En nu maar hopen dat het dit keer wel lukken gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
vanavond de herkansing: Serverupgrade woensdag 26 oktober
Dan ga ik alvast Monopoly klaarzetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef tong80 het volgende:
Minstens 2 uur. Dus dat wordt morgen pas weer fokken, fok kennende.
Heb je straks een verrekte unieke sjaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, weer es een dag van algehele totale brakheid zeg
En dan is Cambuur ook nog eens (bijna) failliet![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je straks een verrekte unieke sjaal.![]()
Doet mee qua brakheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, weer es een dag van algehele totale brakheid zeg
En dan is Cambuur ook nog eens (bijna) failliet![]()
Ik viel in slaap, en toen ik wakker werd waren ze nog steeds bezigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doet mee qua brakheid.
Heb je het honkballen nog afgekeken?
Doneer je na de TV-uitzending voor Pakistan ?quote:
Tot een uurtje of 8 jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik viel in slaap, en toen ik wakker werd waren ze nog steeds bezig
Wat een wedstrijd, echt mooi
Eet smakelijk!quote:
Chelsea - Charlton is wel leuk misschien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Waarom geen voetbal op internet kijken vanavond?
www.voetbalinbeeld.nl
Dat zijn de betere tips.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef clauwheee het volgende:
FC Groningen-Den Haag int Oosterpark om 20.00 uur![]()
Ik ga er ook maar even heen denk ikquote:
of een paar dagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef tong80 het volgende:
Minstens 2 uur. Dus dat wordt morgen pas weer fokken, fok kennende.
Hoiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef clauwheee het volgende:
FC Groningen-Den Haag int Oosterpark om 20.00 uur![]()
Hallo hallo Hools!
Wat houdt Dalet in ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft een cursus Dalet zometeen, leuk hoop ik
Leedvermaak Clau?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje, wat doet je cluppie nou? De gekkerds! Of was Grandel weer lief?
Nu nog legale dingen gaan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Zo we zijn weer terug uit 't grauwe Detroit, de greencard zit in de pocket.
Ik ben legaal.
Nee hoor, ik las al op teletekst dat Grandel 'een foutje' maakte bij het eerste doelpunt? Wat een verrassingquote:
quote:
Zie ik je daar mij gewoon uitlachen? Hmmmmppffffquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik las al op teletekst dat Grandel 'een foutje' maakte bij het eerste doelpunt? Wat een verrassing![]()
Er zijn nog geen concrete plannen, en het is ook mogelijk dat tzt niet PR de bestemming is, maar bijvoorbeeld Florida. Maar nog niets concreets, dus voorlopig zitten we hier nog!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben helemaal in een goed humeur, wat een papierwerk dat heeft gekost.
Hoe is 't daar, ga je al verhuizen naar Puerto Rico?
Oh succes ermee, als je ooit wat wil weten over de 'papieren molen' in de V.S., vraag maar raak.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er zijn nog geen concrete plannen, en het is ook mogelijk dat tzt niet PR de bestemming is, maar bijvoorbeeld Florida. Maar nog niets concreets, dus voorlopig zitten we hier nog!
En dat papierwerk, daar ben ik al voor gewaarschuwd.. dat het veel makkelijker is om hier te komen dan daar de juiste papieren te krijgen
Hier in Nederland moest ik meer bewijzen dan mijn vriendin! (ik werd qua salaris etc helemaal binnenste buiten gekeerd!)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh succes ermee, als je ooit wat wil weten over de 'papieren molen' in de V.S., vraag maar raak.
en maak je borst maar nat
Het interview zelf stelde geen ruk voor, 10 minuten en weg waren we.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zie ik je daar mij gewoon uitlachen? Hmmmmppffff![]()
Ik vond je een leuke meid Clau![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het, de papieren map die wij meenamen met alle formulieren, 'bewijs van relatie' en talloze andere dingen woog zonder gekheid meer dan 5 kiloquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hier in Nederland moest ik meer bewijzen dan mijn vriendin! (ik werd qua salaris etc helemaal binnenste buiten gekeerd!)
* Eilanden mompelt met moeite iets als 'welterusten'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de SCHatten van FC Grunn vanuit dr bedje nog een keer gaat bekijken zo
Moet jij niet een of ander DVD'tje gaan bekijken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat heeft Utrecht gemaakt Eilanden?
nee, ik zat net ff naar Fc Utrecht te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet jij niet een of ander DVD'tje gaan bekijken?![]()
Volgens mij wordt het voor jou tijd voor een volgend DVD'tjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ik zat net ff naar Fc Utrecht te kijken![]()
wat was de vorige dan, heb er vandaag nog geen één gekekenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het voor jou tijd voor een volgend DVD'tje
Ja wij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:33 schreef just me het volgende:
heerlijk op de bank gehangen en de herhaling van idols gekeken
De vorige was : Pascal houdt zijn mond, starring pascalheisterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat was de vorige dan, heb er vandaag nog geen één gekeken
Azijn on the rocks hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wij ook
En toch zijn dat soort programma's niet meer zo leuk als je al 2 edities gezien hebt.
Ik mag nog 1 uurtje opblijven.. dus SCHenk ik voor iedereen even wat in
die ken ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De vorige was : Pascal houdt zijn mond, starring pascalheister
Het blijft leuk om te zien hoe debiel sommige mensen zijn. 15 jarige meisjes die niet door hun ouders tegengehouden worden, is natuurlijk wel erg sneu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wij ook
En toch zijn dat soort programma's niet meer zo leuk als je al 2 edities gezien hebt.
Ik mag nog 1 uurtje opblijven.. dus SCHenk ik voor iedereen even wat in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |