Weinig zorgen? Welke wel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Argumenten die niet komen van fundamentalisten als Wynand Duyvendak, het type idealistische dromer/drammer.
Ik maak me over het algemeen weinig zorgen om het milieu. Ik geloof dat de natuur véél sterker is dan wij denken en kunnen denken. De mens is nietig en weet vrij weinig.
Been there, done thatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zodat je op het SP-forum je gal moet spuwen.
en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met pakke een rijstevloeitje.....
Vandaar die telefoonrekening.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Zaterdag is de grote ALV dag![]()
Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zou hier de schuld voor moeten krijgen...
aha, een vrijwilligerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?
Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.quote:
Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..
Wie zou hier de schuld voor moeten krijgen...
De manier waarop we met dieren omgaan zou wel beter mogen. Dieren vormen een essentieel onderdeel van de natuur.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
Weinig zorgen? Welke wel dan?
viespeuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....
het ideale kruiwagentje zeker?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.
Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.quote:
hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?
Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef RichardQuest het volgende:
Met zes miljard mensen kun je best wat veranderen aan de natuur hoor...
Pass the dutchie on the left hand side.. en dan aan de rechterkant gaan staan zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.
Zo werkt dat dus. Je geeft iets lang genoeg aandacht en mensen geven geld. Geven mensen dan nog uit liefdadigheid of vanwege de indoctrinatie?quote:Door de aanhoudende aandacht van de media voor de aardbeving in Pakistan komt de donatiestroom voor de slachtoffers na een trage start op gang. Dat zegt Jaap 't Gilde, actiecoördinator van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO).
Maar dat kan de natuur nog veel beter. En dat maakt mensen bang omdat ze graag zekerheid hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.
Jaquote:Ken je de Southpark-aflevering Goobacks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |