Ik geloof er niets van dat zij dat geschreven heeft, anders is het doek voor annemarie wel gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef schanuleke het volgende:
laat ik u dan nog eens iets vertellen over mevrouw Hoogland. op haar eigen gastenboek, dat inmiddels uit de lucht is gehaald, plaatste mevrouw Hoogland de volgende reactie
Getekend door Anne MArie Hoogland op 10/22/05
Ik wil deze zaak nog even toelichten.
Als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Westerpark heb ik juist gehandeld. De jongens waren tussen de 9 en de 16, we konden het ze niet aandoen om hun leven kapot te maken. [b]Bovendien waren er 14 jongens, terwijl er maar 1 meisje was, de eerste is talrijker en dus belangrijker.
Jongens die verkrachten moeten geholpen worden. Daarom heb ik hulp voor ze geregeld, assertiviteitscursussen, ontmoetingen met de ouders. Uiteraard moeten ze zich niet schamen voor wat ze hebben gedaan, dat zou slecht zijn voor hun ontwikkeling. Het is beter als ze het accepteren en verder gaan met hun leven, en nog een lang en gelukkig leven hebben.
Als bestuurder moet je soms moeilijke keuzes maken. Het komt ongelooflijk vaak voor dat meisjes worden aangerand of verkracht door Marokkaanse jongeren, als we die niet uit de publiciteit houden krijgen mensen misschien een negatief beeld van deze bevolkingsgroep. Dat mag niet, want dat wordt weer aangegrepen om de verschillen in de samenleving te vergroten.
Nadat de zaak een jaar later in de publiciteit kwam heb ik er ongelooflijk veel energie in gestoken om een goede plaats te vinden voor Tessa. Ik heb een kliniek gebeld, die had echter helaas niet genoeg plaats. Hoe durven jullie te zeggen dat ik niets geef om het slachtoffer en alleen maar aan mijn eigenbelang denk?
Anne MArie Hoogland
uit de googel cach gehaald: http://64.233.183.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+annemarie+hoogland&hl=nl&lr=lang_nl
erg fijn mens is dat die mevrouw Hoogland.
Ja en jij gelooft dat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef schanuleke het volgende:
-knip qoute-
ja jij natuurlijk niet. jij bent vast en zeker bereid annemarie op haar mooie blauwe ogen te geloven dat ze onschuldig is.quote:
wat is er trouwens om niet te geloven aan dan? ze omschrijft anders wel precies hoe het in de praktijk gegaan is, en wat er als tegenargumenten werd ingerbacht door de lokale pvdaquote:
Het Rode Waas verblindt je zo erg, dat je niet eens de naam van de persoon kunt opschrijven? Het gaat over Links, dus moet er geschopt worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:29 schreef PhatRabbit het volgende:
Nog erger is dat het strafrechtsysteem Hoogenboom's vermeende bijdrage met kracht ondersteunt. Men is nog steeds heilig overtuigd van het nut om zedenmisdadigers proberen te genezen, zodat ze later nog eens de kans krijgen om een vrouw of kind te misbruiken. Dit blijkt maar weer uit het krantenartikel dat enkele posts hiervoor te lezen is...
Als Hoogenboom dus partijleidster wordt, en de kans daarop schijnt groot te zijn, dan hoef je een verscherping van de strafmaat niet te verwachten.
Elk PvdA-lid kon zichzelf kandidaat stellen. Tussen de vier personen die dat gedaan hebben is op het moment een verkiezing (ledenraadpleging) gaande.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien moet de PvdA zijn voorzitters gewoon eens ergens anders zoeken dan in de Amsterdamse Grachtengordel (en aanpalende volksbuurten)? Is zolangzamerhand nog voorspelbaarder dan een VVD-voorzitter uit Wassenaar.
En dan de rest van het land maar weer opzadelen met deze "briljante denkers/politici".![]()
Slechts 1 van de 4 kandidaten woont in Amsterdamquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien moet de PvdA zijn voorzitters gewoon eens ergens anders zoeken dan in de Amsterdamse Grachtengordel (en aanpalende volksbuurten)? Is zolangzamerhand nog voorspelbaarder dan een VVD-voorzitter uit Wassenaar.
En dan de rest van het land maar weer opzadelen met deze "briljante denkers/politici".![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat is er trouwens om niet te geloven aan dan? ze omschrijft anders wel precies hoe het in de praktijk gegaan is, en wat er als tegenargumenten werd ingerbacht door de lokale pvda
kun jij het wel weer niet geloven, maar dat moet je dan verder zelf maar weten. ik weet in elk geval genoeg/
Er zijn groeperingen actief die willen dat mevr Hoogland géén verdere carriere maakt. Er duikt op internet (quote:schanulleke:
ik heb geen idee waar dat vandaan komt, maar dit komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht schieten
u bent ook niet bepaald de slimste is het wel. het staat in haar eigen gastenboek, dat zeer recentelijk door haarzelf offline is gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:06 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Er zijn groeperingen actief die willen dat mevr Hoogland géén verdere carriere maakt. Er duikt op internet () een bijzonder onwaarschijnlijke post op, waar onder staat dat dit gepost is door ene mevr Hoogland. En jij gelooft dat?
Als het niet zo buitengewoon triest was zou het grappig zijn. Het is niet grappig, het is buitengewoon triest.
heeft u bewijzen dat dit verzonnen is? voorlopig wijst alles erop dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:08 schreef Kozzmic het volgende:
Het wordt met de dag sneuer, nu er zelfs verzonnen mails/berichten van AMH worden gebruikt om haar zwart te maken. Waarom kan er niet gewoon over de feiten worden gediscussieerd?
ik maak niemand zwart, ik breng alleen de waarheid boven tafel. ik wil laten zien wat een monster mevrouw hoogland werkelijk is. en dat lijkt me terecht aangezien ze door ons gekozen zal moeten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef PLAE@ het volgende:
triest is pas om een account aan te maken puur en alleen om iemand mee zwart te gaan zitten maken. Bovendien is er hier op het forum al een schanulleke dus neem ff een andere nick aub. Dit verward.
Leg nou eens ff rustig uit wat jij nou zo overtuigend vindt aan die emails. Mijn demente grootmoeder kan nog inzien dat dit niet serieus is, maar misschien heeft zij, en ik, iets gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:00 schreef schanuleke het volgende:
[..]
heeft u bewijzen dat dit verzonnen is? voorlopig wijst alles erop dat dat niet zo is
welke emails?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:03 schreef D1 het volgende:
[..]
Leg nou eens ff rustig uit wat jij nou zo overtuigend vindt aan die emails. Mijn demente grootmoeder kan nog inzien dat dit niet serieus is, maar misschien heeft zij, en ik, iets gemist.
Enlighten us, oh Great One
Lieve, lieve schat. Ik zal het over je intelligentie niet hebben want ik zou niet willen dat je door mij je dosis Prozac nog een keer moet verhogen. Je bent zo volgens mij al paranoïde genoeg. Het vertederd mij werkelijk hoe heerlijk naïef jij op dergelijke gastboekberichtjes je waarheid berust. Ik zal je niet uitleggen hoe het gaat, alhoewel wederom mijn grootmoeder deze taak zou kunnen volbrengen. Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
welke emails?
het gaat hier om een gastenboek. mevrouw hooglands bloedeigen gastenboek. als u dan niet begrijpt dat ze dan wel erg dom is als ze die reacties laat staan, tenzij die reacties van haar zelf komen dan bent u niet bepaald inteligent/.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |