abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31674989
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne Raus op een Blade kan gewoon niet

lees hier maar eens waarom
Ik snap 'm niet.

Ik zie toch duidelijk ' jongens die op een blade beginnen zijn gewoon goed voor de statistieken bij de verzekering.'
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31675006
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ja, als je je motor in de winter uit de verzekering haalt, dan kom je niet snel aan 40k km in 3 jaar
Nou ik haal toch nog zo'n 10 k per jaar en dat terwijl ik meestal alleen maar 1x in de week rijd. Dus dat gaat nog wel goed komen. Als ik volgend jaar wat meer winst met vertalen zou kunnen maken dan kan ik ook wat meer geld aan benzine besteden. En dus meer K's maken.
pi_31675069
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:10 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Nou ik haal toch nog zo'n 10 k per jaar en dat terwijl ik meestal alleen maar 1x in de week rijd. Dus dat gaat nog wel goed komen. Als ik volgend jaar wat meer winst met vertalen zou kunnen maken dan kan ik ook wat meer geld aan benzine besteden. En dus meer K's maken.
Ik zou zeggen, vertaalse dan (met je motor naar het werk helpt ook voor de km's, ik kom nu maar aan 7000, vanaf eind maart dit jaar, dus, meer meeten volgend jaar )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:15:02 #104
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31675075
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:09 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.

Ik zie toch duidelijk ' jongens die op een blade beginnen zijn gewoon goed voor de statistieken bij de verzekering.'
bij vrouwen houden ze geen statistieken meer bij is zinloos en teveel werk

[disclaimer]

[/disclaimer]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:15:54 #105
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31675086
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:14 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, vertaalse dan (met je motor naar het werk helpt ook voor de km's, ik kom nu maar aan 7000, vanaf eind maart dit jaar, dus, meer meeten volgend jaar )
voor die 5 KM per dag ga ik echt niet de motor uit de schuur halen hoor
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:23:53 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31675219
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
@Pepijn, zag die pic vandaag ook op de achterpagina van de Spits Wou het ook gelijk posten maar zie dat het gisteravond al door jou was gepost Zijn lekker bezig daaro in de racewereld, Rossi die 2x in een F1 wagen rijdt en Schumacher die op een GP bike gaat rijden Zijn eerste ronde was trouwens 2 minuut 40 (het huidige baanrecord is 1 minuut 49). Zijn laatste ronde was 2 minuut 10. Ik heb motorfreaks nog niet gelezen dus ik weet niet of dat al bekend was, stond iig in de Spits
Even in een F-1 auto stappen is voor Rossi met zijn vele rallye ervaring makkelijker dan voor Schumachter op een MotoGP machine denk ik.
Met een auto kan je nog wel een drift en/of een schuivertje permitteren zonder dat het gelijk echt fout gaat.

Afgezien van het feit dat beide machines natuurlijk wel verraderlijk kunnen zijn.
Maar een F-1 auto heeft tegenwoordig ook gewoon traction control.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:26 schreef worldpimber het volgende:
Verkapt ik ga weer lekker even liggen

* worldpimber] lacht werkers uit [/me]

[me=worldpimber is solidair met Pepijn
Ik had nog niet bijgelezen of ik post ook al dat ik solidair ben met jullie.
3 gedachten, 1 ziel of zoiets.
pi_31675262
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

bij vrouwen houden ze geen statistieken meer bij is zinloos en teveel werk

[disclaimer]

[/disclaimer]
Er staat dat jongens goed zijn voor de statistieken, dus die zorgen kennelijk voor een lage premie vanwege het lage aantal ongevallen. Dat meisjes er niet bij staan betekent dus dat die hoogstwaarschijnlijk voor de slechte statistieken zorgen

Gelukkig zijn motorrijdende jongens nog altijd in de meerderheid, dus kunnen ze de premie redelijk laag houden ondanks de ongevallen van al die meisjes
pi_31675411
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:10 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Raus,mijn zege heb je hoor,wat die fireblade betreft .Wel die twee staartjes onder je helm vandaan laten komen he!
En voorlopig heb je het afgelopen jaar meer gereden dan ik de afgelopen 3 jaar bij elkaar.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:38:21 #109
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31675469
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh allen, krantenbezorgers? wat doen die dan, een briefje in de bus met een link naar de internetsite van je dagblad . Krantenmannen moeten niet mauwen, het is niet de eerste keer dat het herfst word in nederland, dat kan je aan zien komen, je kiest er zelf voor (heb het ook gedaan, geen probleem, gewoon regenpakje aan en gaaaaaan)
Windkracht 7 in de slagregen met een overzware fiets of brommer is niet echt prettig.

Maar achteraf valt alles mee natuurlijk.

Jammer dat je zo vergeetachtig bent.

Laatste wat ik mij herinner van het kranten bezorgen is een dik pak sneeuw en een wijk aan de andere kant van de stad terwijl Scrooge op tv is .. en pa brult dat ik op pad MOET.
Daarvoor was ik al enkele keren onderuit gegaan.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef richardgie het volgende:
Raus,mijn zege heb je hoor,wat die fireblade betreft .Wel die twee staartjes onder je helm vandaan laten komen he!
En voorlopig heb je het afgelopen jaar meer gereden dan ik de afgelopen 3 jaar bij elkaar.
Watjes.

Ik reed in 2003 in krap 6 maanden zelfs nog 17.000 kilometer op een motorscootertje van 250 cc.
pi_31675538
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:26 schreef hicham het volgende:

[..]

Er staat dat jongens goed zijn voor de statistieken, dus die zorgen kennelijk voor een lage premie vanwege het lage aantal ongevallen. Dat meisjes er niet bij staan betekent dus dat die hoogstwaarschijnlijk voor de slechte statistieken zorgen

Gelukkig zijn motorrijdende jongens nog altijd in de meerderheid, dus kunnen ze de premie redelijk laag houden ondanks de ongevallen van al die meisjes
Die hebben geen eigen verzekering
pi_31675631
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Windkracht 7 in de slagregen met een overzware fiets of brommer is niet echt prettig.

Maar achteraf valt alles mee natuurlijk.

Jammer dat je zo vergeetachtig bent.

Laatste wat ik mij herinner van het kranten bezorgen is een dik pak sneeuw en een wijk aan de andere kant van de stad terwijl Scrooge op tv is .. en pa brult dat ik op pad MOET.

[..]

Watjes.

Ik reed in 2003 in krap 6 maanden zelfs nog 17.000 kilometer op een motorscootertje van 250 cc.
Ik geef het toe,ik ben verworden tot een mooi weer rijder.Maar ik beleef er wel weer meer plezier aan.
Heb ook 3 jaar met de auto het hele land door moeten crossen,en dan ga je ook niet meer autorijden voor de lol(wie wel trouwens).
pi_31675874
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die Scrooge doet 't em ook heH?

Het laatste wat ik me herinner van in de sneeuw kranten lopen is dat ik op weg ben naar het krantenkantoortje, terwijl ik continu mijn choke ingedrukt houd omdat er een beetje water in de carburateur was gekomen en anders dus uit zou vallen. Ondertussen is mijn broertje voor me aan het rijden en drift alle kanten op en speelt in de sneeuw met z'n brommer

Ik had echt zo iets van .. ik wil ook spelen Maar m'n brommer trok heel traag op en haalde nog maar de dertig. Kreeg ook kramp in m'n duim van de hele tijd m'n choke knop indrukken En pimber bleef maar om me heen cirkelen, driften, slippen

i anekdotemoment
pi_31676186
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Die hebben geen eigen verzekering

Ikke niet begrijp doet?
pi_31676325
Hallo allemaal

Ik hoop dat FOK een beetje meewerkt vandaag
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31676341
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:15 schreef hicham het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ikke niet begrijp doet?
er is geen verzekering die ze willen verzekeren

pi_31676472
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
Hallo allemaal

Begint al trager te worden, de vakantiehebbenden beginnen nu zo een beetje op te staan volgens mij
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:22 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

er is geen verzekering die ze willen verzekeren

Is je stagebegeleider er vandaag soms niet, je hebt al twee posts onder werktijd gemaakt!
En hoe was het snowboarden eigenlijk, dat heb je onderhand toch ook al gedaan?
pi_31676473
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
Hallo allemaal

Gaat tot op heden goed.
pi_31676751
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Begint al trager te worden, de vakantiehebbenden beginnen nu zo een beetje op te staan volgens mij
[..]

Is je stagebegeleider er vandaag soms niet, je hebt al twee posts onder werktijd gemaakt!
En hoe was het snowboarden eigenlijk, dat heb je onderhand toch ook al gedaan?
die zit niet bij mij op de kamer hoor
gister ook al wel meegelezen, dus dat doe ik iig wel
ben nu gewoon met iets heeel saais bezig

snowboarden was vet
wel lastig trouwens... maar ja, resulteerd wel dat je na een uurtje lekker moe bent
pi_31676915
Roderick of Fulcrum trouwens nog interesse in een werkplaatshandboek voor de GS500? Ik heb 'm 1 x gebruikt en daarna de GS al verkocht.

Voor 30 Euro kan ik 'm wel meenemen naar een meet.
pi_31677003
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Roderick of Fulcrum trouwens nog interesse in een werkplaatshandboek voor de GS500? Ik heb 'm 1 x gebruikt en daarna de GS al verkocht.

Voor 30 Euro kan ik 'm wel meenemen naar een meet.
ik heb er een bij de motor gekregen....
maar toch bedankt voor het aanbod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')