maar dat zullen we niet weten.
Niet helemaal waar hoor, op mediawatchers bv zijn opvallend veel users PRO Tanja, die het jammer vinden dat zij vertrekt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik denk als ze dat huis uitkomt dat ze meteen haar polsen door snijd als ze al die reacties leest op internet over haar.
Ja, en zo sociaal ook en in het geheel niet rancuneus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Adelante het volgende:
leuke meid, jammer dat ze er mee kapt
Ja idd , had toch al gehoopt dat die tanja er uit gingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:18 schreef ruby het volgende:
Dat ze vertrekt is een prima plan maar dan vind ik dat er morgen verder niemand uitmag. Anders gaat het wel erg snel.
Er komt een vervanger voor in de plaats.Een grote neger voor Chantal.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:18 schreef ruby het volgende:
Dat ze vertrekt is een prima plan maar dan vind ik dat er morgen verder niemand uitmag. Anders gaat het wel erg snel.
Nee, is ook heel vervelend voor d'r, we hebben allemaal gezien dat Tanja een enorm sociaal dier is dat geniet van de interactie met anderen, dus die tijd alleen met een baby op dat kamertje, dat zal wel moeilijk zijn als je zo gek bent op mensen. Kortom, ik zie het probleem niet. Overigens ben je echt niet verplicht om de hele tijd bij je baby te hangen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef Rica het volgende:
Tanja die, als ze bij haar baby wil zijn - wat logisch is, de hele dag op haar kamertje moet blijven, is geen doen.
Niet verplicht maar wel voorstelbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Kortom, ik zie het probleem niet. Overigens ben je echt niet verplicht om de hele tijd bij je baby te hangen.
Je CapsLock blijft af-en-toe hangenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef luciano het volgende:
luciano - zaterdag 24 september 2005 @ 22:47
De nominatierondes - Deel 2
ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GOED VOORSPELD HE .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |