30euro betalen zodat jij een boekje mee naar de meet neemt, das veel geld, is het dan wel vertaald naar het portugeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Roderick of Fulcrum trouwens nog interesse in een werkplaatshandboek voor de GS500? Ik heb 'm 1 x gebruikt en daarna de GS al verkocht.![]()
Voor 30 Euro kan ik 'm wel meenemen naar een meet.
Het leven is duur tegenwoordig. Ik denk dat je het voor 3000 Euro nog niet eens vertaald hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
30euro betalen zodat jij een boekje mee naar de meet neemt, das veel geld, is het dan wel vertaald naar het portugees
In mijn oude tijd van vertegenwoordiger reed ik ook 70.000 kilometer per jaar met de auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:48 schreef richardgie het volgende:
Ik geef het toe,ik ben verworden tot een mooi weer rijder.Maar ik beleef er wel weer meer plezier aan.
Heb ook 3 jaar met de auto het hele land door moeten crossen,en dan ga je ook niet meer autorijden voor de lol(wie wel trouwens).
Ólaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik hoop dat FOK een beetje meewerkt vandaag
Geld verdienen en FOK supertraagquote:
1 x gebruiktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Roderick of Fulcrum trouwens nog interesse in een werkplaatshandboek voor de GS500? Ik heb 'm 1 x gebruikt en daarna de GS al verkocht.![]()
Voor 30 Euro kan ik 'm wel meenemen naar een meet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef hicham het volgende:
Ik had echt zo iets van .. ik wil ook spelen![]()
Het mag in 12 jaar natuurlijk best een seizoen wat minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
10K fun kilometers is zo verkeerd nog niet hoorer zijn motorrijders die minder per jaar rijden en dan zichzelf ook nog die hard motorrijders vinden
![]()
Als je je woede moet koelen zeg je het maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:03 schreef R2-D2 het volgende:
Geld verdienen en FOK supertraag.... Raak ik alleen maar gefrustreerd van
![]()
motorpak aan (als ie waterdicht is), helm op, handschoenen aan....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Jees zeg, wat een gelulNiveau van gister wordt kennelijk weer goedgemakt
Weer is bagger....Ik moet om 14.00 lessen, vraag is hoe ik van hier bij de standplaats ga komen zonder nat te worden. Daar heb ik een grafhekel aan
dat hangt ervan af waarvoor hij gebruikt is waarschijnlijkquote:[..]
1 x gebruiktding is nix meer waard joh
![]()
ik refereer trouwens niet naar iemand hier op FOK of zo hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het mag in 12 jaar natuurlijk best een seizoen wat minder.![]()
![]()
[..]
Als je je woede moet koelen zeg je het maar.![]()
![]()
Voor nu een filmpje:Horror.![]()
En ikke is ook weer aan den arbeid.![]()
![]()
Gewoon twee maxi maandverbanden onder je oksels en rijden !!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef stinkie het volgende:
Godver het hoost hier als de ziekte
en mijn jack lekte door vanochtend
Zo zou Fullcrum ook in een vrachtwagen zitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
motorpak aan (als ie waterdicht is), helm op, handschoenen aan....
![]()
Trailer trashquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo zou Fullcrum ook in een vrachtwagen zitten.![]()
Ik heb nog een paar fillempie's. (de chef is scheutig vandaag)
Catfight...Moet dat nou.
![]()
quote:
Krijg je hier de slappe lach vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |