quote:Op maandag 25 juli 2005 11:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kom wel eens terug als er weer eens een volvo SC is
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kinderen moet je nemen omdat je het wilt, voorbereid op zijn, liefdevol gezin enzo.
Uitlaat dronderuitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:19 schreef lipje het volgende:
[..]
scheurijzer
[..]
hoe kapot is je auto nu?
anders post je ff door een slotje heenquote:
minder als 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit verteldequote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat is tekort?
Trouwen? Erm... dit zijn de middeleeuwen niet meer, gaat niet meer om bastaards etc...
Zo te horen wil jij dus gewoon weg? Niet samen opvoeden?
Wilt zij het pertinent niet latenb weghalen of evt opgeven voor adoptie?
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
meid die ik ken laatte zich zwanger maken terwijl zowel zij als haar vriend vreemdgaan bij het leven. Het kind is nu net een maand oud. Ik vind het niet kunnen, zo egocentrisch
Kinderen moet je nemen omdat je het wilt, voorbereid op zijn, liefdevol gezin enzo.
Verander je de tt ff:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
Die OP
Moet direct denken aan Bonnie and Clyde
Kan je goed met haar ouders opschieten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
doe ik wel vakerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef lipje het volgende:
[..]
anders post je ff door een slotje heen
Ze heeft echt schijt aan alles wat haar ouders zeggen, ze trekt zich er totaal niks van aan. Dus dat heeft weinig zin. Ik heb haar nog niet duidelijk gemaakt hoe ik er exact over denk, maar zij maakt gewoon al allemaal plannen die ik helemaal niet zie zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je goed met haar ouders opschieten?
Want dan zou ik die eens inlichten en erbij vertellen dat JIJ het geen goed idee vind, maar dat je haar niet kan ompraten.
En ik zou als ik jou was sowieso eens gaan vertellen dat je voorlopig niet wilt gaan samenwonen (toch?) . En dus nog een keer vertellen dat je het niet wilt.
Weet ze zelf wel wat ze wilt? Dit klinkt als een onbezonnen poging jou aan haar te bindenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minder dan 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit vertelde![]()
Dat wil ze dus inderdaad niet, al zit ze er nu wel over te twijfelen (op mijn aandringen).
Wat doet ze nu en wil ze dalijk gaan doen?quote:@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
quote:[..]
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.
quote:Het zou me ook helemaal niks verbazen als ze bewust de pil is 'vergeten'
Dan zou ik maar eens gauw vertellen wat jij eigenlijk precies wilt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft echt schijt aan alles wat haar ouders zeggen, ze trekt zich er totaal niks van aan. Dus dat heeft weinig zin. Ik heb haar nog niet duidelijk gemaakt hoe ik er exact over denk, maar zij maakt gewoon al allemaal plannen die ik helemaal niet zie zitten.
quote:
Was dat toevallig gebeurd bij de C1000 in Landgraaf, dat de uitlaat eronder uitvloogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Uitlaat dronderuit
Homokineet moet gemaakt worden.
Ik wil gewoon geen geld meer drin stoppen, nog geen 10 euro
behalve benzine natuurlijk
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Weet ze zelf wel wat ze wilt? Dit klinkt als een onbezonnen poging jou aan haar te binden
[..]
Wat doet ze nu en wil ze dalijk gaan doen?
[..]
![]()
[..]
dus best een onbezonnenpoging jou aan haar te binden
Wacht ff, rewind...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minder als 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit vertelde![]()
Dat wil ze dus inderdaad niet, al zit ze er nu wel over te twijfelen (op mijn aandringen).
Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.quote:@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
Stomme vraag, maar waarom doe je het dan ook niet veilig?? Vooral al op een zulk korte termijn en al helemaal als je ook nog met anderen het bed in duikt zoals je hebt geclaimt. De pil vergeten is iets wat het meest voorkomt bij jonge meiden, dat kan gebeuren. Vandaar dat de verantwoordelijkheid ook niet alleen bij de meid moet liggenquote:Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.
Het zou me ook helemaal niks verbazen als ze bewust de pil is 'vergeten'
op kantoor neem ik aan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.
Ze begint over 2 maanden bij de afdeling arrestantenvervoer van justitie.
nee, net voor Utrechtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Was dat toevallig gebeurd bij de C1000 in Landgraaf, dat de uitlaat eronder uitvloog?
eerste 6-cylinder van volvo denk ik dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
OP: De eerste 6 cylinder auto, met een motorinhoud van 3010 cc en een vermogen van 55 pk en een topsnelheid van 110 km p/uur. De reden voor de motor wijziging was dat er veel Amerikanen in Zweden verkocht werden met 6 cylinder motoren.
Is dit nu alleen voor mij verwarrend?
Thanks, ik ga het haar ook zeker zsm vertellen, ik vraag me alleen af wat ze met die informatie zal gaan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gauw vertellen wat jij eigenlijk precies wilt.
Anders gaat ze zich er alleen maar meer op 'verheugen' .
Sterkte ermee Peu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |