Ja, natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Greetings het volgende:
Ja ok, het is wel duidelijk: ze is dus nog echt maagd.
is dat een woord...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef luciano het volgende:
flamoes
True. Als ik nasale klanken van hem hoor gaan me de rillingen over de rug.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Ik moet idd ook naar bed, nu het eindelijk een keer leuk is 's nachtsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Shit, ik moet naar bed, maar dit is wel geweldig.
En zelfs gewone papiertjes blijven aan je vastplakken, scheelt weer van die helfelle gele memoblaadjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.
Nieuwe maand, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:05 schreef Greetings het volgende:
APK, doe de groeten aan je yield he![]()
![]()
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft toch niet een maagd te zijn, omdat ze nog nooit gepijpt heeft of gebeft is. Ze weet er iig wel veel onduidelijkheid over te schappen zeg
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=flamoes
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Ja, natuurlijk![]()
![]()
Ze loopt gewoon geweldig te fucken met Roel en vooral Joost.
Eigenlijk weet je het wel. Want ze zei ook nog dat er misschien een paar mensen zouden zijn die zouden weten of ze loog. Ja, dat is dan dus alleen in het geval dat ze het wel gedaan heeft. Anders weet niemand of ze liegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappig
Heb je ff gevoeld of dr maagdenvlies nog heel is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
Ze is toch genomen tegen de voordeur van haar school,op zondagochtend. (zei ze in week 1 al!) Maar of het waar is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
Niet vaak oneens met mij??quote:
Misschien heeft ze haar ouders beloofd om maagd te blijven tot haar 21ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |