denk je niet dat hoogland het niet is geworden omdat men vindt dat deze vrouw poitiek niks voor gaat stellen met haar erfenis? ik denk wel dat heel wat leden daarom voor een ander hebben gekozen en deze vrouw snel met de stille trom lekker moedertje gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
champagne is zeker op zijn plaats! proost!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef schanuleke het volgende:
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/
Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
ze kan nog minder kwaad doen als ze in de vergetelheid verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?quote:Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...![]()
Echt waar joh? reuze interessantquote:
Ik maak niemand zwart. Dat doet mevrouw Hoogland zelf wel. Ik heb echter alleen even onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.
Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed![]()
Schalulleke?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
hey er is een geile film op ned 3 nu!
neenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |