Dat Markus er mooi maar een paar in mag knallen voor z'n vertrouwenquote:Jong Ajax bekert met oud team
AMSTERDAM - Het affiche vermeldt toch echt dat AGOVV Apeldoorn vanavond in de Arena tegen Jong Ajax speelt. Maar zo jong is Jong Ajax niet in de derde ronde van de beker.
Maar liefst zeven spelers uit het eerste elftal beginnen in de basis. Hans Vonk, Julien Escudé, John Heitinga, Thomas Vermaelen, Nourdin Boukhari, Olaf Lindenbergh en Markus Rosenberg moeten de beloften een ronde verder brengen.
Alleen Rosenberg kwam zondag voor Ajax in actie tegen PSV. Hij viel na zeventig minuten in voor Mauro Rosales. De andere spelers zaten of op de bank of zelfs op de tribune. Ze kunnen het duel met AGOVV goed gebruiken om weer eens wat wedstrijdritme op te doen. En Jong Ajax kan de ervaring van de eerste elftalspelers goed gebruiken: de jonge ploeg van John van Brom staat in de competitie slechts dertiende en won dit seizoen pas één wedstrijd. Vorige week maandag werd met 3-3 gelijkgespeeld tegen Jong Volendam.
Tegenstander AGOVV, getraind door oud-Ajacied Stanley Menzo, kende een betere generale voor het treffen in de Arena. De ploeg uit Apeldoorn won vrijdag met 9-1 van Helmond Sport en staat nu op de negende plaats in de eerste divisie.
Dat zien we dan wel. Je kan niet verwachten dat die jongen er in het eerste seizoen gelijk 34 in schiet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik draai het even om, zijn jullie dan nog steeds zo positief over hem als het Rosenberg vanavond OOK niet lukt??
Ik geef hem nog tot het eind van het seizoen (waarbij het opdoen van vertrouwen in Ajax 2 kan plaatsvinden), puur omdat het geen enkele zin heeft om hem op dit moment al af te schrijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik draai het even om, zijn jullie dan nog steeds zo positief over hem als het Rosenberg vanavond OOK niet lukt??
Het heeft ook weinig zin om hem op te stellen (in het eerste)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:34 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik geef hem nog tot het eind van het seizoen (waarbij het opdoen van vertrouwen in Ajax 2 kan plaatsvinden), puur omdat het geen enkele zin heeft om hem op dit moment al af te schrijven.
sms dat even aan blind...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig zin om hem op te stellen (in het eerste)
plaatje doet het niet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk eens wie er op de open dag van Ajax was dit jaar:
[afbeelding]
Is hij toch stiekem voor Ajax?
Zie je het nu wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
plaatje doet het niet...
wie is het dan?
Pienaar zou zonde zijn, maar niet onoverkomelijk. Het is nou niet zo dat hij resultaat bepalend is en altijd in vorm. Een team op sleeptouw nemen zie ik hem ook niet doen. Prima als hij bijtekent, maar niet ten koste van alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:20 schreef PyTh het volgende:
Na dit seizoen lopen gratis en voor niks de arena uit:
Pienaar
De Jong
Maxwell
Galasek
Huidige resultaten en spelbeeld...........
Er zit volgens mij echt structureel wat fout in amsterdam, en ik zou me als ik supporter van jullie club zou zijn toch echt wel een beetje zorgen maken.
Die was ik gemakshalve nog even vergeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef S-Two het volgende:
Trabelsi gaat na dit seizoen toch ook weg?
Dat gebeurt zeker wel. Er vertrekken waarschijnlijk 8 spelers dus Ajax mag flink gaan bouwen na dit seizoen. Met deze "generatie" is het gewoon niet gelukt, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Er moet dus wel een keer de bezem door het elftal.
Bang dat Huntelaar gaat slagen bij Ajax?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef rubbereend het volgende:
al dat gegeil hier op Huntelaar en Stam, laten we alles wel even bij het oude houde, wij willen altijd ajacieden en jullie hebben geen PSVers nodig
Dat jullie maar flink in de buidel zullen tasten voor Huntelaar, houden wij er ook nog wat aan overquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bang dat Huntelaar gaat slagen bij Ajax?
Ik zou het wel triest vinden als Stam Ajax verkiest boven zijn oude club, maar dat zal ook wel niet gebeuren.
Daarom moeten wij ons ook helemaal niet bezig houden met ex-lampjes (al is Huntelaar nooit een basisspeler geweest daar, dus vergelijkbaar met Culina; met die transfer heb ik geen problemen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:47 schreef twi het volgende:
Eerlijk is eelijk, rubbereend heeft een puntWij zeiken op Reiziger, dan mogen hun zeiken op Stam en Huntelaar
![]()
Vrees het ergste....quote:Hoe dan ook, ik ben het compleet ermee eens dat jongens als De Jong gewoon wat verschuldigd zijn aan Ajax, om het maar hard te stellen. Die jongens zijn gebracht, hebben al de nodige ophogingen van salaris gehad, hebben Oranje gehaald maar hebben desondanks nog maar weinig gepresteerd als je kijkt naar hoe spelers in het verleden zijn vertrokken. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Van der Vaart, alhoewel hij gewoon is weggepest uit Amsterdam.
Dat is met jongens als De Jong en Heitinga (nog) niet gebeurd, dus hopelijk hebben ze meer ruggegraat dan Daniel de RIdder.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef rubbereend het volgende:
al dat gegeil hier op Huntelaar en Stam, laten we alles wel even bij het oude houde, wij willen altijd ajacieden en jullie hebben geen PSVers nodig
quote:Maarten Stekelenburg bij voorlopig Oranje
25/10/2005 15:03
Marco van Basten heeft één nieuwe naam opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Voor het oefenduel met de Italianen (op 12 november) haalde de bondscoach Maarten Stekelenburg bij de Oranje-spelersgroep.
In totaal maakte Van Basten 34 namen bekend van spelers die in de voorlopige selectie zijn opgenomen. Dat is er één meer dan een dikke maand geleden, toen hij er 33 presenteerde. Geen enkele international is afgevallen, alleen de doelman van Ajax is teruggekeerd.
Stekelenburg maakte vorige week zijn comeback bij Ajax, waar hij door een schouderblessure lange tijd niet aan spelen was toegekomen. Inmiddels stond de enkelvoudig international alweer drie duels onder de Amsterdamse lat.
Ben benieuwd wanneer de eerste Calimeros weer voorbij zullen komenquote:
Netjes en begrijpelijk van Marco. Maarten doet het gewoon goed nu. Nu hopen dat ie eens geen blessure op loopt waardoor ie er weer een half jaar uit ligt.quote:
Haha bizar. Zal wel een look a like zijn die wat aandacht wil denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Even over die foto van Stam hierboven.
Ik was afgelopen keer ook even op de open dag. De wedstrijd in de arena begon wat later dan gepland, doordat de rest van het programma wat was uitgelopen. Wij stonden even te kijken bij de uitgang van de hoofdtribune. Op het einde van de wedstrijd liepen wij weg, naar de uitgang. Tot mijn verbazing zag ik iemand richting onze kant lopen die verdacht veel op Jaap Stam leek. Hij werd vergezeld door een enorme vent (bodyguard?). Tijdens het passeren keek hij op en herkende ik hem, vervolgens konden we het niet laten om even te vragen wat hij kwam doen.
Antwoord: "Kan ik niet zeggen". Vervolgens kwamen er meer en meer mensen op hem af, waar hij ons erg dankbaar voor was.
Sta zelfs nog met hem op de foto (met AFCA vest), heb er verder niet meer aan gedacht tot ik dit hoorde
.
Nou, ik heb een echte foto ernaast gelegd, en dat is toch echt niet zo hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha bizar. Zal wel een look a like zijn die wat aandacht wil denk ik.
Ajax natuurlijk, want dat is de mooiste club van Nederland.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:58 schreef cultheld het volgende:
Goh, welke club zou z'n voorkeur genieten?
die gast op die foto is iig geen stam. en als ie komt voor contractbesprekingen oid dan denk ik niet dat ie zo de publiciteit opzoekt. ben wel benieuwd naar die foto van jou met hem, misschien dat ie daar wel op zichzelf lijktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou, ik heb een echte foto ernaast gelegd, en dat is toch echt niet zo hoor.
En dan denk je dat hij met een bodyguard ofzo naar de open dag komt voor wat aandacht?
Dat was z'n broerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar naar Ajax cultheld, aangezien hij zelfs de opendag niet wil missen
Stam houdt niet zo van al die media-aandacht in 020. Maar probeer 't maar jongensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk, want dat is de mooiste club van Nederland.
10 miljoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stam houdt niet zo van al die media-aandacht in 020. Maar probeer 't maar jongensJullie probeerden het ook bij Cocu en I can't blame you for trying. Ik zou zeggen, betaal lekker 10 miljoen voor Huntelaar, dan krijgt PSV nog 2,5 miljoen uit Amsterdam en dan staat Huntelaar volgend jaar tegen Stam en Ooijer te spelen.
Hij zocht de publiciteit denk ik ook niet, het tijdstip dat hij aankwam (uit de parkeergarage) was 3 kwartier na afloop van het officiële programma. Dit liep echter uit, waardoor hij net na afloop van de laatste wedstrijd aankwam. Heb die foto hier wel ergens liggen maar heb geen scannerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die gast op die foto is iig geen stam. en als ie komt voor contractbesprekingen oid dan denk ik niet dat ie zo de publiciteit opzoekt. ben wel benieuwd naar die foto van jou met hem, misschien dat ie daar wel op zichzelf lijkt
Mijn voorspelling is dat Huntelaar gaat draaien in de UEFA Cup. Dan gaan clubs als Marseille, Newcastle, Schalke, Villarreal, Tottenham, AS Monaco en Fiorentina zich melden en dat drijft de prijs echt wel op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
10 miljoen
Aan AZ vroegen ze 6 a 7 miljoen en zijn contractsduur is er alleen maar korter op geworden.
Tsja, als die clubs zich melden gaat hij vermoedelijk toch naar het buitenland, dus 10 miljoen zal Ajax er zeker niet voor betalen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat Huntelaar gaat draaien in de UEFA Cup. Dan gaan clubs als Marseille, Newcastle, Schalke, Villarreal, Tottenham, AS Monaco en Fiorentina zich melden en dat drijft de prijs echt wel op.
Denk dat die kans niet zo heel groot is. Daarvoor zal KJH toch eerst in de 16 in stelling moeten worden gebracht, en dat zal nog verdomd moeilijk worden voor Heerenveen tegen de komende tegenstanders. En we hebben vorige week kunnen zien wat het rendement van KHJ is als hij niet goed wordt aangespeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat Huntelaar gaat draaien in de UEFA Cup. Dan gaan clubs als Marseille, Newcastle, Schalke, Villarreal, Tottenham, AS Monaco en Fiorentina zich melden en dat drijft de prijs echt wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |