abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31711739
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Blazkowich het volgende:
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=46973
http://www.johnlocke.org/lockerroom/lockerroom.html?id=5854
[..]

Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.
rond uit belachelijk natuurlijk!

wat ik me dan ook anno 2005 heb voorgenomen is imbecielen, die nog denken dat er enig verschil is tussen mens onderling (zoals indische & afrikaanse olifant), gewoonweg te negeren.

Het is het niet waard nog langer naar mensen te luisteren die enkel afscheiding en angst prediken
pi_31713606
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wonko wil je kappen met het niet inhoudelijk reageren? KreKker heeft daar mijnsinsziens een punt, als je vind dat het niet zo is, moet je met argumenten komen. Niet met zinloze oneliners, want daar overtuig je echt helemaal niemand mee.
Ah...de verplicht serieus reageren politie is er...uiktijken dat ik wel volgens de regeltjes reageer. Maar misschien had meneer wel een punt maar motiveerde zijn toon van aangeven mij tot zinloos stompzinnig reageren...meer leek het me niet waard.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31716344
Vreemd hoe je met tig volkeren zonder problemen kunt leven (bv Aziaten) maar zodra het op zwarten of arabieren aankomt, is het zo vaak ellende. En het ergste is nog wel dat ze altijd een enorme klep hebben over racisme, onderdrukking en dergelijke.

In de VS heb je bijvoorbeeld de NAACP, de national association for the advancement of colored people. Die doen niet anders dan zwarten ophemelen, blanken afkraken en aanklagen en positieve discriminatie eisen. Moet je omgekeerd eens doen, dan is de wereld te klein, dat garandeer ik je.

Dat die 'professor' zijn muil luid en breed open kan trekken is tekenend voor hoe het ermee staat. Blanken zijn monddood gemaakt door een bijna neurotische angst om politiek incorrect te zijn, want dat is immers 'fout' zo beweert de linkse gedachtenpolitie. En die zijn nog wel het ergst van allemaal - als het ooit zo ver komt dat er nog maar een paar blanken op aarde leven (en die tijd komt) dan is dat aan hen te danken.

[ Bericht 6% gewijzigd door StefanP op 27-10-2005 05:49:21 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:36:30 #104
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31720171
Dat klopt wel, op elk geval van blank racisme wordt een schijnwerper gezet en dan gaat het meestal niet eens over duidelijke uitspraken of daadwerkelijk geweld, en wat er aan de andere kant gebeurt wordt zoveel mogelijk in de doofpot gestopt.
I'm nobody's sheep
pi_31723173
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
pi_31724310
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
Gefeliciteerd met deze nietszeggende opmerking.
pi_31725163
quote:
Dat is weer eens wat anders dan een vrouw in een mannenlichaam
Treurig dat je jezelf zo haat.
pi_31732740
het is uberhaupt treurig dat men elkaar nog steeds op een dergelijke manier oordeelt. Anno 2005.

net zoals een kind dat de ouder probeert te overtuigen dat we een fout hebben gemaakt door te beweren dat de Aarde plat is....
Na alle historische discussies...... moet je op een gegeven moment daar toch gewoon om lachen
pi_31735815
Ach die jaloezie toch om ons mooie blanke huidje
pi_31754545
Goh, als blanken worden uitgeroeid dan stoppen zwarte pedofielen in Congo met groepsverkrachtingen en verminkingen van minderjarige meisjes? Vast een economisch paradijs zonder blanken op aarde want hebzucht kennen de zwarten niet. Nee, zo gul als ze zijn. Alles wat ze over hebben wordt gestort aan goede doelen. Zimbabwe doet het goed zonder blanke boeren, voedselvergiftiging is op de retour omdat er simpelweg steeds minder te eten is.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_31754957
quote:
Een Japanner zeker
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:34:47 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_31763991
quote:
Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.
Voor mijn gevoel ben ik meer een fiets.
Een rode. Met een bel.

LXIV
The End Times are wild
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:58:46 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31766043
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.
Voor mijn gevoel ben ik meer een fiets.
Een rode. Met een bel.

LXIV
Ik op jouw soort .

Fietsen zijn de oorzaak van alle ellende in de randstad. Fietsen worden gestolen door junks, gekocht door studenten, wat dus betekent dat ze junks geld op leveren en ze de mogelijkheid bieden hun levensstijl in stand te houden, waardoor deze junks nog meer drugs kunnen kopen en mensen blijven lastig vallen.

Fietsen moeten naar mijn mening dus worden uitgeroeid om meer problemen te voorkomen .
Krekker is de bom!
pi_31766244
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

blank lijken en blank zijn is een groot verschil..
een weekje in de zon zitten maakt je ook geen neger..

Joden beschouwen zichzelf als ander ras ( zij noemen het zelf joods , maar feitelijk zijn het khazaren van turks-mongoolse origine ) dus ga nou niet meteen huilen als iemand dat benadrukt.

Feit is dat Joden zich vaak voordoen als blanken en allerlei fratsen uithalen, waarna de joodse lobby zich beklaagd en schande spreekt van die "blanke" fratsen.

een leuk voorbeeld daarvan is het verhaal van Frank Collins. Leider van een Amerikaanse fanatieke Neonazi partij maar word later ontmaskerd als zijnde Joseph Cohen .

zie bijvoorbeeld de neocons, die de VS een nogal nare naam bezorgen en het doen lijken alsof de oorlog in Irak door blanke christenen is gestart..

maar ook over bijvoorbeeld slavernij. dat de joodse lobby, waar het hun uitkomt, gebruikt om blanken weer af te zeiken over hun vermeende racistische aard en vooral om negers op te stoken tegen blanken, wat ze er niet bij zeggen is dat al die schepen waarmee de slaven werden vervoerd van Joodse eigenaren waren.

kortom deze professor in kwestie zou eens een bijscholings cursus moeten doen bij Louis Farakhan..
Kolonisatie inclusief slavernij, typisch een vies Joodenspelletje waar wij Blanken de schuld van krijgen. Zie ook de diverse linkse knuffelinitiatieven van allerhande linkse relfiguren die ons wijzen op 'onze' geschiedenis.
pi_31766259
Negers zijn niet te vertrouwen.
pi_31766322
Wat is de bron van het "feit" dat alle schepen waarmee slaven werden vervoerd joodse eigenaren hadden?

Volgens mij is het namelijk 1ste klas antisemitisme
pi_31767119
ohhh wat lief, een negroide professor

Die professor zal wel denken: in het land der apen is neger koning
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:45:54 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_31767428
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik op jouw soort .

Fietsen zijn de oorzaak van alle ellende in de randstad. Fietsen worden gestolen door junks, gekocht door studenten, wat dus betekent dat ze junks geld op leveren en ze de mogelijkheid bieden hun levensstijl in stand te houden, waardoor deze junks nog meer drugs kunnen kopen en mensen blijven lastig vallen.

Fietsen moeten naar mijn mening dus worden uitgeroeid om meer problemen te voorkomen .
Hier kom ik alweer de veel gemaakte fout tegen die zoveel zogenaamde "fietsenkenners" maken.
Wij rode fietsen (met een bel) krijgen altijd de schuld van de randstedelijke junkenproblematiek.
In werkelijkheid is het echter een complot van blauwe fietsen (met of zonder bel) die slinks via de media ons de schuld hiervan in de schoenen schuiven!!

Voor meer info:http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/100/056.html

PS Voor wat betreft jouw eindoplossing voor het BlauweFietsen probleem sluit ik me volledig bij je aan.
The End Times are wild
pi_31767468
quote:
Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaat

Beste thabit, heb je zelf niet door dat je nu zo racistisch als wat bent? En dat valt me op van meer mensen die steeds zitten te propageren tegen discriminatie. Zoals een Oprah Winfrey, strijder tegen het seksisme, maar zelf discrimineerd ze mannen wanneer het maar kan
pi_31767888
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Een Japanner zeker
100 euro wedden: Indonesisch..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:55:51 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31771381
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaat

Beste thabit, heb je zelf niet door dat je nu zo racistisch als wat bent? En dat valt me op van meer mensen die steeds zitten te propageren tegen discriminatie. Zoals een Oprah Winfrey, strijder tegen het seksisme, maar zelf discrimineerd ze mannen wanneer het maar kan
En ik discrimineer mensen zonder respect voor de Nederlandse taal .
Krekker is de bom!
pi_31771418
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Negers zijn niet te vertrouwen.
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:58:59 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31771469
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:

[..]

Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
dat blanken op die posities zitten zegt toch wel wat over de werkbereidheid van den negert (geintje heur, ik kan het goed vinden met die roetmoppen)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31771567
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:34 schreef StefanP het volgende:
Vreemd hoe je met tig volkeren zonder problemen kunt leven (bv Aziaten) maar zodra het op zwarten of arabieren aankomt, is het zo vaak ellende. En het ergste is nog wel dat ze altijd een enorme klep hebben over racisme, onderdrukking en dergelijke.

In de VS heb je bijvoorbeeld de NAACP, de national association for the advancement of colored people. Die doen niet anders dan zwarten ophemelen, blanken afkraken en aanklagen en positieve discriminatie eisen. Moet je omgekeerd eens doen, dan is de wereld te klein, dat garandeer ik je.

Dat die 'professor' zijn muil luid en breed open kan trekken is tekenend voor hoe het ermee staat. Blanken zijn monddood gemaakt door een bijna neurotische angst om politiek incorrect te zijn, want dat is immers 'fout' zo beweert de linkse gedachtenpolitie. En die zijn nog wel het ergst van allemaal - als het ooit zo ver komt dat er nog maar een paar blanken op aarde leven (en die tijd komt) dan is dat aan hen te danken.
Wat ben jij naief... verken de wereld. En Aziaten zijn geen engelen!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:09:15 #125
131669 Archie.
de man van staal
pi_31771712
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')