Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rukken, internetten over de satelliet, video's kijken, beetje ouwehoeren met de mannen, zuipen.
Eigenlijk een heel normaal leven dus.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Is dat BE?
Heb liever dat je zo een ding met carbon remschijven koopt
Teveel info, te gedetaileerd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:39 schreef richardgie het volgende:
Nee,de derde foto.Zo met die grijze kappen naast de koplamp,de vorm van het spatbord en de kappen/windgelijders naast de tank.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef RB het volgende:
Ja
Nee gewoon via de telefoon
Ja maar wel na werktijd
de heledag door
nee is ten strengste verboden
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:39 schreef worldpimber het volgende:
quote:
Altijd fijn om te zien dat je wordt gemist......quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef richardgie het volgende:
En waar is FemaleRebbel in eens gebleven?
Gisteren avond al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Altijd fijn om te zien dat je wordt gemist......![]()
Overdag viel wel op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
Altijd fijn om te zien dat je wordt gemist......![]()
O.K,jij je zin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je nog eens kijkt zie je Stinky alles in de gaten houden rechtsachter.
![]()
Welke motor is streetlegal met carbon remschijven.![]()
![]()
![]()
[..]
Teveel info, te gedetaileerd!![]()
Het is een Aprilia!![]()
Ik wil er geeeen BMW in zien..
.. zie precies wat je bedoelt arggh...![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
O.K,jij je zin.![]()
![]()
Alleen de tank is wat "platter"
Gewóón negeren, je zegt ut selluf al, hij durft geen confrontatie aan met jou en rent gelijk als een klein kind naar de baas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:59 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm misschien heeft hier iemand een idee.
Vandaag akkefietje gehad met een collega, niks bijzonders, zat hem gewoon een beetje te plagen omdat ie uut grun komt maar de aanleiding was wel anders dan anders zeg maar.
Hij had op een gegeven moment besloten dat ie het genoeg vond, zegt niks tegen mij maar laat net iets te hard vallen dat ie ergens anders wil zitten.
Chef hoort dat, neemt hem en vervolgens mij mee om het "probleem" even te bespreken en stuurt mij heen om even met hem te praten. Prima, ik meteen afdeling opgelopen, hem gemaant even mee te lopen naar een ander vertrek om eea even uit te praten.
Nog niks aan de hand, ik leg hem mijn visie uit en hij de zijne. Ik zeg enkel tegen hem dat ie beter gewoon direct naar mij toe had kunnen stappen en vraag hem waarom ie dat niet meteen heeft gedaan, begint ineens over "ja maar voordat het uit de hand loopt etc. etc." Dus ik vraag hem wat er dan uit de hand loopt, geen antwoordt.
Ik leg hem nogmaals uit hoe ik er tegenaan kijken en dat ik zijn reactie en manier van handelen een beetje "vreemd" vind en vervolgens begint ie iets over achterbaks, achter de ellebogen etc.
Om alles maar gewoon netjes te houden heb ik hem duidelijk gemaakt waar mijn grens ligt en wel daar (de beschuldigingen dus) en dat ik daar niet van gediend ben. Dat ie als ie iets vervelend vind het gewoon kan zeggen etc.Geen reactie.........
Dit verbaal gehandicapte mannetje is dus 29, vrijgezel (dat snap ik heel goed.), geeft nooit een weerwoord op iets, kan dus blijkbaar zelf geen conflicten of problemen oplossen etc.
Reden voor mij om hem een beetje te plagen is eigenlijk alleen omdat als ie iets zegt het alleen maar over gamen of games gaat.Zijn enige reden van bestaan is volgens mij Quake, MOHAA, Call of duty etc. Verder is het ook gewoon een makkelijk "slachtoffer".
![]()
Hoe moet ik nu verder met dit weekdier omgaan?Heb wel vaker te maken gehad met grote kleine kinderen maar deze slaat alles.
Die wielen zijn wel mooi ja,maar je snapt wel ongeveer wat ik bedoelde?Lijkt vooral niet op een Dominator,Transalp of wat dan ook,maar nog het meest op een F 650 GS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Niet zo tof:
[afbeelding]
Heel tof:
[afbeelding]
Toch wel een verschil, neem alleen al de grote gespaakte all road spaken of mooie supersport velgen alla Mille.![]()
En je moet wel de kleine letters lezen.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een rare boot![]()
Wonen daar ook mensen opEn zo ja, what the fuck moeten die doen op een vrije dag
![]()
Internetgebruik wordt bijgehouden op het werk, heb geen zin in gezeik, en ik heb uit héle betrouwbare bron vernomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overdag viel wel op.![]()
Als je geen Richardgie heet .. anders eerder.![]()
![]()
Ja,ja maar ik wil vooral dat hij gewoon op een adrenaline vormende Aprilia lijkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef richardgie het volgende:
Die wielen zijn wel mooi ja,maar je snapt wel ongeveer wat ik bedoelde?Lijkt vooral niet op een Dominator,Transalp of wat dan ook,maar nog het meest op een F 650 GS.![]()
Al die smilies van dit topic telkens neerladenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Internetgebruik wordt bijgehouden op het werk, heb geen zin in gezeik, en ik heb uit héle betrouwbare bron vernomen, dat Fokken en MF'en veel verkeer genereert, vandaar
![]()
FemaleRebbel en ik kennen mekaar niet,laat staan dat we de zelfe zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overdag viel wel op.![]()
Als je geen Richardgie heet .. anders eerder.![]()
![]()
Weltrusten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:28 schreef RB het volgende:
Ik duik m`n bed in wekker staat op 3 uur
![]()
Tot in de pruimentijd of zoiets![]()
Maar dat komt nog welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
FemaleRebbel en ik kennen mekaar niet,laat staan dat we de zelfe zijn.
Trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:28 schreef RB het volgende:
Ik duik m`n bed in wekker staat op 3 uur
![]()
Tot in de pruimentijd of zoiets![]()
Dat meeten & greetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat?Dat we de zelfde zijn?Of dat we elkaar ontmoeten?![]()
Ik vindt het toch wel een mooie brommert hoor,wees gerust.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja,ja maar ik wil vooral dat hij gewoon op een adrenaline vormende Aprilia lijkt.
Dus ik probeer gewoon dwars door te dromen.![]()
![]()
En nu nog ff wat dingen doen hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |