Is dat jou beroep????? idd héél belangrijk ja, op maandag al beslissen wat je in het weekend aan zou trekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,was toen 18 mooie herineringen.Onbezorgde tijd![]()
Geen last van bazen,hypotheken,verzekeringen etc.Alleen "ga ik vanavond nar de disco of niet".Inderdaad een beetje melangolie.
Nee gelukkig niet,maar moet het wel elke maand betalen.Hou niet zo van die grijze pakken.Zie ze liever niet.quote:
Je moet niet zo snel typen.Ik moet de berichten altijd eerst nog 4 keer veranderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is dat jou beroep????? idd héél belangrijk ja, op maandag al beslissen wat je in het weekend aan zou trekken.......ik ken ut
![]()
Waar blijft je reactie nou?Ben al lang klaar met mijn getyp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is dat jou beroep????? idd héél belangrijk ja, op maandag al beslissen wat je in het weekend aan zou trekken.......ik ken ut
![]()
Leer eerst es met 10 vingers typen....dat gaat vast snellerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel typen.Ik moet de berichten altijd eerst nog 4 keer veranderen.![]()
Maar ga verder.
Kon toen ook al niet met tien vingers typen,zowel voor als na het uitgaan niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leer eerst es met 10 vingers typen....dat gaat vast sneller
precies zoals het was, leven voor het uitgaan![]()
Mijn naam is haas,hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:38 schreef bwt het volgende:
Hmm , nu lijkt fok weer snel
Dat zeg ik,de echte doet het zelvur ken niet zonder Gammaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
en ik weet van niets
Ik heb national geographic gekeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Net Million Dollar Baby gezien, ZEER goede film
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:40 schreef hicham het volgende:
@OPM: Misschien dat ik wel een route heb, morgenavond meer info
Mogguhquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ok, de rest is aan hicham>>
[..]
Alleen denk ik dat het weer van de laatste drie dagen deze week naar het weekend moet...
Ken ut.....met de motor gaat ut gewoon sneller, ik werk slechts 17 km van m'n werk en doe er 's ochtends 3 kwartier over om er te komenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:00 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
vandaag op de motor naar m'n stage... gaat gewoon 2x zo snel als met het ov![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't is dat ik een hekel aan rugzakkies heb
( @ Fulcrum, is nie persoonlijk hejij hebt een hele mooie hoor
), anders wist ik ut wel !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |