Wat een statementquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb nu echt geen greintje respect meer voor die kanker club uit Eindhoven, schoften eerste klas.
Het is zo lachwekkend dat ik niet eens meer op je onzin in ga.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Bas, beantwoord nu maar gewoon mijn vragen en als je toch bezig mag je me uitleggen wat er niet klopt
Snap ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is zo lachwekkend dat ik niet eens meer op je onzin in ga.
Hij heeft wel gelijk, al mag hij het wat vriendelijker zeggen.quote:
Man het is gewoon uber triest om terwijl iedereen roept dat de penal nergens op sloeg, zelfs de doorgewintere anti Ajax personen denken er zo over en dan met zoiets op je website komen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
Doe gewoon normaal, die schwalbe was niet netjes, maar Pienaar ook niet...
Urby deed niksquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, maar geef nu eens aan waarom het toegestaan is wat Urby deed
Fijn he zo'n liberale opvoedingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb nu echt geen greintje respect meer voor die kanker club uit Eindhoven, schoften eerste klas.
Omdat IEDEREEN, inclusief trainer en spelers van PSV en zelfs de SCHEIDSRECHTER allemaal achteraf toegeven dat het een onterechte penalty was.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, maar geef nu eens aan waarom het toegestaan is wat Urby deed
Volgens mij is er een aanleiding voor zijn "doorzuigen" en die staat o.a. op psv.nlquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat IEDEREEN, inclusief trainer en spelers van PSV en zelfs de SCHEIDSRECHTER allemaal achteraf toegeven dat het een onterechte penalty was.
Dus jou doorzuigen hierover is wat zinloos.
Foquita valt omdat Urby contact met hem maakt, contact maken met een speler waardoor die valt mag niet. Dus pingelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk was het een schwalbe van Farfan, maar waarom iedereen daar dan weer op ingaat van die fernando redondo, ipv zijn vraag of Blind wel genoeg punten heeft gehaald.
Zet dan ook even een cirkeltje om die arm van Farfan waarmee hij zich voor zijn buiteling op Urby afzette?quote:
Je mag tegenwoordig ook al geen persoonlijk contact meer hebben in het strafschop gebied? Hij duwt niet, maar raakt hem alleen aan. Bovendien ging het altijd al om zijn voeten.. Dan kan je zelf er altijd wel wat anders van maken.quote:
Waarom protesteerde Urby niet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet dan ook even een cirkeltje om die arm van Farfan waarmee hij zich voor zijn buiteling op Urby afzette?
Er mag best contact zijn hoor. En hij valt niet door dat contact. Het is inderdaad erg lachwekkend dat dit op een officiele site wordt getoond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:05 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Foquita valt omdat Urby contact met hem maakt, contact maken met een speler waardoor die valt mag niet. Dus pingel
Urby maakt geen contact dus geen pingel
Zo moeilijk is het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |