Kom jij deze kant op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat meeten & greeten![]()
errug bijdehand.........![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:28 schreef RB het volgende:
Ik duik m`n bed in wekker staat op 3 uur
![]()
Tot in de pruimentijd of zoiets![]()
Het meest noordelijke puntje.Tussen Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
No problem....
provincie Utreg toch?![]()
En of ik ut wist hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het meest noordelijke puntje.Tussen Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.
Wat,dat ik in Hoogland woonde?Staat in m'n profiel.En of Fok meet,komend weekend weet ik niet.Hou me daar eerlijk gezegd niet zo heel erg mee bezig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En of ik ut wist he![]()
maar FOK sal sondag tog wel meeten ?
En Fok is inderdaad weer snel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow Fok is weer snel![]()
Zitten leuke plaatjes tussen![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
.En of Fok meet,komend weekend weet ik niet.Hou me daar eerlijk gezegd niet zo heel erg mee bezig.
Ik heb Vrijdag een wedstrijd,waarbij het wel weer laat zal worden,en voor Zondag heb ik nog niks gepland.Waarschijnlijk niks doen.Heb de brommer in principe al op geborgen,maar wil hem voor "bijzondere"gevallen nog wel tevoorschijn halenquote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
maar FOK sal sondag tog wel meeten ?
He worldpimber,niet stiekem mee lezen he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik weet het niet, animo check dan maar bij deze?![]()
Komende dagen wordt het ook wel lekker weer, kan ik gelijk een en ander regelen.
Opgeborgen.....bedoel je opgeborgen zoals tijdens winterstopquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb Vrijdag een wedstrijd,waarbij het wel weer laat zal worden,en voor Zondag heb ik nog niks gepland.Waarschijnlijk niks doen.Heb de brommer in principe al op geborgen,maar wil hem voor "bijzondere"gevallen nog wel tevoorschijn halen.Dacht meer aan het voorjaar.
Ok, ik hou al obquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
He worldpimber,niet stiekem mee lezen he!![]()
Vrijdag nog redelijk weer,Zaterdag en Zondag stuk slechter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Opgeborgen.....bedoel je opgeborgen zoals tijdens winterstop. 't Is toch nog goed weer om te rijden, kijk als het doordeweeks regent, kan ut mij niet boeien
, maar als het weekend droog is, gaat mijn Fazer toch echt de garage uit
. Heb zelfs zaterdag nog in de regen gereden, wilde zo graag
![]()
see u in springtime![]()
tuurlijk is er animo ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja?
Komende dagen wordt het ook wel lekker weer, kan ik gelijk een en ander regelen.
Animoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja?
Bijna iedereen weer pleitte zekerquote:
Das oud manquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef richardgie het volgende:
Ho,effe zwijmele bij Berlin met take my breath away
Klopt,was toen 18 mooie herineringen.Onbezorgde tijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Das oud man![]()
Top Gun heeft hier toch ook iets mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |