quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ach.. daar hebben we modjes voor he..quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
250-42
maak het nou niet te lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. daar hebben we modjes voor he..Tis tenslotte al laat..
Wilde er eerst 250-42 van maken.. (gezien men wilde meeten bij 250..
quote:
Ik deed niks.. moet je die blauwe voor aankijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
maak het nou niet te lastig
ojaa hij heeft 't weer gedaan he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ik deed niks.. moet je die blauwe voor aankijken
Huh, wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
die blauwe
Hoeveel mensen zie jij hier met een blauwe naam?quote:
Och, wat zegt zo'n kleurtje nou?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
Hoeveel mensen zie jij hier met een blauwe naam?
Geen idee.. t was iets met moderator zijn en modrechten hebben...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia was het weekend zo blauw als een tientje..maar da's een ander verhaal![]()
quote:
Mischien ik binnenkortquote:
jaaaquote:
Ik mis de italiaanse lire eigenlijk meerquote:
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jaaa
ik weet nog dat dat 5je kwam, en dat ik bij een barretje 5 gulden terug kreeg ipv 5 cent![]()
kleine Para trots naar mama, moest ik het terug brengen![]()
Ik vond de zilveren tientjes altijd leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.
Ik heb hier een duppie liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Die munten hadden ook wel wat... De huidige 2-euromunt is er maar een lullig dingetje bij.
Ik heb er van elke munt nog minimaal 1quote:
Ik niet geloof ik..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er van elke munt nog minimaal 1
Trustequote:
FF Zwaaienquote:
Ook truste!quote:
Nah! Niet eens even op msn zeggen!quote:
Nah en.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah! Niet eens even op msn zeggen!
Welterusten
Welterusten..quote:
S niet aardigquote:
Ah.. een ouwe zeikende lulquote:
Nopquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*kijkt even om het hoekje.... iedereen weg?
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dacht dat jij al sliepverbaasde me al
![]()
Ik ken dat... Heb je morgen ook nog afspraken of lekker de tijd aan jezelf??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..
Hmm.. morgen iets naar school brengen, even een cadeautje kopen, huiswerk maken en een feestje..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net een poging gewaagd.. maar het lukte niet..
geen moeilijke dingen dus waar je je kop echt bij moet gebruiken... op cadeautje kopen naquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. morgen iets naar school brengen, even een cadeautje kopen, huiswerk maken en een feestje..
Ach ze wilde een kettinkje ofzo hebben.. Hebben ze bij six eigenlijk cadeaubonnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen moeilijke dingen dus waar je je kop echt bij moet gebruiken... op cadeautje kopen na
ik heb geen idee, ben niet bekend met sixquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ze wilde een kettinkje ofzo hebben.. Hebben ze bij six eigenlijk cadeaubonnen?
Ik wel, golden power, Jolt Cola, Water joe, bawls, etc etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel caffeïne hebben
Het ging over koffiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wel, golden power, Jolt Cola, Water joe, bawls, etc etc..
Ach, het ziet er ook al uit als paardenzeikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het ging over koffie
Ik las even golden shower trouwens
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het ziet er ook al uit als paardenzeik![]()
Arm jouw levenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.. Ik word steeds banger voor jou.
Mijn watte?quote:
Je bent echt niets gewendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan golden showers denken bij golden power is al ziek, maar denken aan een golden shower van een paard.. Ik word steeds banger voor jou.
Watje Vol Met Zorgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat je het nog zwaar gaat krijgen als je hier al bang van wordt. In principe gewoon WVMZ
Ja, hier ind e randstad doen ze neit aan paarsenplassex, itt friesland.quote:
zou ook wel eens goed voor jou zijn... of militaire dienstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, hier ind e randstad doen ze neit aan paarsenplassex, itt friesland..
Pass, behalve dan voor dat militaire dienst, dat lijkt me nog wel vet. Alleen kan je niet respawnen irl, natuurlijk zijn de graphics overweldigend beter dan in CS, CoD ed, maar ik vind dat dat niet opweegt tot het niet kunnen respawnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou ook wel eens goed voor jou zijn... of militaire dienst
Niemand weet waar je het over hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pass, behalve dan voor dat militaire dienst, dat lijkt me nog wel vet. Alleen kan je niet respawnen irl, natuurlijk zijn de graphics overweldigend beter dan in CS, CoD ed, maar ik vind dat dat niet opweegt tot het niet kunnen respawnen..
ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt
and proud of itquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent ook een vieze twiekur
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zoveel haar had
Neen.. nu even niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, jij moet naar de bovenburen
Hup, fietsen!
Je loopt af en toe naar beneden om [BeF] te checken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen.. nu even niet..![]()
Ben zo weg hoor..
Och armequote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef zapsel het volgende:
ik stond net op de staart van een hondje![]()
![]()
![]()
Dierenbeul!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef zapsel het volgende:
ik stond net op de staart van een hondje![]()
![]()
![]()
Neuh.. ze kon me nog even niet gebruiken.. ik ging alleen ff naar boven om te vragen of ik kon helpen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je loopt af en toe naar beneden om [BeF] te checken?
Heerlijk, nutteloos zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ze kon me nog even niet gebruiken.. ik ging alleen ff naar boven om te vragen of ik kon helpen..
En ik ben er goed in ook..quote:
Ik deed t niet expresquote:
Wel een speciaal hondekoekje toch? Anders is het vast heel slecht voor 'm!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik deed t niet expres![]()
En hij is alweer blij , kheb m een koekje gegeven![]()
een speciaal hondekoekje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel een speciaal hondekoekje toch? Anders is het vast heel slecht voor 'm!
ouchquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zoveel haar had
Goed punt! Iedereen de downtime overleeft?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:21 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Goeienavond.
Downtime, downtime? Gelukkig was ik badmintonnen, geen F5-syndroom...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed punt! Iedereen de downtime overleeft?
badmintonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Downtime, downtime? Gelukkig was ik badmintonnen, geen F5-syndroom....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
badmintonnen![]()
Hier liggen twee in een deuk omdat jij badmintont...![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meis![]()
![]()
gaan we hier samen verder lachen??![]()
![]()
Ik vind je wel een hufter hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
Ik voel de liefde.
GA WEG WEEEEEEGGGG!!11!!1eins!1!111shift+1!
"Gezonde levensstijl"quote:
Ik sport ook heel veelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Miss... jij kan ook snel die trap op... Maar ja, dit was ook zo leuk eh...![]()
bier, sigaretten, chips en frituurquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind je wel een hufter hoor!
[..]
"Gezonde levensstijl"
knakworstjes en gehaktballen in pindasausquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wodka , sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
My way of life.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
bier, sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
Ja, want KS is gamen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef cerror het volgende:
Lesbo duel?
Ik voel een conspiracy hier.quote:
Hosanna! In den hooghe!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
bier, sigaretten, chips en frituur [afbeelding]
Zo onschuldig als een 12 jarig jihad-strijdertje ja!quote:
ik kan dat bevestigenquote:
Say no morequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sloeg meer op mijn plassen trouwens![]()
veel plezier!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik The Ring 2 kijken dus.
Auf wiederschnitzel en we icq-en.
Omdat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
badmintonnen![]()
Hier liggen twee in een deuk omdat jij badmintont...![]()
Ja, of niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik The Ring 2 kijken dus.
Auf wiederschnitzel en we icq-en.
Gulty untill proven innocent!quote:
Kijk maar eens bij mijn beroep...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gulty untill proven innocent!
Bewijs dus maar eens..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het een ouwe-lullen-sport is???
Het is niet badmintonnen zoals je op de camping doet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het een ouwe-lullen-sport is???
En dat moet ik geloven?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat je denkt![]()
Campingsport heuheueheue!!quote:
Als je moe wil worden, moet je eens een vrijdagavond bij mij komen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet badmintonnen zoals je op de camping doet hoor.. Er zitten wat oduere mannen bij die allang met de sport bezig zijn, maar ook wat jongere mensen hoor(in de 20/30 de meeste). Plus dat je van een avondje badmintonnen moeier bent dan van 3 kwartier 3 kwartier voetbal. En ja ik heb ook een tijd op voetbal gezeten.
Camping.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven?
[..]
Campingsport heuheueheue!!
Deal!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je moe wil worden, moet je eens een vrijdagavond bij mij komen!
maandagavond mag trouwens ook wel, maar dan geef ik meer conditietrainingen, die zijn saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch niet verkeerd?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is zo'n boxer zwembroek je, ik ga geen ballenknijper aandoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, neem dan wel je zwembroek mee, en ik hoop dat dat niet een boxer is![]()
nee hoor, ik nodig je uit om eens een avond goed te trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch niet verkeerd?.
Ja maar dat is andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als-ie aan snowboarden had gedaan had je het prachtig gevonden
jou een training geven waar je flink moe van wordt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is zo'n boxer zwembroek je, ik ga geen ballenknijper aandoen.. Wat ben je van plan dan?
.
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagelsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Camping.. Badminton.
.
Oja, iedereen die denkt dat het makkelijk is en het zo kan mag weleens een potje komen spelen..
die moeten geknipt worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagels
Een wedstrijd duurt gemiddeld zo'n half uur/drie kwartier... Daar bij zit je dan de hele periode op je maximale hartfrequentie.. Of je moet een baltsjewachter zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor! Ik heb een kennis die er ook op zit. En waterpolo is ook enigszins zwaar. Maar dat komt misschien meer door de tegenstander met scherpe nagels
Dat beroep moest je zoeken om te kijken of ik onschuldig ben... dat we daarna snel richting waterpolo zijn gegaan en jij dat niet kon bijhouden is jouw probleem...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Beroep: Elfje
Hoe de neuk moet ik dan achter waterpolo komen?.
Oja, waterpolo is ook zwaar ja, ik heb het wel vaker gedaan.
je gaat niet terug lezen ehquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef killswitch het volgende:
alle sporten zijn zwaar als je het goed doet
damn ben ik ff oud en verstandig bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |