quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ach.. daar hebben we modjes voor he..quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
250-42
maak het nou niet te lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. daar hebben we modjes voor he..Tis tenslotte al laat..
Wilde er eerst 250-42 van maken.. (gezien men wilde meeten bij 250..
quote:
Ik deed niks.. moet je die blauwe voor aankijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
maak het nou niet te lastig
ojaa hij heeft 't weer gedaan he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ik deed niks.. moet je die blauwe voor aankijken
Huh, wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
die blauwe
Hoeveel mensen zie jij hier met een blauwe naam?quote:
Och, wat zegt zo'n kleurtje nou?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
Hoeveel mensen zie jij hier met een blauwe naam?
Geen idee.. t was iets met moderator zijn en modrechten hebben...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia was het weekend zo blauw als een tientje..maar da's een ander verhaal![]()
quote:
Mischien ik binnenkortquote:
jaaaquote:
Ik mis de italiaanse lire eigenlijk meerquote:
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jaaa
ik weet nog dat dat 5je kwam, en dat ik bij een barretje 5 gulden terug kreeg ipv 5 cent![]()
kleine Para trots naar mama, moest ik het terug brengen![]()
Ik vond de zilveren tientjes altijd leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.
Ik heb hier een duppie liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.
Ik heb er van elke munt nog minimaal 1quote:
Ik niet geloof ik..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er van elke munt nog minimaal 1
Trustequote:
FF Zwaaienquote:
Ook truste!quote:
Nah! Niet eens even op msn zeggen!quote:
Nah en.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah! Niet eens even op msn zeggen!
Welterusten
Welterusten..quote:
S niet aardigquote:
Ah.. een ouwe zeikende lulquote:
Nopquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*kijkt even om het hoekje.... iedereen weg?
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dacht dat jij al sliepverbaasde me al
![]()
Ik ken dat... Heb je morgen ook nog afspraken of lekker de tijd aan jezelf??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..
Hmm.. morgen iets naar school brengen, even een cadeautje kopen, huiswerk maken en een feestje..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..
geen moeilijke dingen dus waar je je kop echt bij moet gebruiken... op cadeautje kopen naquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. morgen iets naar school brengen, even een cadeautje kopen, huiswerk maken en een feestje..
Ach ze wilde een kettinkje ofzo hebben.. Hebben ze bij six eigenlijk cadeaubonnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen moeilijke dingen dus waar je je kop echt bij moet gebruiken... op cadeautje kopen na
ik heb geen idee, ben niet bekend met sixquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ze wilde een kettinkje ofzo hebben.. Hebben ze bij six eigenlijk cadeaubonnen?
Ik wel, golden power, Jolt Cola, Water joe, bawls, etc etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel caffeïne hebben
Het ging over koffiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wel, golden power, Jolt Cola, Water joe, bawls, etc etc..
Ach, het ziet er ook al uit als paardenzeikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het ging over koffie
Ik las even golden shower trouwens
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het ziet er ook al uit als paardenzeik![]()
Arm jouw levenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.. Ik word steeds banger voor jou.
Mijn watte?quote:
Je bent echt niets gewendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.. Ik word steeds banger voor jou.
Watje Vol Met Zorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat je het nog zwaar gaat krijgen als je hier al bang van wordt. In principe gewoon WVMZ
Ja, hier ind e randstad doen ze neit aan paarsenplassex, itt friesland.quote:
zou ook wel eens goed voor jou zijn... of militaire dienstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, hier ind e randstad doen ze neit aan paarsenplassex, itt friesland..
Pass, behalve dan voor dat militaire dienst, dat lijkt me nog wel vet. Alleen kan je niet respawnen irl, natuurlijk zijn de graphics overweldigend beter dan in CS, CoD ed, maar ik vind dat dat niet opweegt tot het niet kunnen respawnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou ook wel eens goed voor jou zijn... of militaire dienst
Niemand weet waar je het over hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pass, behalve dan voor dat militaire dienst, dat lijkt me nog wel vet. Alleen kan je niet respawnen irl, natuurlijk zijn de graphics overweldigend beter dan in CS, CoD ed, maar ik vind dat dat niet opweegt tot het niet kunnen respawnen..
ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt
and proud of itquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent ook een vieze twiekur
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zoveel haar had
Neen.. nu even niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, jij moet naar de bovenburen
Hup, fietsen!
Je loopt af en toe naar beneden om [BeF] te checken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen.. nu even niet..![]()
Ben zo weg hoor..
Och armequote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef zapsel het volgende:
ik stond net op de staart van een hondje![]()
![]()
![]()
Dierenbeul!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef zapsel het volgende:
ik stond net op de staart van een hondje![]()
![]()
![]()
Neuh.. ze kon me nog even niet gebruiken.. ik ging alleen ff naar boven om te vragen of ik kon helpen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je loopt af en toe naar beneden om [BeF] te checken?
Heerlijk, nutteloos zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ze kon me nog even niet gebruiken.. ik ging alleen ff naar boven om te vragen of ik kon helpen..
En ik ben er goed in ook..quote:
Ik deed t niet expresquote:
Wel een speciaal hondekoekje toch? Anders is het vast heel slecht voor 'm!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik deed t niet expres![]()
En hij is alweer blij , kheb m een koekje gegeven![]()
een speciaal hondekoekje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel een speciaal hondekoekje toch? Anders is het vast heel slecht voor 'm!
ouchquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zoveel haar had
Goed punt! Iedereen de downtime overleeft?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:21 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Goeienavond.
Downtime, downtime? Gelukkig was ik badmintonnen, geen F5-syndroom...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed punt! Iedereen de downtime overleeft?
badmintonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Downtime, downtime? Gelukkig was ik badmintonnen, geen F5-syndroom....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
badmintonnen![]()
Hier liggen twee in een deuk omdat jij badmintont...![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meis![]()
![]()
gaan we hier samen verder lachen??![]()
![]()
Ik vind je wel een hufter hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
Ik voel de liefde.
GA WEG WEEEEEEGGGG!!11!!1eins!1!111shift+1!
"Gezonde levensstijl"quote:
Ik sport ook heel veelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Miss... jij kan ook snel die trap op... Maar ja, dit was ook zo leuk eh...![]()
bier, sigaretten, chips en frituurquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind je wel een hufter hoor!
[..]
"Gezonde levensstijl"
knakworstjes en gehaktballen in pindasausquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wodka , sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
My way of life.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
bier, sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
Ja, want KS is gamen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef cerror het volgende:
Lesbo duel?
Ik voel een conspiracy hier.quote:
Hosanna! In den hooghe!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
bier, sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
Zo onschuldig als een 12 jarig jihad-strijdertje ja!quote:
ik kan dat bevestigenquote:
Say no morequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sloeg meer op mijn plassen trouwens![]()
veel plezier!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik The Ring 2 kijken dus.
Auf wiederschnitzel en we icq-en.
Omdat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
badmintonnen![]()
Hier liggen twee in een deuk omdat jij badmintont...![]()
Ja, of niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik The Ring 2 kijken dus.
Auf wiederschnitzel en we icq-en.
Gulty untill proven innocent!quote:
Kijk maar eens bij mijn beroep...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gulty untill proven innocent!
Bewijs dus maar eens..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het een ouwe-lullen-sport is???
Het is niet badmintonnen zoals je op de camping doet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het een ouwe-lullen-sport is???
En dat moet ik geloven?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat je denkt![]()
Campingsport heuheueheue!!quote:
Als je moe wil worden, moet je eens een vrijdagavond bij mij komen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet badmintonnen zoals je op de camping doet hoor.. Er zitten wat oduere mannen bij die allang met de sport bezig zijn, maar ook wat jongere mensen hoor(in de 20/30 de meeste). Plus dat je van een avondje badmintonnen moeier bent dan van 3 kwartier 3 kwartier voetbal. En ja ik heb ook een tijd op voetbal gezeten.
Camping.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven?
[..]
Campingsport heuheueheue!!
Deal!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je moe wil worden, moet je eens een vrijdagavond bij mij komen!
maandagavond mag trouwens ook wel, maar dan geef ik meer conditietrainingen, die zijn saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch niet verkeerd?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is zo'n boxer zwembroek je, ik ga geen ballenknijper aandoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, neem dan wel je zwembroek mee, en ik hoop dat dat niet een boxer is![]()
nee hoor, ik nodig je uit om eens een avond goed te trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch niet verkeerd?.
Ja maar dat is andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als-ie aan snowboarden had gedaan had je het prachtig gevonden
jou een training geven waar je flink moe van wordt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is zo'n boxer zwembroek je, ik ga geen ballenknijper aandoen.. Wat ben je van plan dan?
.
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagelsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Camping.. Badminton.
.
Oja, iedereen die denkt dat het makkelijk is en het zo kan mag weleens een potje komen spelen..
die moeten geknipt worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagels
Een wedstrijd duurt gemiddeld zo'n half uur/drie kwartier... Daar bij zit je dan de hele periode op je maximale hartfrequentie.. Of je moet een baltsjewachter zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagels
Dat beroep moest je zoeken om te kijken of ik onschuldig ben... dat we daarna snel richting waterpolo zijn gegaan en jij dat niet kon bijhouden is jouw probleem...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Beroep: Elfje
Hoe de neuk moet ik dan achter waterpolo komen?.
Oja, waterpolo is ook zwaar ja, ik heb het wel vaker gedaan.
je gaat niet terug lezen ehquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef killswitch het volgende:
alle sporten zijn zwaar als je het goed doet
damn ben ik ff oud en verstandig bezig
Ach, dan gaan de dames gewoon aan het haar of het badpak hangen, geen enkel probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die moeten geknipt worden...
Ben ik blij dat ik (met) heren train!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dan gaan de dames gewoon aan het haar of het badpak hangen, geen enkel probleem
Mijn zus kwam af en toe met 'leuke' verhalen thuis zeg!
als je dat niet gezegt had, was ik niet gaan terug lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je gaat niet terug lezen eh![]()
hay skeetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je dat niet gezegt had, was ik niet gaan terug lezen
maare waars miss?
tss was dat nou voor instellingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hay skeet![]()
Miss slaapt al...
Moet je vooral zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je gaat niet terug lezen eh![]()
Ach, eerste stap is gezetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
tss was dat nou voor instelling
of moet slaapt tussen aanhalingstekens![]()
tofheidquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, eerste stap is gezet
Ik ben een man: ik snap dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben vrouw: das code voor als je het al leest, houd dan je bek er over dicht...
Emancipatie gezeik altijd maar als er iets te klagen valt is het altijd weer terug vallen op de vrouwelijkheid he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben vrouw: das code voor als je het al leest, houd dan je bek er over dicht...
wow... kom maar, kom maar... lekker generaliserend... ik ben een vrouw met kloten!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Emancipatie gezeik altijd maar als er iets te klagen valt is het altijd weer terug vallen op de vrouwelijkheid he..
ik denk, ik leg het je even uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben een man: ik snap dat niet
Welnee, ik moest gewoon even denken. Ofzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*doet topic dood vallen...
Dat is pas geemancipeerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wow... kom maar, kom maar... lekker generaliserend... ik ben een vrouw met kloten!!!
Een klotevrouw dus?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wow... kom maar, kom maar... lekker generaliserend... ik ben een vrouw met kloten!!!
Waarvoor dankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk, ik leg het je even uit
hoi topperquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk, ik leg het je even uit
moet jij niet afwassenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze mogen van mij kloten hebben, maar dan wil ik tietenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Het gaat wel erg extreem he, willen ze alles al wat wij hebben, en alles kunnen en mogen doen wat wij kunnen en mogen, nemen ze ons het alleenrecht op kloten ook nog eens af..
Pics!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb ze alleen erg hoog hangen![]()
Dan zit je in [BeF] goed, of weet je niet meer dat zebbie tieten kreeg van DD of Janetje, volgens mij was het Janetje die dat verzon.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze mogen van mij kloten hebben, maar dan wil ik tieten
Is niet handig bij het sportenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze mogen van mij kloten hebben, maar dan wil ik tieten
Jaja, ik ben er weer he, ik was gaan badmintonnen en hetzelfde topic was er nog steeds, ik ben er weer en het gaat weer vloeiend.quote:
je baalt omdat je 4 weken SC gemist hebt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[BeF] leeft gelukkig nog steeds, ik heb helaas 4 week moeten missen omdat me internet plat lag
mwa.......quote:
nee sorry. Dat is het niet....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er weer he, ik was gaan badmintonnen en hetzelfde topic was er nog steeds, ik ben er weer en het gaat weer vloeiend..
gescoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
mwa.......
beter als hier in ieder geval iedereen zat bij de buren voor een make-up party, moet ik er ook nog even bijkomen zitten , tussen 7 van die giegelende dames![]()
Je hebt immers zelf al kloten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kreeg laatst een pic van een stijve lul in mijn mailbox... nee, daar zat ik op te wachten![]()
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kreeg laatst een pic van een stijve lul in mijn mailbox... nee, daar zat ik op te wachten![]()
sjit!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat doe jij op een make-up party?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
mwa.......
beter als hier in ieder geval iedereen zat bij de buren voor een make-up party, moet ik er ook nog even bijkomen zitten , tussen 7 van die giegelende dames![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry, zal het niet meer doen![]()
ja van wie was ie nou danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
sjit!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik die naar jouw gestuurd![]()
![]()
Was ie helemaal blauwpaars aan het uiteinde?? en te vies om beet te pakken zeg maar.. Ja, dan was ie van jouquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
sjit!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik die naar jouw gestuurd![]()
![]()
ik gok proberen te scoren maar hij beantwoord men vraag nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe jij op een make-up party?.
Of.... met welke was ze dan wel blij!?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
ja van wie was ie nou dan
dan heeft ie vast een 'dorpspleintje'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik gok proberen te scoren maar hij beantwoord men vraag niet
ik werd gedwongenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe jij op een make-up party?.
denk dat ik dat wel weetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of.... met welke was ze dan wel blij!?!
Waarom maken ze daar geen bond tegen. Er is zo'n gezeik over makeup en dieren, het hoort niet, blablabla. Nee, een man met make-up hoort zeker wel.quote:
Sure, homo.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom maken ze daar geen bond tegen. Er is zo'n gezeik over makeup en dieren, het hoort niet, blablabla. Nee, een man met make-up hoort zeker wel..
Hoe weet jij met de lul van wie zij blij zal zijn? Heb je ze zelf gekeurd ofzo?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was ie helemaal blauwpaars aan het uiteinde?? en te vies om beet te pakken zeg maar.. Ja, dan was ie van jou![]()
zoek dat zelf maar uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe weet jij met de lul van wie zij blij zal zijn? Heb je ze zelf gekeurd ofzo?.
Moet jij je geen zorgen maken of je mascara niet uitloopt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
wat denk je wel niet van me![]()
ik was mijzelf regelmatig![]()
het liefst 2 keer per dag
Het gaat toch nog wel om de foto's eh!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe weet jij met de lul van wie zij blij zal zijn? Heb je ze zelf gekeurd ofzo?.
jajaquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet jij je geen zorgen maken of je mascara niet uitloopt?.
Oja, ik herinner me het al weer.quote:
dan was ie dus niet van jou...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
wat denk je wel niet van me![]()
ik was mijzelf regelmatig![]()
het liefst 2 keer per dag
Brak internet is voor mietjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[BeF] leeft gelukkig nog steeds, ik heb helaas 4 week moeten missen omdat me internet plat lag
ik doe geen make-up op , beje helemaal!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet jij je geen zorgen maken of je mascara niet uitloopt?.
Enige makeup die bij mij opkomt is een regenboog van lippenstift.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef zapsel het volgende:
[..]
jaja![]()
terwijl die volgende party bij jouw is zeker?![]()
Homo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik doe geen make-up op , beje helemaal!![]()
het was een huidzuiverend doekje ofzo![]()
de enige party die bij mij op komt is een dildopartyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Enige makeup die bij mij opkomt is een regenboog van lippenstift.
Was niet brak, kwam doordat er iets fout was gegaan bij het overzetten van de lijn naar 20Mbit... Maargoed, ik heb nu gelukkig weer (snel) internet.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de enige party die bij mij op komt is een dildoparty![]()
nou....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
bewijs maar dat het niet zo is![]()
Je bedoeldquote:
Dat hebben ze vlot opgelost danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was niet brak, kwam doordat er iets fout was gegaan bij het overzetten van de lijn naar 20Mbit... Maargoed, ik heb nu gelukkig weer (snel) internet.
kun je geen echte vent krijgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de enige party die bij mij op komt is een dildoparty![]()
Had niet beter verwacht van Versatelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat hebben ze vlot opgelost dan
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je bedoelt had geschreven, was je post perfect geweest![]()
die echte vent van me wil em juist op mij gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je geen echte vent krijgen?
ach...... ik spel alles foutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Dat is een woord wat ik te vaak fout spel.
.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Dat is een woord wat ik te vaak fout spel.
.
ah je bent graag overal gevuld dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die echte vent van me wil em juist op mij gebruiken![]()
Heb je na z'n kloten nu ookal z'n lul afgepakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die echte vent van me wil em juist op mij gebruiken![]()
Toch heb ik er nog nooit serieuze problemen mee gehad. We hebben thuis al tweeen eenhalf jaar zonnet en nog nooit is het uitgevallen. Wel vorig jaar december dat het wat trager was, maar daar hebben we nu ook geen last meer vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Had niet beter verwacht van Versatel
je blijft bang voor me eh!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je na z'n kloten nu ookal z'n lul afgepakt?.
wat is de les stof precies?quote:
Het wordt eigenlijk steeds minder, ik denk dat het komt doordat we beiden kloten hebben, dat sc hept een band zeg maar. Wanneer gaan we samen bier zuipend voor de tv voetbal kijken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je blijft bang voor me eh!
Wat take je in?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe eerst een intake om te kijken waar de behoefte ligt...
Hier ook eigenlijk, moet om 6 uur/half 7 op, maar ben nog klaarwakker omdat ik na het badmintonnen gedouched hebt, en ook van het sporten zelf heb ik energie over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
Mensen, het is al laat voor mij, ik spreek u later dit jaar wel weer
Weltrusten!
Zonnet was bij mij ook altijd perfect, maar sinds dat Versatel is geworden is het alleen maar geklooi. Het was echt niet nodig geweest dat ik zo lang zonder ineternet moest zitten, ze moeten hun administratie daar gewoon wat beter voor elkaar hebben. Ik had had deze verbinding trouwens nooit besteld, ik was 'ineens' overgezet naar 20Mbit en kan niet meer terug naar het abonnement dat ik daarvoor had... Nu heb ik het en ben ik er ook wel blij mee, maar het was niet echt nodig geweest...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch heb ik er nog nooit serieuze problemen mee gehad. We hebben thuis al tweeen eenhalf jaar zonnet en nog nooit is het uitgevallen. Wel vorig jaar december dat het wat trager was, maar daar hebben we nu ook geen last meer van
Wat ontbreekt er nog?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo.. wijntje en zoutjes... VM is bijna gelukkig!
Ook last van vandaag ja...quote:
dat van mij heeft afgezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook last van vandaag ja...
Maar a.s. zaterdag iig niet
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, ben niet een pot, zou gewoon een vriendin op bezoek krijgen, dat kan ook aangenaam zijn
hier wel, word op elk woord gepaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten hoor
Je zei gepaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hier wel, word op elk woord gepakt![]()
Dan doet frank iets niet goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat is ook al weer zo lang geleden![]()
Wie?quote:
buren nog niet geklaagd over geluidsoverlast, want zelfs dat kussen over je gezicht hielp niet veelquote:
Whehehe dat stukje in dat busje met die ritssluting, bij ons ging toen net de telefoon, m'n ma schrok zich rot.quote:
Jij wisselt ook om de week he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
buren nog niet geklaagd over geluidsoverlast, want zelfs dat kussen over je gezicht hielp niet veel
Die zaten er stiekem van te genieten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
buren nog niet geklaagd over geluidsoverlast, want zelfs dat kussen over je gezicht hielp niet veel
buren hebben me juist gecomplimeneerd dat ik het ook eens stil kan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
KS is gewoon een slet.quote:
Ik vond deel 1 vrij aardig. Deel 2 nog steeds niet gezien. Is 'ie beter/slechter?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe dat stukje in dat busje met die ritssluting, bij ons ging toen net de telefoon, m'n ma schrok zich rot..
Ik had maar 1 schrik moment ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe dat stukje in dat busje met die ritssluting, bij ons ging toen net de telefoon, m'n ma schrok zich rot..
Eigenlijk heel anders, amar toch hetzelfde verhaal zeg maar. Je begrijpt deel 1 iig een stuk beter als je twee gezien hebt, normaal is het andersom. Aanrader als je een goed vond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 vrij aardig. Deel 2 nog steeds niet gezien. Is 'ie beter/slechter?
Welk stuk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had maar 1 schrik moment ofzo.
sure meiske surequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, hij moet nog veel leren en dat doet ie dus...
Damn it!quote:
Is dat een verkapte manier van vragen of hij nog een keer wilt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wil jij dan echt zeggen dat je beter kan![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een verkapte manier van vragen of hij nog een keer wilt?
ja ik ga je niet meteen alles gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wil jij dan echt zeggen dat je beter kan![]()
J'tje!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
Goeie heerlijke kutavond [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja ik ga je niet meteen alles geven
Het is al nacht, enw at was er zo kut aan je avond?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
BeFmodje!quote:
Je bent thuisgekomen, wonder des danks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
Ik wilde al zowat gaan pitten, maar als jij belooft het niet over KS zijn "vrijetijdsbesteding" te gaan hebben blijf ik nog even.quote:
Daar kan Janetje je alles over vertellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wilde al zowat gaan pitten, maar als jij belooft het niet over KS zijn "vrijetijdsbesteding" te gaan hebben blijf ik nog even.
Geen bier op verjaardag, daarna 20 min naar vrijthof fietsen, even uitgaan, vroeg weer terug omdat huisgenootje last van knie heeft, huisgenootje is sleutel van fiets kwijt (waar mijn fiets aan vast zit). We moeten een taxi bellen, beltegoed is op, hebben nog een tientje voor de taxi, lul rijdt om, moesten zelf een kwartiertje lopen nog..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is al nacht, enw at was er zo kut aan je avond?
Die óók alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daar kan Janetje je alles over vertellen![]()
wow, het wordt al een grote jongen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat te denken om niet te gaan slapen en te leven op caffiene, maar ik heb morgen gym dus dat lijkt me neit echt een heel goed plan..
Dan maar een kort stukje slapen. Weltrusten [BeF]..
Doen we..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wilde al zowat gaan pitten, maar als jij belooft het niet over KS zijn "vrijetijdsbesteding" te gaan hebben blijf ik nog even.
Ja fijn hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent thuisgekomen, wonder des danks.
Dat mokkel uit Wezep had spierpijn. Respect, KS.quote:
Ah, ik vond het al kut bij de eerste twee woorden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen bier op verjaardag, daarna 20 min naar vrijthof fietsen, even uitgaan, vroeg weer terug omdat huisgenootje last van knie heeft, huisgenootje is sleutel van fiets kwijt (waar mijn fiets aan vast zit). We moeten een taxi bellen, beltegoed is op, hebben nog een tientje voor de taxi, lul rijdt om, moesten zelf een kwartiertje lopen nog..
Snappie?
Dat wist ik al ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen bier op verjaardag, daarna 20 min naar vrijthof fietsen, even uitgaan, vroeg weer terug omdat huisgenootje last van knie heeft, huisgenootje is sleutel van fiets kwijt (waar mijn fiets aan vast zit). We moeten een taxi bellen, beltegoed is op, hebben nog een tientje voor de taxi, lul rijdt om, moesten zelf een kwartiertje lopen nog..
Snappie?
Klinkt als een bijna-geslaagde avond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Snappie?
Welk stuk is er dan aan geslaagd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Klinkt als een bijna-geslaagde avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |