laatste zin klopt niet, als je niet denkt dat het gelijk wordt, lay je the draw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:21 schreef raz0r1986 het volgende:
dus voorbeeldje
gohead eagles tegen roda vanavond , ik wil geld inzetten op roda jc
dan BACK ik roda? , en als ik op go ahead wil inzetten dan BACK in go ahead
en als ik denk dat het gelijk wordt dan BACK ik het thedraw
en als ik wel denk dat het wel gelijk wordt dan LAY ik thedraw?
ja daar zat ik dus ook al naar te kijken om go ahead gewoon te layen met een inzet van $ 4 en roda wint inderdaad heb je 20$ maar dus ook als het gelijkwordt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef JamesDean het volgende:
[..]
laatste zin klopt niet, als je niet denkt dat het gelijk wordt, lay je the draw.
Maar in het algemeen, stel dat je denkt op de 1 of andere manier dat Roda zekerz gaat winnen, dan is de keuze tussen backen voor Roda Jc of Go ahead layen toch de odds hiervan.
(als je zeker weet dat go ahead niet gaat winnen, dan is het toch handig om go ahead te layen, omdat je dan safe zit met gelijkspel en winst roda, isnit?)
Als je $4 layt op tegen bv 3.00 dan win je $4 als je bet goed is, maar verlies je $12 als je bet misloopt (3.00x$4).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:40 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
ja daar zat ik dus ook al naar te kijken om go ahead gewoon te layen met een inzet van $ 4 en roda wint inderdaad heb je 20$ maar dus ook als het gelijkwordt?
Ik ben vanmorgen met je meegegaan:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef superjoden het volgende:
25@ 2,14 voor Ajax 2
Ahh okey, ik dacht dat als jij het goed heb je dan 3 keer 4 kreeg maar je krijgt dan je inzet als winst terug, dus 8. Vandaar dat er wordt gezegd dat als je layt je dan de bookmaker "speelt".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Als je $4 layt op tegen bv 3.00 dan win je $4 als je bet goed is, maar verlies je $12 als je bet misloopt (3.00x$4).
Layen is in principe het zelfde als een 1x, 2x of 12 bet...
ja zie dat die odds aardig zakken. maar ja we gonna win some easy moneyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:54 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met je meegegaan:
100 euro @ 2.36.
Je moet in Moneybookers inloggen, en dan zie je staan bij upload mogelijkheden: Rabo Direct. Dan volg de aanwijzingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:19 schreef koekjesmonstertje het volgende:
kan iemand mij helpen? Ik kan niet met RaboDirect storten naar MRBookmaker.
Dus las ik hier dat ik account moet maken bij Moneybookers. Heb ik gedaan. Nu moet ik er geld op storten neem ik aan en dan moet ik het er via MRBookmaker vanafhalen.
Ik zie nergens een knop: stort geld op je moneybookers account. en ik zie wel wat staan dat ik met een e-mailadres geld kan storten naar iemand. Please kan iemand me het uitleggen hoe ik er geld naartoe kan storten en hoe ik het naar MRBookmaker krijg?
Dank dank dank alvast!!!!!!!!!!1
Leuk idee, maar we hebben al www.sportwedden.tkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:23 schreef Triep het volgende:
Ok, ik erger me heel erg aan forum.fok.nl ; het komt de laatste weken gewoon heel vaak voor dat het forum niet of nauwelijks te bereiken is.
Heb daarom zelf gister en vandaag een nederlandstalig forum gemaakt waar mensen al hun 'gok-dingen' achter kunnen laten. Wat vinden jullie ervan?
Ok het is nu nog erg leeg, maar daar kunnen we samen wat aan doen.
Het forum is te vinden op http://www.bethelp.nl/phpbb2/
Maar daar is men toch mee gestopt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:34 schreef Greetings het volgende:
[..]
Leuk idee, maar we hebben al www.sportwedden.tk
Enig logisch nadenken is dan dat jouw forum waarschijnlijk ook niet gaat lopen. Dat FOK! af en toe z'n kuren heeft is jammer, maar ja lekker belangrijk.quote:
Helmond Sport tegen De Treffersquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef knuppelhout het volgende:
NG: waarop had je m gebackt dan?
Ik zag hem ook staan... -1,5 @ 1,73 vanmiddag, maar ik skip hem. De Treffer is wat mij betreft de beste amateurclub en zeker niet minder dan pakweg Omniworld, Top Oss etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Helmond Sport tegen De Treffers................lees goed.De Treffers
![]()
![]()
![]()
![]()
kansloze betquote:[b]Op dinsdag 25 oktober 2005 17:59
Safarova eerste set met 6-2 gewonnen en 2de set met 1-0 voor. heb haar maar ff gelayd, wint ze kost het met ¤ 12 , - , verliest ze levert het ¤ 145,- op.
Klopt, we hebben het een tijdje geprobeerd, maar er is momenteel in NL en België blijkbaar niet genoeg animo. We hadden 50 leden, maar weinig actief. Ik heb veel reclame gemaakt, maar helaas.quote:
Zo, dat is wel een groot verschil: 1,80 voor normale bet en 1,97 voor -1. Die 1,80 is dus vele malen voordeliger. Maar hoezo gestopt met dat forum? Kan je er niet meer posten dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
Klopt, we hebben het een tijdje geprobeerd, maar er is momenteel in NL en België blijkbaar niet genoeg animo. We hadden 50 leden, maar weinig actief. Ik heb veel reclame gemaakt, maar helaas.
Overigens vanavond toch een aantal interessante wedstrijden:
Had al 20.00 op MVV @ 1.80 + 20 @ MVV -1 @ 1.97(betfair)
Verder 20 euro op Roda @ 1.75 en 20 op Helmond Sport -1.5 & -2.0 @ 1.81.
Klopt, 1.80 is zeer mooi. Maar op betfair vond ik de -1 @ 1.97 de beste keuze..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:29 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een groot verschil: 1,80 voor normale bet en 1,97 voor -1. Die 1,80 is dus vele malen voordeliger. Maar hoezo gestopt met dat forum? Kan je er niet meer posten dan?
ik bedoelde: je hebt m neem ik aan eerst gebackt op een hogere odd dan 1.3 en later gelayed op 1.3 .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Helmond Sport tegen De Treffers................lees goed.De Treffers
![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt nogal wat vragen, mijn advies is om op een markt te klikken en dan rechts de informatie te lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:44 schreef Renee2004 het volgende:
oke en hoe moeten de volgende dingen bij BF:
live op wedstrijden wedden? waar doe ik dit op de site, hoe werkt het?
waarom zie ik bij BF altijd meerdere odds staan of hoe die getallen ook heten?
[afbeelding]
hier snap ik dus niks van..
waarom kan ik bij bf mijn odd tot 1000 maken, dit is toch vreemd?
En werkt BF niet in euro's, hoe word dit omgerekend?
Ajax 2 een brak aan elkaar geknoopt elftal..............losse foldders die totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. AGOVV gaat echt niet verliezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:25 schreef HoIIandia het volgende:
Ajax 2 @ deze odds is het niet meer waard om te backen denk ik, maar ik ken AGOVV niet dus...
had ajax 2 ook wel met draw no bet willen nemen, maar die is nu 1.40 ofzo
Ik speel dus gewoon HS @1.36quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:46 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik bedoelde: je hebt m neem ik aan eerst gebackt op een hogere odd dan 1.3 en later gelayed op 1.3 .
Ik vroeg me af wat je marge is, of neem je gewoon de gok dat je die .3 moet betalen in ruil voor volle payout?
Komt allemaal goed almachtige N_G . heb een beetje vertrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ajax 2 een brak aan elkaar geknoopt elftal..............losse foldders die totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. AGOVV gaat echt niet verliezen.....ik blijf er ver van weg
Is bekend gemaakt waarom deze optie niet meer beschikbaar is? Is dat vanuit Rabobank zijde beslist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Balen dat mrbookmaker niet meer rabobank direct betalen aanbied
nu moet ik eerst bij moneybookers met rabobank direct geld overmaken en dan van moneybookers naar mrbookmaker
Is door de regering verplicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Is bekend gemaakt waarom deze optie niet meer beschikbaar is? Is dat vanuit Rabobank zijde beslist?
Dat Rabobank z'n samenwerking met MrBookie dmv dat Rabo Direct betaalsysteem moest opzeggen, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
.. en waarschijnlijk door een tegendoelpunt in de laatste minuten.. typerend voor mijn pech
Greetings> wat is verplicht? dat ze buiten nederland geen rabobank direct meer mogen accepteren?
Ja en dat we dan allemaal op die super www.toto.nl site gaan storten zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:22 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat Rabobank z'n samenwerking met MrBookie dmv dat Rabo Direct betaalsysteem moest opzeggen, geloof ik.
Zou goed kunnen want Kilic van Agovv heeft roodquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef Greetings het volgende:
Zul je net zien dat Ajax zo al snel in de verlenging wel scoort......
Zoals ik al zei Cienciano. Ik had ze @ 1,80, nu staan ze @ 1,70.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:03 schreef Triep het volgende:
Iemand verstand van peruaans voetbal?
Staat nog wat op de rol bij mrb voor morgen....
www.therx.com en dan forum. Dat is een Amerikaans forum over vooral baseball en basketball.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef knuppelhout het volgende:
zijn er bettingadvice-achtige sites over baseball?
Waar heb je dat op gebasseerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Cienciano. Ik had ze @ 1,80, nu staan ze @ 1,70.
Dat staat duidelijk in de regelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef Renee2004 het volgende:
omg kom ik er net achter dat mrbookmaker geen rekening houdt met verlengingen, wat is dit voor een FUCKING onzin, stel oplichters!
Dat staat er toch gewoon boven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef Renee2004 het volgende:
omg kom ik er net achter dat mrbookmaker geen rekening houdt met verlengingen, wat is dit voor een FUCKING onzin, stel oplichters!
Omdat de kans dan groter is dat je het fout hebt en anders iedereen zou wedden op 12quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:17 schreef Renee2004 het volgende:
ja maar waarom doen ze dit?!
Omdat dan ook de Over/Unders een vertekenend beeld krijgen. Dit is de eerlijkste en makkelijkste oplossing.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Omdat de kans dan groter is dat je het fout hebt en anders iedereen zou wedden op 12![]()
En bovendien missen ze dan de inkomsten van mensen die op gelijkspel wedden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef Greetings het volgende:
Omdat dan ook de Over/Unders een vertekenend beeld krijgen. Dit is de eerlijkste en makkelijkste oplossing.
Daar halen ze meestal niet zo gek veel inkomsten uit. Bij een gelijkspel is de bookie meestal de grootste winnaar. Maar de kunnen best verlengingen meetellen en de draw odds gewoon een stuk hoger maken, en de 1 en 2 odds lager.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
En bovendien missen ze dan de inkomsten van mensen die op gelijkspel wedden.![]()
Dan krijg je weer van die randfiguren die posten: "Waaaaat, tellen de pingels niet mee? WAT EEN OPLICHTERS!!!!11111"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Greetings het volgende:
Maar de kunnen best verlengingen meetellen en de draw odds gewoon een stuk hoger maken, en de 1 en 2 odds lager.
hahaha, ja hallo.......wie zou er dan op gelijkspel inzetten bij een bekerwedstrijd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef Renee2004 het volgende:
hier is mijn combo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:07 schreef msteggink het volgende:
(@$_)@( khad 6 van de 8 wedstrijden goed voorspellt met NHL :| zijn ze met verlengingen gewonnen :/ Dus precies me inzet teruggewonnen
Zo te lezen ben ik blij dat ik niet op voetbal heb gewed gisteren
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
Als Helmond niet van de Trefferskan winnen houdt echt alles op. Daar
ik dus echt van.
Het kutgevoel wat je hebt na verlies weegt zwaarder dan de lol die je hebt bij winst...zelfs als zijn de winsten hoger dan de verliezen. Ik ga daarom een serieuze pauze inlassen voor onbepaalde tijd en genieten van de mooie dingen in het leven![]()
Tegen de tijd dat ik een andere auto ga kopen, kom ik weer even langs met mijn Primera Division picking team![]()
Broeders en zusters.......Tabée
NG
Zit even te kijken hoe die odds nu zijn van coria en die martin, maare mag ik weten hoe je dat gedaan heb 36 euro winst als coria wint, en play even als hij verliest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Iceman_J het volgende:
leve het live-betten36 euro winst als coria wint, 0 als coria verliest
![]()
Ooh okeyy, maar ik neem aan dat deze odds niet op hetzelfde moment waren? Deze odds zijn toch op verschillende tijdstippen ontstaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef Iceman_J het volgende:
coria gebackt op 1,3 en vervolgens gelayed op 1,15
Jep.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef JamesDean het volgende:
[..]
Ooh okeyy, maar ik neem aan dat deze odds niet op hetzelfde moment waren? Deze odds zijn toch op verschillende tijdstippen ontstaan?
Bij settings op Betfair moet je deze optie ff aanvinken:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:02 schreef Triep het volgende:
Welke berekening moest je nou maken om te zien wat je moest backen en layen voor een sure win, of om minimaal 0 te spelen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Renee2004 het volgende:
Zou aub iemand iemand mij op msn betfair willen uitleggen, diegene krijgt van mij een krat bier!
kan je daar ook in-play spelen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef Calella het volgende:
Ik raad je aan hier te beginnen: http://www.playbetfair.com/
Dit is een site waar je vertrouwd kan raken met hoe Betfair precies werkt met fictief geld.
Barca -1 @ tegen Malaga is een redelijk okay bet. Depor is niet in goede doen, maar speelt tegen Real vaak goed. De laatste 5 jaar thuis alles gewonnen tegen ze en ook de laatste uitwedstrijd. Real speelt ook niet super, uitoverwinningen in Spanje zijn niet veelvoorkomend. Het is een redelijke gok.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef jmac het volgende:
heeft deportivo zo'n goede kansen tegen Madrid?
Ik zoek een goede bet @2.00 waar ik 10/20 euries in wil leggen. Maar vind het voetbal zo onvoorspelbaar (like duh).
dus als iemand n leuke tip heeft
Misschien is het dan slimmer om een ander bookmaker te zoeken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Renee2004 het volgende:
ja maar mijn probleem is dat ik niet veel van engels snap.. dus misschien dat iemand mijn vragen over msn kan beantwoorden..
Statistieken zeggen genoeg, maar met Italiaanse clubs weet je het echt nooit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:27 schreef knuppelhout het volgende:
ik twijfel over inter... iemand indeeen?
Ik denk van niet.quote:
Pleur je specifieke vragen hier maar neer. Daar is dit topic ook voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Renee2004 het volgende:
ja maar mijn probleem is dat ik niet veel van engels snap.. dus misschien dat iemand mijn vragen over msn kan beantwoorden..
Betfair is geen bookmaker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:40 schreef Renee2004 het volgende:
Nou het komt hier op neer:
MrBookmaker snap ik volledig, maar ik snap op BF niet:
-backen (met meerdere velden zeg maar)
-layen (met meerdere velden zeg maar)
-live betten, waar op de site moet dit en hoe werkt het?
-hoe die odds daar worden berekend
Backen is dat je die odd koopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef Renee2004 het volgende:
oke en wat houd back en lay precies in?
Dit soort combo's lukken maar 1 keer op de tienduizend keer ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef Renee2004 het volgende:
Heb trouwens voor vanavond dit bij mrbookie staan:
Hoezo dan, bijna allemaal grote clubs tegen kleintjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Calella het volgende:
[..]
Dit soort combo's lukken maar 1 keer op de tienduizend keer ofzo.
Combo's met 3 clubs zijn al gedoemd om te mislukken.
Zonde van je geld dus eigenlijk.![]()
Het zijn er teveel om goed te gaan. Er zit er altijd minimaal 1 bij die het verneukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Hoezo dan, bijna allemaal grote clubs tegen kleintjes?
1 gelijkspelletje en de combo is fout.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Hoezo dan, bijna allemaal grote clubs tegen kleintjes?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:04 schreef Greetings het volgende:
FT Le Mans [2 - 1] Clermont Foot
21' [0 - 1] Regnier
34' [1 - 1] C. Lucau
90' [2 - 1] C. Lucau
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Le Mans & Lucau, je t'aime![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Depor wint krijgt je ¤5 x 1.95 terug. Speelt Depor gelijk dat krijg je je 5 euro inzet terug.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef MatthijsDvD het volgende:
Dankzij barca kiet gespeeld pff
Kan iemand mij even uit de brand halen heb per ongeluk dit gedaan
Asian Bet
Deportivo 0
Real Madrid 0
En heb toen 5 euro gezet op 1.95 bij unibet in veronderstelling dat depor ging winnen maar achteraf zag ik dat dit asian is. Wat kan er hier nu anders gebeuren?
Gatorade Cup 2005 ... #3quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef MatthijsDvD het volgende:
Lol dat moment van die verzorger die de bal van de lijn kopte met die prijsvraag van de gatorade cup
Dat zijn dus 4 dikke vette lays.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tips van Hugo Borst zijn trouwens AZ, Feyenoord, Ajax en Utrecht (thuis vs RBC)
Handicap Ajaxquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef Triep het volgende:
Dit is wel een aardige......gok......
2005-10-27 13:32:33 N°24041524 1.00 27.69 ¤
28-10-2005 20:30:00 Ajax - Heerenveen 0:1 / Handicap / Ajax (‑1) 2.15
29-10-2005 20:00:00 Twente - PSV 1:0 / Handicap / PSV (‑1) 2.65
30-10-2005 14:30:00 Willem II - Feyenoord 1:0 / Handicap / Feyenoord (‑1) 3.00
30-10-2005 14:30:00 Groningen - Roda JC 0:1 / Handicap / Roda JC (+1) 1.62
Welke site gebruik je dan? Gewoon die bij Betfair?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:05 schreef knuppelhout het volgende:
nog wat: als je die site gebruik om lay naar back om te rekenen en de uitgerekende Lay-odd bij een back van 1.6 is hoger dan de lay odd die o pde site beschikbaar is, kun je dan juist beter de tegenstander layen of de favoriet backen?
ik wist het wel maar ben even de logica kwijt
Ik denk dit: http://wettforum.info/misc/lay_back.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:21 schreef Triep het volgende:
[..]
Welke site gebruik je dan? Gewoon die bij Betfair?
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:05 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben even wat inzicht kwijt: stel ik wil een back aan iemand anders aanbieden, dus datie in de lijst komt te staan. Klik ik dan op lay en vul dan de odd aan die de backer moet accepteren?
De lay-odd bij @1.60 is @2.66quote:nog wat: als je die site gebruik om lay naar back om te rekenen en de uitgerekende Lay-odd bij een back van 1.6 is hoger dan de lay odd die op de site beschikbaar is, kun je dan juist beter de tegenstander layen of de favoriet backen?
Als je de lay odd invult bij een voetbalwedstrijd dan geeft ie de back odd van de 2andere uitkomsten. Vul bv Ajax 1.49 in, dan krijg je +/- 3.00 eruit, dit is dan X2 heerenveen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:05 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben even wat inzicht kwijt: stel ik wil een back aan iemand anders aanbieden, dus datie in de lijst komt te staan. Klik ik dan op lay en vul dan de odd aan die de backer moet accepteren?
nog wat: als je die site gebruik om lay naar back om te rekenen en de uitgerekende Lay-odd bij een back van 1.6 is hoger dan de lay odd die o pde site beschikbaar is, kun je dan juist beter de tegenstander layen of de favoriet backen?
ok dus: als je omgerekende lay hoger is dan de al bestaande lay, kun je beter backen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Ja.
Als je wilt layen druk je op de roze lay kant.
Wil je backen druk je op de blauwe back kant.
[..]
De lay-odd bij @1.60 is @2.66
Als er dan een lay-odd beschikbaar is van @2.50 dan representeert dat een hogere back odd, namelijk @1.6666
Dus dan kan je inderdaad beter layen @2.50 dan backen @1.60
valencia speelt tegen sevilla hoor. Maar ik ga zeker met je mee o pdie bet. zaragoza doe ik maar een keertje niet. Aangezien ik meestal alles precies verkeerd doe: tip voor mensen die geld winnen verdienen: back zaragoza!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef VinnieJones het volgende:
2 picks voor vanavond
Zaragoza @ 1.85
Valencia-Betis >2.5 @ 2.05
Als de omgerekende lay hoger is dan de bestaande lay kan je beter layen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ok dus: als je omgerekende lay hoger is dan de al bestaande lay, kun je beter backen.
Een odd die groter is dan de meest rechtse blauwe odd (bijvoorbeeld @2.00) en kleiner dan de meest links odd. (bijvoorbeeld @2.20), als je dan op het roze vakje klikt en @2.10 invult zal die @2.10 als de meeste rechtse blauwe odd verschijnen.quote:mn 1e vraag was meer: hoe bied je iemand anders een back aan (die dus nog niet bestaat)? Welke odd moet je dan kiezen?
Leuke bets....................kopieer ze gewoon voor dit weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef El_Bassie het volgende:
VVV stond vanmorgen nog op 2.25
2005-10-27 15:19:11 N°24046588 5.00 11.25 ¤
29-10-2005 20:00:00 Veendam - VVV Venlo / 1X2 / VVV Venlo 2.25
2005-10-27 15:08:41 N°24045893 (Cash back weddenschap) 15.00 57.46 ¤
30-10-2005 14:30:00 Willem II - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord 1.75
30-10-2005 14:30:00 Utrecht - RBC Roosendaal / 1X2 / Utrecht 1.44
29-10-2005 20:00:00 Vitesse - Heracles Almelo / 1X2 / Vitesse 1.52
Klote zooi, beide fout.. Zaragoza krijgt natuurlijk tegen het einde aan een goaltje tegen. En Valencia weet met 20 schoten op doel niet eentje te scorenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef VinnieJones het volgende:
2 picks voor vanavond
Zaragoza @ 1.85
Valencia-Betis >2.5 @ 2.05
3/12/2000 Ajax SC Heerenveen 6-2 KPN Eredivisiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef _Tjabbe_ het volgende:
4 euro @25 op 1-2 Ajax - Heerenveen
4 euro @65 op 0-2 Ajax - Heerenveen
4 euro @90 op 1-3 Ajax - Heerenveen
Laat de geschiedenis zich herhalen
ik heb 11,25 euro op heerenveen +1.00 & + 1.5 @1.88quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef _Tjabbe_ het volgende:
4 euro @25 op 1-2 Ajax - Heerenveen
4 euro @65 op 0-2 Ajax - Heerenveen
4 euro @90 op 1-3 Ajax - Heerenveen
Laat de geschiedenis zich herhalen
Ligt eraan wat de odd is. Zodra die lager is dan @1.42 kan je al een surewin maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef Triep het volgende:
Heb nu nog 1 vraagje over Betfair, tenminste 1 dringende.Zie onderstaand plaatje:
[afbeelding]
Stel ik wil een sure-win 'hebben'. Ik back Verdasco voor 1.42 en zet er 10 euro op in..
De wedstrijd is inplay. Welke lay bedrag moet ik layen tegen welke inzet.
Kom er zelf niet uit ook niet via http://www.betcalc.com/backlaycalc.php
Muchos gracias!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.unibet.co.uk/punter/Login.do?j_username=xxxxxxxxx&j_password=xxxxxxxx
Niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
droom scenario:
Ajax komt met 1 of 2 doelpunten voor te staan op Heerenveen in de 1e helft, de tweede helft is het Heerenveens spel en wordt het 1-3 of 2-3
In the long run heeft iedereen even veel geluk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heh ja, maar zo te zien word het m'n doom scenario (doh.. met mijn pech) want aan een gelijkspel in de eerste helft heb ik niks.
in mijn ervaring duurt moneybookers 1 week, hoewel op de site korter staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef DJqbl5 het volgende:
weet een van jullie of Moneybookers ook geld bijschrijft op zaterdag?
Ik heb namelijk woensdag de acceptgiro op de post gedaan
Ik heb ervaringen dat het binnen 3 dagen er al op staat, maar moest ook een keer ruim 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
in mijn ervaring duurt moneybookers 1 week, hoewel op de site korter staat.
Kan een leuk dagje wordenquote:2005-10-29 10:57:50 N°24128048 1.00 17.61 ¤
29-10-2005 16:00:00 Charlton Athletic - Bolton / 1X2 / Charlton Athletic 2.20
29-10-2005 14:00:00 Tottenham - Arsenal / 1X2 / Tottenham 2.60
29-10-2005 18:15:00 Middlesbrough - Manchester Utd / 1X2 / Manchester Utd 1.78
29-10-2005 19:30:00 ADO Den Haag - AZ Alkmaar / 1X2 / AZ Alkmaar 1.73
2005-10-29 10:49:59 N°24127629 1.00 4.84 ¤
29-10-2005 13:45:00 Wigan - Fulham / 1X2 / Wigan 2.20
2005-10-29 10:49:59 N°24127628 1.00 5.72 ¤
2005-10-29 10:49:59 N°24127627 1.00 5.72 ¤
2005-10-28 11:14:33 N°24075742 1.00 9.39 ¤
29-10-2005 20:00:00 Veendam - VVV Venlo / 1X2 / VVV Venlo 2.10
29-10-2005 20:00:00 Twente - PSV / 1X2 / PSV 1.70
2005-10-28 11:08:54 N°24075542 1.00 14.49 ¤
29-10-2005 19:30:00 ADO Den Haag - AZ Alkmaar 1:0 / Handicap / AZ Alkmaar (‑1) 3.00
29-10-2005 20:00:00 Vitesse - Heracles Almelo 0:1 / Handicap / Vitesse (‑1) 2.30
2005-10-28 11:07:40 N°24075505 1.00 12.73 ¤
2005-10-28 11:06:33 N°24075476 1.00 6.85 ¤
29-10-2005 17:00:00 Thun - Zürich FC / 1X2 / Thun 1.90
29-10-2005 18:00:00 Start - Frederikstad / 1X2 / Start 1.50
29-10-2005 18:15:00 Middlesbrough - Manchester Utd / 1X2 / Manchester Utd 1.78
29-10-2005 20:00:00 Lyon - Sochaux / 1X2 / Lyon 1.35
FTquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:20 schreef Butra het volgende:
Nog 1 kwart te gaan, Kings staan 81-55 voor.
Nou ja....rustigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef burberry het volgende:
dat is mooi kut... ga nu lekker rustig chelsea kijken
idd zit nu al 5 min te wachten totdat me page geopend is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
psv zou ik niet op handicap plaatsen gezien het geringe aantal tegengoals van twente dit seizoen en het geringe aantal goals van psv
ach joh dat wordt nog wel 3-4quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef MatthijsDvD het volgende:
1 combo iig kwijt door Man Utd. nog 2 over!
TVP op de laatste pagina van het topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:29 schreef Gelderland het volgende:
tvp:Y
0-1. Waarom lig jij nou op de grond van het lachen?quote:
Same here.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:57 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Omdat AZ me hopelijk weer de nodige euro's gaat opleveren (niet te vroeg juichen)
ik dus ook 5 euro met een handicapxinleg damnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
tyfus! en daar wou ik nog op inzetten, vertrouwde t alleen niet
Geen slechte avondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef Hork het volgende:
Voor vandaag![]()
2005-10-29 16:34:43 N°24159281 15.00 41.04 ¤![]()
29-10-2005 20:00:00 Valenciennes - Laval / 1X2 / Valenciennes 1.80
2005-10-29 16:27:11 N°24158889 5.00 11.50 ¤![]()
29-10-2005 18:00:00 Sampdoria - Inter Milan / 1X2 / Inter Milan 2.30
2005-10-29 16:24:20 N°24158683 10.00 22.19 ¤![]()
29-10-2005 20:00:00 Club Brugge - AA Gent / 1X2 / Club Brugge 1.45
29-10-2005 20:00:00 Stade Rennes - Metz / 1X2 / Stade Rennes 1.53
2005-10-29 16:20:33 N°24158405 10.00 35.19 ¤![]()
29-10-2005 20:00:00 Vitesse - Heracles Almelo 0:1 / Handicap / Vitesse (‑1) 2.30
29-10-2005 20:00:00 Stade Rennes - Metz / 1X2 / Stade Rennes 1.53
2005-10-29 10:52:40 N°24127764 5.00 30.10 ¤![]()
29-10-2005 20:00:00 Betis Sevilla - Real Madrid / 1X2 / Real Madrid 2.15
29-10-2005 20:30:00 AC Milan - Juventus / 1X2 / Gelijkspel 2.80
2005-10-29 10:49:41 N°24127615 5.00 22.50 ¤![]()
29-10-2005 20:00:00 Twente - PSV / 1X2 / Twente 4.50
2005-10-29 10:49:41 N°24127614 5.00 23.00 ¤![]()
29-10-2005 19:30:00 ADO Den Haag - AZ Alkmaar / 1X2 / ADO Den Haag 4.60
2005-10-29 10:47:17 N°24127486 9.44 39.29 ¤![]()
29-10-2005 15:30:00 Hamburger SV - Schalke 04 / 1X2 / Hamburger SV 2.25
29-10-2005 15:30:00 Dortmund - Monchengladbach / 1X2 / Dortmund 1.85
2005-10-28 08:22:53 N°24070698 10.00 38.30 ¤![]()
30-10-2005 14:30:00 Willem II - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord 1.75
30-10-2005 14:30:00 Utrecht - RBC Roosendaal / 1X2 / Utrecht 1.44
2005-10-28 08:22:22 N°24070695 10.00 21.00 ¤![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |