Start een actie, dit kan écht niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef wickie het volgende:
Volgens de werkvoorschriften zouden ze niet staand mogen werken en stoelen die ergonomisch goedgekeurd zijn moeten krijgen. Dan zouden ze langere blokken kunnen werken, waardoor ze meer slapen waardoor ze beter rusten waardoor ze harder werken.
Liefst in het bijzijn van een kampbewaker met grote laarzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kruipend over de grond. Dat zie ik dan wel weer graag
[afbeelding]
Meppen, schelden aan haren trekken, minimaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus ik kom op het goede moment binnenvallen.![]()
Wat voor spectaculairs gaat die wissel opleveren?
Op zich is dat toch niet zo bizar. Veel vrouwen hebben ook een man thuis die het af en toe (of zelfs vaker) van hun overneemt. Die 'man' is Dido in dit geval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, dat Dido dat moet doen.
Eindelijk.quote:
Groep 1 gaat zien dat Groep 2 hun zakjes met 'gele bonen' (mais) weer heeft leeggegooid, na al hun harde werk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Verhip, dat scheelt inderdaad niet veel.quote:
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet, waarom doet Dido dat nu nog??
Mensen die thuis zijn bevallen doen het toch ook zelf.![]()
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.
En Dido mag dus 's nachts 1 ronde overslaan, zodat ze 6 uur kan slapen i.p.v. 3.
Precies, dat halen ze nooooooooit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Verhip, dat scheelt inderdaad niet veel.
Waarom kies ik altijd het topic dat dubbel isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slotje, andere was eerder kijk maar naar topicnummer
Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Arcee, tof zo een linkje naar vorige topic
lees nu pas je laatste zin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef wickie het volgende:
Die mensen hebben aan het einde van de week geen rug meer over. Lieske is de enigste die een juiste werkhouding kan hebben met de hoogte van de tafel.
En als Chantal zou gaan zitten zit ze nog te laag, Roel heeft het aan het begin aangeboden aan Chantal om te gaan zitten. Wat ik niet snap is dat ie Ingrid niet even laat zitten want die is weer veelste groot voor de tafel.
Volgens de werkvoorschriften zouden ze niet staand mogen werken en stoelen die ergonomisch goedgekeurd zijn moeten krijgen. Dan zouden ze langere blokken kunnen werken, waardoor ze meer slapen waardoor ze beter rusten waardoor ze harder werken.
Klote zeg, maar 2 uurtjes slaap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
De andere groep is nog niet wakker, zo te zien
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" (quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido helpt alleen 's nachts hoor, bij het voeden en luier verschonen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ok, om af en toe te helpen, maar toch zeker wel minder als dat Dido doet, tenminste zo komt het over.
Gelukkig heb ik alleen maar kinderen die meteen van 11 tot 6 doorsliepen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg de indruk dat Dido alle luiers moest verschonen toen Dido zei dat de hele baby onder de stront zat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Op zich is dat toch niet zo bizar. Veel vrouwen hebben ook een man thuis die het af en toe (of zelfs vaker) van hun overneemt. Die 'man' is Dido in dit geval.
O ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Groep 1 gaat zien dat Groep 2 hun zakjes met 'gele bonen' (mais) weer heeft leeggegooid, na al hun harde werk.
Ze mogen van BB niets zeggen... Dat op zich gaat waarschijnlijk wel weer vreembde blikken en ongemakklijke stiltes opleveren.. Omdat ze bij voorbaat de andere groep al als dom beschouwen!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Cuaderno het volgende:
muziek uit, streams aan, kom maar op met de actie (zal wel weer met een sisser aflopen zoals altijd)
En Tanja heeft toch ook niet geklaagd toen Dido zich verslapen had?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben normaliter ook een partner (of familie) die ze in de eerste week helpen.
En Dido mag dus 's nachts 1 ronde overslaan, zodat ze 6 uur kan slapen i.p.v. 3.
ga dat ff roepen dan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zetten![]()
ik hoop het zo, maar vrewacht van niet, dat zou te leuk zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" () zijn leeggegooid.
Als het een beetje meezit gaat Rob ze direct met zijn been te lijf.
Wat eigenlijk niet uitmaakt, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
Dan zien ze dat de hun moeizaam gesorteerde zakjes met "gele boontjes" () zijn leeggegooid.
"Zijn jullie nou helemaal BELAZERD???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Rica het volgende:
Als het een beetje meezit gaat Rob ze direct met zijn been te lijf.
En je kunt kratten op elkaar stapelen tot een goede zithoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De tafelpoten kunnen ze verstellen, er zitten doppen onder die je kan uitdraaien en de tafel hoger kan zetten![]()
En je kunt kratten op elkaar stapelen tot een goede zithoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Arcee was eerder, kijk maar naar zijn user-nummer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slotje, andere was eerder kijk maar naar topicnummer
Nee ik bedoel het niet zo, laat ze maar lekker zwoegen alsof mij het iets kan boeien, maar BB houdt zich bij Tanja correct aan de voorschriften, en hier niet.quote:
hahaha, dat geluk heb ik ook, na'ja na 3 dagen sliep ze door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef area51 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar kinderen die meteen van 11 tot 6 doorsliepen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Arcee was eerder, kijk maar naar zijn user-nummer.
Dat mag niet dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef BlaBlub het volgende:
Moet er niet alvast 1 iemand de anderen wakker gaan maken?
ik zag het later idd, vandaar mijn reactie daarop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dido helpt alleen 's nachts hoor, bij het voeden en luier verschonen.
Zaterdagnacht heeft Dido helemaal niet geholpen (hoorde de wekker niet en kwam te laat) en dat vond Tanja niet erg. Daarbij komt dat ze het ook leuk vindt om te doen, ze ziet het als een soort van stage en ze vindt Joss een schatje.
Volgens mij doen onze Tan en Died dat gewoon samen. Net als man en vrouw, zoals al werd gesuggereerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg de indruk dat Dido alle luiers moest verschonen toen Dido zei dat de hele baby onder de stront zat.
(Een paar dagen geleden, was uit een verslag van -ik geloof- Gert.)
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen MOD meer wakker, of zijn die nu ook al selectief in hun regels?Andere topic was eerder
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef Jane het volgende:
[..]
"Zijn jullie nou helemaal BELAZERD???Me BONEN!!!
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |