abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31671542
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:32 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

ja, maar die had ook pas sex toen hij getrouwd was.
Dude, die is toch pas een paar jaar getrouwd ofzo? Ach ja, CDA he
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31672317
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Martydekale het volgende:
oke, laat ik mij hier ook maar eens melden. 19 jaar oud en zelfs nog nooit een meid gezoend. Belangrijkste redenen zijn: late interesse in meiden, onzekerheid, verlegenheid en een zeer kleine sociale kring (weinig vrienden). Maar daar werk ik nu wel goed aan.
20 jaar hier en zelfde "probleem".

Het is bij mij meer het probleem dat ik mezelf triest vind op sommige momenten omdat ik nooit een relatie heb gehad (niet te letterlijk nemen). K heb altijd wel genoeg vrienden/vriendinnen gehad, maar een echte relatie is er nooit van gekomen. Maar het lag vooral aan mn eigen gemoedstoestand, aantal dingen in het verleden hebben er toegeleid dat ik nooit iets met een meid wilde. (onbewust). Nu probeer ik dat gevoel te onderdrukken, maar nu is het meer dat vrouwen ervan uitgaan dat je al redelijke ervaring hebt met alles, en dat valt niet echt mee .
Maarja ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen, het is nu een kwestie van tijd.
pi_31673955
quote:
Een maand of twee geleden vond ik het tijd worden om toch eindelijk eens een ander kapsel te proberen. Maar uiteindelijk vond ik het zelf drie keer niks, dus ben ik maar weer overgeschakeld naar mijn oude 'modelletje'. Gelukkig kon dat nog. Stukken beter zo...voor mijn gevoel tenminste, en dat telt ook wel
Je moet je natuurlijk wel prettig voelen met je kleding en kapsel maar let ook eens op hoe je omgeving reageerd als dat positief is ga je vast wel aan je nieuwe look wennen en wil je niet anders meer
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:40:56 #54
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31674614
Je moet je altijd juist prettig voelen met je kleding en kapsel. Als je jezelf er niet prettig bij voelt en je gaat je kleden op een manier zoals anderen dat willen, dan ben je niet jezelf.

Wel moet ik erbij zeggen dat kleren, naar mijn mening, de man maken. Als je je met style kleedt, dan voel je jezelf (ik tenminste) ook een stuk beter. Persoonlijk vind ik het heerlijk mooie kleding te dragen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31676676
Er is ook nog een verschil tussen forceren/desperate overkomen en relaxed op zoek zijn. Dat laatste is wat ik zoveel mogelijk probeer te doen. Het kostte me een tijdje wel veel moeite (en nog steeds) maar ik ben er flink mee aan het werk gegaan op alle gebieden. Een van de eerste dingen die je jezelf dan moet aanmeten is een soort van 'don't care' houding. Als het misloopt, NEXT! Dat wil niet zeggen dat je je sletterig (ja, ook voor sommige jongens vind ik de definitie SLET van toepassing ) moet gaan gedragen ofzo, maar gewoon uitproberen. Als het klikt met de betreffende meid, leuk, ga er gewoon mee verder . Als dat niet zo is, hoppa, de volgende! Dan kom je sowieso niet desperate over, je gaat er immers heel gemakkelijk/losjes mee om en daarnaast kom je in contact met heel veel meiden.

Daarnaast zijn er nog veel meer dingen waarmee ik aan het werk gegaan ben. Belachelijk eigenlijk dat het sommige mensen BERGEN werk kost om uit die negatieve sociale spiraal te komen en dat anderen altijd aan de top daarvan lijken te staan Ik kom in ieder geval nog in die buurt, maar dat gaat niet van de ene dag op de andere
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:25:42 #56
91306 GF
Kingwood
pi_31677724
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:40 schreef Abonides het volgende:
Je moet je altijd juist prettig voelen met je kleding en kapsel. Als je jezelf er niet prettig bij voelt en je gaat je kleden op een manier zoals anderen dat willen, dan ben je niet jezelf.

Wel moet ik erbij zeggen dat kleren, naar mijn mening, de man maken. Als je je met style kleedt, dan voel je jezelf (ik tenminste) ook een stuk beter. Persoonlijk vind ik het heerlijk mooie kleding te dragen.
Zeker waar Als ik kleren draag waarin ik me lekker voel, haar zit redelijk, voel me goed en ben met mensen die ik graag mag. Dan voel ik me ook echt 'de man' Meer dan een jaar geleden had ik dat veel minder. Zodra dat veranderde merkte ik dat ook echt aan de aandacht die ik kreeg. Zo erg dat m'n ma het zat werd iedere keer die meiden over de vloer. Uitstraling doet het 'm gewoon
Unspoken words were understood
pi_31677831
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef GF het volgende:
Niemand hoeft te weten of merken dat je nog nooit gezoend hebt. Gaat vanzelf als het zover komt. Zo ging het bij mij in ieder geval wel. Seks is een ander verhaal.
Seks gaat ook vanzelf, althans, bij mij wel.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:31:47 #58
91306 GF
Kingwood
pi_31677883
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Seks gaat ook vanzelf, althans, bij mij wel.

Ik doelde meer op dat je dat dan beter even kan melden, mocht je nog maagd zijn op latere leeftijd. En nee, niet als openingszin nee
pi_31678086
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:15 schreef mispoes het volgende:

Totdat ik een half jaar geleden me inschreef op een datingsite. Ik had al snel een date, We hadden om half acht afgesproken en namen pas weer om 3 uur afscheid met een heerlijke zoen! Het was voor mij toen pas de eerste keer dat ik zoende, maar gelukkig ging het voor mijn gevoel redelijk goed en het was absoluut geweldig. Vanaf dat moment werd er 10 jaar twijfel, onzekerheid en ellende in 1 klap weggevaagd. Ik was een aantal weken enorm verliefd (was ook de eerste keer voor mij). Helaas was het na 3 dates over en werd ik weer keihard terug geworpen in de harde realiteit. Maar de knop was bij mij om. Ik heb sindsdien wel meer dates gehad en vaker gezoend alleen niet meer dan dat.
knappen die vrouwen niet enorm af als ze van je horen dat je zo een doods bestaan leidt? geen vrienden, geen vriendin (gehad)? of vertel je het ze uberhaupt niet?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:50:58 #60
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31678211
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef GF het volgende:

[..]

Zeker waar Als ik kleren draag waarin ik me lekker voel, haar zit redelijk, voel me goed en ben met mensen die ik graag mag. Dan voel ik me ook echt 'de man' Meer dan een jaar geleden had ik dat veel minder. Zodra dat veranderde merkte ik dat ook echt aan de aandacht die ik kreeg. Zo erg dat m'n ma het zat werd iedere keer die meiden over de vloer. Uitstraling doet het 'm gewoon
Heel veel meiden letten er ook volgens mij ook op. Zelf vind ik dat het dragen van witte sportsokken absoluut niet kan. Tenzij je zelf aan het sporten bent natuurlijk, en zelfs dan draag ik bijna altijd enkelsokken.

Of ik er blij mee moet zijn betwijfel ik, maar een vriendin zei laatst tegen me dat ik eigenlijk wel een homo zou kunnen zijn zo een oog voor "leuke" kleding heb ik.

Kleding is iets wat je zelf in de hand heb. De vonk tussen een vrouw en jezelf kan je wel stimuleren, maar heb je grotendeels niet in de hand.
pi_31678236
Is een vriendin gehad hebben tegenwoordig dan ook al een voorwaarde om een vriendin te scoren. Da's lekker dan, dan komt niemand aan de vrouw

Voor de rest heb ik in ieder geval alles behalve een doods bestaan Ik heb altijd genoeg te doen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:00:19 #62
91306 GF
Kingwood
pi_31678367
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:50 schreef Abonides het volgende:

[..]

Heel veel meiden letten er ook volgens mij ook op. Zelf vind ik dat het dragen van witte sportsokken absoluut niet kan. Tenzij je zelf aan het sporten bent natuurlijk, en zelfs dan draag ik bijna altijd enkelsokken.

Of ik er blij mee moet zijn betwijfel ik, maar een vriendin zei laatst tegen me dat ik eigenlijk wel een homo zou kunnen zijn zo een oog voor "leuke" kleding heb ik.

Kleding is iets wat je zelf in de hand heb. De vonk tussen een vrouw en jezelf kan je wel stimuleren, maar heb je grotendeels niet in de hand.
Witte sokken is inderdaad voor mij ook not done. Heb ze niet eens. Zwart, en heel soms grijs. Wit is vreselijk

Ik heb ook echt heel veel kleding. In dat opzicht ben ik ook een halve vrouw, of homo
pi_31678550
Op je 19e ben je niet later als gemiddeld. Ok, misschien met zoenen, maar niet met seks.

Enne, ik lees hier vaak in de reacties dingen als "ben niet leuk genoeg.", of "ik doe het want wie weet hoelang het duurt voordat ik weer een kans krijg."
Dat is toch geen uitgangspunt?
Ten eerste kan een vrouw echt zelf wel bepalen of je wel of niet leuk genoeg bent (je moet natuurlijk wel jezelf leuk vinden, zodat je je uitstraling een beetje mee krijgt). Dus ik vind dat echt onzin om te zeggen dat "ze mij toch niet leuk vinden." Voor iemand anders denken is not done enzo.

En diegenen die over kansen spreken, moeten eerst eens iets aan hun zelfbeeld doen. Het gaat niet om de kans krijgen, het gaat erom of jij haar leuk genoeg vindt. De kans krijgen is nogal wanhopig getint, en als er iets afstotelijk is, is het wel wanhoop.

Probeer wat minder na te denken, en wat meer te doen. Stap op een dame af, en begin eens een leuk praatje (zonder intenties, gewoon lekker relax). Over werk, school, hobbies, uitgaan, vakanties, etc etc. En kllikt het niet, dan is dat jammer. Maar dat wil niet zeggen dat ze je niet leuk vindt. Het klikt nou eenmaal niet met iedereen, gelukkig. Dus, op naar de volgende dame.
pi_31679127
quote:
Op je 19e ben je niet later als gemiddeld. Ok, misschien met zoenen, maar niet met seks.
Ik dacht dat het gemiddelde op 17 jaar lag, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
quote:
Is een vriendin gehad hebben tegenwoordig dan ook al een voorwaarde om een vriendin te scoren. Da's lekker dan, dan komt niemand aan de vrouw
Op latere leeftijd word dat wel een issue, ja. Dus "wacht" er niet te lang mee. Ik denk hoe ouder je vriendin is hoe meer ze op zoek is naar een lange relatie en dan is ervaring daarin wel een pré.
quote:
knappen die vrouwen niet enorm af als ze van je horen dat je zo een doods bestaan leidt? geen vrienden, geen vriendin (gehad)? of vertel je het ze uberhaupt niet?
Soms wel ja, de meeste vrouwen zoeken toch mannen met een eigen leven en vrienden. Ik vertel vooral wat ik wel doe en probeer het onderwerp vrienden en uitgaan een beetje te vermijden. Ik laat meestal wel merken dat ik niet veel uitga en dat ik bezig ben wat nieuwe sociale contacten te leggen.

Maar het is ook niet zo dat ik me thuis een beetje dood zit te vervelen. Ik ben redelijk druk met mijn werk, sporten en andere hobbies. Ik mis zelf ook die vrienden in mijn leven. Lijkt me geweldig om een paar maten te hebben waarmee je kan stappen, op vakantie kan gaan en dingen mee kan bespreken.

Ik ben ook niet echt wereldvreemd ofzo, maar door al die jaren zonder vrienden zijn mijn sociale vaardigheden er niet beter op geworden Ik probeer er wel verandering in te brengen maar das niet gemakkelijk. Iedereen van mijn leeftijd heeft wel z'n vaste vrienden clubje en daar word je niet zomaar voor "uitgenodigd". Denk dat vrienden krijgen voor mij nog lastiger word dan een vriendin vinden.
pi_31679412
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik blijf een voorstander van "je kunt het niet forceren". Natuurlijk is dit wel gebaseerd op persoonlijke ervaringen, ík heb het in ieder geval nog niet anders meegemaakt. Semi-wanhopig op zoek gaan werkt naar mijn mening per definitie niet (voor de lange(re) termijn).

Natuurlijk moet je in díe zin actief op zoek gaan, dat je wel nog 'ns bij openbare gelegenheden verschijnt (feestjes, uitgaan, sporten), plaatsen waar je vrouwen (en/of mannen) tegenkomt. Alleen moet je dan níet met hongerige ogen ieder 'geschikt' exemplaar nastaren, maar gewoon een leuke tijd hebben en dan wel zien wat er verder gebeurt. Tsja, het klinkt zo simpel allemaal eigenlijk. Ik weet ook wel dat het dat stiekem niet is, maar toch is dat de manier die voor mij tot nu toe iedere keer gewerkt heeft. En ik ben écht geen mega-versierder ofzo.
Eigenlijk ben je dan wel dus gewoon op zoek zonder dat je het laat merken. Je moet gewoon op de een of andere manier op zoek gaan. De vrouwen komen echt niet naar jou toe. En zeker niet als je alleen maar achter je computer zit. Oftewel buiten komen, feestjes en dat soort dingen. Niet proberen wanhopig over te komen is een ander verhaal.
pi_31679817
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:10 schreef dawg het volgende:

Enne, ik lees hier vaak in de reacties dingen als "ben niet leuk genoeg.", of "ik doe het want wie weet hoelang het duurt voordat ik weer een kans krijg."
Dat is toch geen uitgangspunt?
Ten eerste kan een vrouw echt zelf wel bepalen of je wel of niet leuk genoeg bent (je moet natuurlijk wel jezelf leuk vinden, zodat je je uitstraling een beetje mee krijgt). Dus ik vind dat echt onzin om te zeggen dat "ze mij toch niet leuk vinden." Voor iemand anders denken is not done enzo.

En diegenen die over kansen spreken, moeten eerst eens iets aan hun zelfbeeld doen. Het gaat niet om de kans krijgen, het gaat erom of jij haar leuk genoeg vindt. De kans krijgen is nogal wanhopig getint, en als er iets afstotelijk is, is het wel wanhoop.

Probeer wat minder na te denken, en wat meer te doen. Stap op een dame af, en begin eens een leuk praatje (zonder intenties, gewoon lekker relax). Over werk, school, hobbies, uitgaan, vakanties, etc etc. En kllikt het niet, dan is dat jammer. Maar dat wil niet zeggen dat ze je niet leuk vindt. Het klikt nou eenmaal niet met iedereen, gelukkig. Dus, op naar de volgende dame.
Mijn zelfbeeld is inderdaad nogal vrij laag. Dit is ook wel zo geworden toen ik ouder werd en steeds heb "gefaald". Ik probeer het nu wel te verbeteren.

Op een leuke meid afstappen en gewoon een simpel praatje maken is bij mij altijd al een probleem geweest. Verlegenheid enzo. Eerst wist ik ook niet echt waar ik over moest praten, maar een saai leven enzo dus je weet nergens over te praten, maar dit is ook aan het veranderen.
pi_31679908
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:44 schreef electricity het volgende:

[..]

geen ervaring met op late leeftijd ontmaagd worden (was er wat eerder bij dus), maar ze zal het zeker wel merken als je het nog nooit gedaan hebt. niet vertellen is dus geen echte optie, tenzij je echt voor lul wilt staan tijdens de sex
Snap niet waarom iedereen zo denkt hoor... Beetje zoenen, beetje handwerk en dan steek je 'm erin.. wat kan er hier nou aan misgaan? Je gaat lekker op je rug liggen, en 9 van de 10 keer pakt je meisje je lul wel en steekt 'm er zelf in.

Ze hoeft echt niet te merken dat je nog maagd bent hoor... tenzij je de hele kamasutra gelijk de 1e keer wilt uitproberen.
pi_31680010
quote:
Snap niet waarom iedereen zo denkt hoor... Beetje zoenen, beetje handwerk en dan steek je 'm erin.. wat kan er hier nou aan misgaan? Je gaat lekker op je rug liggen, en 9 van de 10 keer pakt je meisje je lul wel en steekt 'm er zelf in.
Ik ben bang dat op het moment dat ze 'm beet pakt ik gelijk klaarkom. Als ik niet vertel dat het komt door mijn onervarenheid denkt ze vast dat dat normaal is bij mij.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:04:47 #69
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31680204
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze hoeft echt niet te merken dat je nog maagd bent hoor... tenzij je de hele kamasutra gelijk de 1e keer wilt uitproberen.
Jij hebt er wel verstand van he Bij de meesten hier is het dan net die 1 van de 10 keer dat het dus niet zo is.
Maar zoals je het hier zegt is alles gemakkelijk voor jou. Om maar eens een voorbeeldje te geven: Oh ik word wel even wereldkampioen tennis, gewoon die bal alsmaar terugslaan tot de tegenstander een fout maakt...

Begin je te snappen wat er niet klopt aan je post?

PS: dit is een verkapte tvp
Zo niet, dan toch...
pi_31680268
Kom op jongens, positief blijven he
pi_31680280
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef mispoes het volgende:

[..]

Ik ben bang dat op het moment dat ze 'm beet pakt ik gelijk klaarkom. Als ik niet vertel dat het komt door mijn onervarenheid denkt ze vast dat dat normaal is bij mij.
Dat zou wel kunnen gebeuren, maar dan wacht je waarschijnlijk te lang en heb je eerst 2 uur met z'n 2en naakt in bed gelegen en 2 uur lang lopen zoenen en voelen.. je moet gewoon niet te lang wachten met neuken, anders ben je al klaar voor je 'm erin hebt.. na een aantal keer hou je het al langer uit hoor.
pi_31680385
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:04 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Jij hebt er wel verstand van he Bij de meesten hier is het dan net die 1 van de 10 keer dat het dus niet zo is.
Maar zoals je het hier zegt is alles gemakkelijk voor jou. Om maar eens een voorbeeldje te geven: Oh ik word wel even wereldkampioen tennis, gewoon die bal alsmaar terugslaan tot de tegenstander een fout maakt...

Begin je te snappen wat er niet klopt aan je post?

PS: dit is een verkapte tvp
Alles gemakkelijk? Ik zeg dat als je zover bent dat je met z'n 2en naakt in bed ligt en je gaat neuken, wat is de kunst dan nog? Hoe kan het dan nog misgaan? Misschien is het heel moeilijk geweest om die meid aan te spreken, haar wekenlang te veroveren misschien, maar als je dan eindelijk in bed ligt en je gaat neuken, wat is er dan nog moeilijk? Dan hoef je 'm er alleen nog in te steken. En als jij bang bent dat je het gaatje niet kan vinden ga je op je rug liggen, dan snapt zij heus de rest wel hoor.. tenzij ze net zo onervaren is als jou, waarbij het weer niet uitmaakt dat ze weet dat je maagd ben.
pi_31680419
Maaruh, is het normaal om meerdere keren klaar te komen tijdens de daad? Ik heb daar zelf geen problemen mee, en het duurt elke keer langer voordat ik weer klaarkom. Wat dus een voordeel is.
Hoe gaat dat dan? Klaarkomen, condoompje wisselen en hop weer verder?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:32:54 #74
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31680751
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Alles gemakkelijk? Ik zeg dat als je zover bent dat je met z'n 2en naakt in bed ligt en je gaat neuken, wat is de kunst dan nog? Hoe kan het dan nog misgaan? Misschien is het heel moeilijk geweest om die meid aan te spreken, haar wekenlang te veroveren misschien, maar als je dan eindelijk in bed ligt en je gaat neuken, wat is er dan nog moeilijk? Dan hoef je 'm er alleen nog in te steken. En als jij bang bent dat je het gaatje niet kan vinden ga je op je rug liggen, dan snapt zij heus de rest wel hoor.. tenzij ze net zo onervaren is als jou, waarbij het weer niet uitmaakt dat ze weet dat je maagd ben.
Ja, alleen maar in te steken... en dan ? Wachten tot je klaarkomt?
Jij doet net of het een oven is waar je de lasagne in opwarmt. Steek het er ff in, en na een paar minuten is het klaar.

Jij denkt dus dat het ook al is het de eerste keer zo gemakkelijk allemaal gaat en je eigenlijk niks hoeft te doen. En de eerste keer eigenlijk gewoon hetzelfde is als de 100ste keer. Omdat je hem er toch alleen maar ff in moet steken.
Zo niet, dan toch...
pi_31680855
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Jij doet net of het een oven is waar je de lasagne in opwarmt. Steek het er ff in, en na een paar minuten is het klaar.

Jij denkt dus dat het ook al is het de eerste keer zo gemakkelijk allemaal gaat en je eigenlijk niks hoeft te doen. En de eerste keer eigenlijk gewoon hetzelfde is als de 100ste keer. Omdat je hem er toch alleen maar ff in moet steken.
To be honest: zo is het ook wel een beetje. Het is geen quantum fysica of zo. Je moet het niet ingewikkelder maken dan het is.

En als je gewoon aangeeft aan de dame in kwestie dat je onervaren bent heeft ze daar heus wel begrip voor. En zo niet, dan is het nogal een vervelend wijf en moet je je afvragen of je iegenlijk wel met ahar naar bed wil
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_31681138
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Ja, erin steken, en op en neer gaan zoals je lekker vindt. Shit man, tis geen examen ofzo.. ik vertel ook alleen maar mijn ervaringen hoor.. niet wat ik denk maar wat ik weet. Misschien is het bij mij wel heel goed gegaan en heb ik geluk gehad dat ik de 1e keer niemand hoefde te vertellen dat het m'n 1e keer was, of misschien heb jij gewoon dikke pech. Nu maak je je druk om wat je moet doen als ie erin zit.. daar gaat dit topic niet eens over, de meesten hier kunnen al vredig sterven als ze zover zijn, maar voor jou zal ik het nogeens opschrijven: ga heen en weer, verander eens van positie...doe wat je lekker vind. Ze hoeft dus echt niet te merken dat je maagd bent.... sex is met bijna elke vrouw weer anders..
pi_31681480
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:52 schreef mispoes het volgende:

Ik ben ook niet echt wereldvreemd ofzo, maar door al die jaren zonder vrienden zijn mijn sociale vaardigheden er niet beter op geworden Ik probeer er wel verandering in te brengen maar das niet gemakkelijk. Iedereen van mijn leeftijd heeft wel z'n vaste vrienden clubje en daar word je niet zomaar voor "uitgenodigd". Denk dat vrienden krijgen voor mij nog lastiger word dan een vriendin vinden.
Allereerst, ik heb als vrouw helemaal niet direct de associatie van kansloze loser o.i.d. bij dit topic, maar ik heb wel het idee dat sommige (!) jongens heel erg de neiging hebben om vooral te kijken en zoeken naar datgene wat ze nu zo missen (een relatie). En op één of andere manier worden ze daar juist wat onaantrekkelijker door, terwijl het eigenlijk hele leuke boeiende mensen zijn. Dat zie ik in ieder geval bij een aantal jongens in mijn omgeving. Wanhoop geeft een beetje het gevoel alsof het doel vooral is 'een' vrouw vinden, wie dat dan uiteindelijk is, maakt al niet zoveel meer uit. Dat vind ik een enorme turn-off, je wil toch graag het gevoel krijgen dat het echt om jou gaat.

Als je je leven probeert zo in te richten dat je er best tevreden over bent, dan straal je dit ook uit. Als je het gevoel hebt dat je je leven lijdzaam ondergaat, dan straal je dat dus ook uit. Easier said then done, maar dat geldt voor iedereen. Het lijkt misschien alsof het bij iedereen vanzelf gaat, maar dat zijn ook maar gewoon mensen als jij en ik.

mispoes, is er geen mogelijkheid om je hobbies samen met anderen uit te oefenen? Het hoeven natuurlijk ook niet gelijk 'hartsvrienden' te zijn, zoiets heeft ook tijd nodig. Als je met iemand samen kan sporten of een andere hobby kan uitoefenen dan heb je gelijk een raakvlak om over te praten. Ik noem maar wat als een fotoclub, vereniging voor de sport die je beoefent, verzamelaarsbeurs, lanparties. Je kan ook altijd gewoon zelf de stap zetten om iemand gewoon eens uit te nodigen (samen biertje doen, voetbal kijken, beurs bezoeken, ik noem maar wat). Misschien reageren ze wel enthousiast en als ze heel afwijzend reageren, dan wil je sowieso geen tijd meer in die persoon stoppen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_31681840
quote:
Wanhoop geeft een beetje het gevoel alsof het doel vooral is 'een' vrouw vinden, wie dat dan uiteindelijk is, maakt al niet zoveel meer uit. Dat vind ik een enorme turn-off, je wil toch graag het gevoel krijgen dat het echt om jou gaat.
Kan ik heel goed begrijpen, ik zoek ook iemand die toch iets bijzonders heeft waar je verliefd op ben. Aan de andere is het voor mij denk wel goed om ervaring op te doen. Als er niet direct pure magie is, is dat ook geen ramp. Maar iets beginnen met een vrouw waar ik niks voor voel/niet enthousiast voor ben werkt voor mij niet en wil ik ook niet.
quote:
mispoes, is er geen mogelijkheid om je hobbies samen met anderen uit te oefenen?
Met mijn hobbies en sport kwam ik tot dus ver weinig in contact met leeftijdsgenoten. Maar ik ben al bezig hier verandering in te brengen, ik ga opzoek naar nieuwe hobbies en sporten.
Maar ik mis volgens mij een beetje de vaardigheden om vriendschappelijk contact te leggen en te behouden. In mijn vakantie heb ik nieuwe contacten opgedaan. We hadden mailadressen uitgewisseld en we zouden na de vakantie nog een keer wat gaan drinken. Na een paar mailtjes nix meer van gehoord... Geen flauw idee waarom.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:15:44 #79
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31682402
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, erin steken, en op en neer gaan zoals je lekker vindt. Shit man, tis geen examen ofzo.. ik vertel ook alleen maar mijn ervaringen hoor.. niet wat ik denk maar wat ik weet. Misschien is het bij mij wel heel goed gegaan en heb ik geluk gehad dat ik de 1e keer niemand hoefde te vertellen dat het m'n 1e keer was, of misschien heb jij gewoon dikke pech. Nu maak je je druk om wat je moet doen als ie erin zit.. daar gaat dit topic niet eens over, de meesten hier kunnen al vredig sterven als ze zover zijn, maar voor jou zal ik het nogeens opschrijven: ga heen en weer, verander eens van positie...doe wat je lekker vind. Ze hoeft dus echt niet te merken dat je maagd bent.... sex is met bijna elke vrouw weer anders..
Het gaat niet om mij, maar ik reageerde gewoon in het algemeen Omdat ik het een beetje raar vond overkomen die tekst(en) van jou.
Zo niet, dan toch...
pi_31682424
Ik begin inmiddels een patroon te zien (oh nee... ). Het valt me op dat de meeste mensen die maar NIETS lijken te krijgen vaak de aardigste/gevoeligste mensen zijn en dat ook deels uitstralen. Het klinkt stom, maar de lui die meiden scoren alsof het hetzelfde is als een brood halen bij de supermarkt zijn vaak gewoon de 'klootzakken' en dat bedoel ik natuurlijk niet negatief. Ik heb het over die mensen hun manier van ermee omgaan. Op een echte 'I DON'T CARE' manier gaan ze met mensen om, en daarmee hebben ze het meeste succes. Dat wil ook niet zeggen dat ze niet daadwerkelijk om een meid kunnen geven, maar als ze iemand tegenkomen dan klikt het of dan klikt het niet. Punt. Terwijl mensen zoals ik hierboven bedoelde (ik merk dat ik zelf ook wel tot die categorie behoor) steeds zwaar buiten de boot vallen.

Het is niet negatief bedoeld ten opzichte van de 'klootzakken', maar die ATTITUDE (je hoeft niet eens daadwerkelijk zo te zijn) helpt wel enorm bij het 'krijgen' van meiden.

Hoop dat het niet te ongenuanceerd overkomt, maar dat is in het kort wat me gewoon opvalt. Jullie mogen nu ook 3x raden waar ik inmiddels mee bezig ben
pi_31682645
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik begin inmiddels een patroon te zien (oh nee... ). Het valt me op dat de meeste mensen die maar NIETS lijken te krijgen vaak de aardigste/gevoeligste mensen zijn en dat ook deels uitstralen. Het klinkt stom, maar de lui die meiden scoren alsof het hetzelfde is als een brood halen bij de supermarkt zijn vaak gewoon de 'klootzakken' en dat bedoel ik natuurlijk niet negatief. Ik heb het over die mensen hun manier van ermee omgaan. Op een echte 'I DON'T CARE' manier gaan ze met mensen om, en daarmee hebben ze het meeste succes. Dat wil ook niet zeggen dat ze niet daadwerkelijk om een meid kunnen geven, maar als ze iemand tegenkomen dan klikt het of dan klikt het niet. Punt. Terwijl mensen zoals ik hierboven bedoelde (ik merk dat ik zelf ook wel tot die categorie behoor) steeds zwaar buiten de boot vallen.

Het is niet negatief bedoeld ten opzichte van de 'klootzakken', maar die ATTITUDE (je hoeft niet eens daadwerkelijk zo te zijn) helpt wel enorm bij het 'krijgen' van meiden.

Hoop dat het niet te ongenuanceerd overkomt, maar dat is in het kort wat me gewoon opvalt. Jullie mogen nu ook 3x raden waar ik inmiddels mee bezig ben
Daar waren we in soortgelijke topics 3 jaar geleden ook al achter.
Het heeft niet zozeer te maken met klootzakkerigheid maar met zelfverzekerdheid en het uitstralen van enig mannelijk gezag.
pi_31682756
quote:
Het valt me op dat de meeste mensen die maar NIETS lijken te krijgen vaak de aardigste/gevoeligste mensen zijn en dat ook deels uitstralen
I fit the profile. Ik ben zelf ook wel een gevoelig en softe jongen. Ik probeer soms wel wat stoerder of harder over te komen, maar dat word vaak ook niet gewaardeerd. Er zijn gelukkig toch wel vrouwen die op verlegen, lieve mannen vallen. Dus ik blijf liever mezelf, wat ik wel probeer is meer mezelf te zijn en een eigen mening te vormen en niet bang zijn deze vertellen. Laat zien wie je bent. Jezelf vebergen in een schulp is voor niemand interessant.
pi_31682903
quote:
Het heeft niet zozeer te maken met klootzakkerigheid maar met zelfverzekerdheid en het uitstralen van enig mannelijk gezag.
Goed, je moet niet onzelfverzekerd of angstig zijn, dat is zeker. Toch hoor ik wel vaak dat veel vrouwen helemaal niet van arrogante, bazige types houden. De "moderne" vrouw wil toch zelf beslissen wat ze doet en wil toch niet overruled worden door een man? Liefst heeft een vrouw toch een man met gevoelens en niet een of andere lompe boer met een grote mond?
pi_31682972
quote:

Ook onzin natuurlijk. Je moet gewoon een gezonde instelling hebben. Niet met je laten sollen, je eigen mening en kijk op dingen hebben. Niet alleen maar ja en amen zeggen en als een braaf hondje achter haar aan huppelen. Een vrouw is geen heilige die je op een voetstuk moet plaatsen.
pi_31683007
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef mispoes het volgende:

[..]

Goed, je moet niet onzelfverzekerd of angstig zijn, dat is zeker. Toch hoor ik wel vaak dat veel vrouwen helemaal niet van arrogante, bazige types houden. De "moderne" vrouw wil toch zelf beslissen wat ze doet en wil toch niet overruled worden door een man? Liefst heeft een vrouw toch een man met gevoelens en niet een of andere lompe boer met een grote mond?
Een vrouw heeft het liefst een man die eigenlijk niet bestaat. Zo'n man die dominant is, maar ook onderdanig kan zijn. Eentje die bikkelhard is, maar toch emotioneel op zijn tijd. Een grote bek, maar af en toe ook bescheiden en innemend. Ik zou je daardoor maar niet teveel van de wijs laten brengen. Het is echter een fabeltje dat vrouwen mannen willen die echt gevoelig zijn. Tenzij je graag als 'uithuilvriendin' wil fungeren.
pi_31683047
mispoes, dat is inderdaad jammer, maar ik moet zeggen dat ik van vakanties eigenlijk ook nooit vriendschappen heb over gehouden. Denk dat het een super goed idee van je is om wat andere hobbies te krijgen waar je wat gemakkelijker iemand ontmoet. Er zijn opties genoeg en het gaat er vooral om dat je iets doet waar je zelf ook plezier en voldoening uithaalt

Wat betreft het klootzakken verhaal, volgens mij geldt dat ook maar voor een bepaald deel van de vrouwen. Jullie zien toch ook wel dat er genoeg 'normale' jongens een gewoon normaal vriendinnetje hebben. Is het dan misschien niet zo dat je dan op meiden focust die qua karakter sowieso al niet bij je zouden passen?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_31684307
Het was ook maar een suggestie
pi_31684866
quote:

haha tja...nice guys finish last...
pi_31684997
Tsja, kan misschien mijn vrienden beter hier in de buurt zoeken dan op een vakantie. Ik kan hier nog wel een keer een apart topic over starten: "Nog nooit vrienden of lol gehad." Maar bedankt voor de opbeurende woorden, Étoile.
quote:
Is het dan misschien niet zo dat je dan op meiden focust die qua karakter sowieso al niet bij je zouden passen?
Ik ga juist voor de wat rustige lieve types, maar vaak krijg je dan wel te maken met vrouwen die het liefst thuis blijven, wandelen of een boek lezen. Van mij mag er toch iets meer actie en spanning zijn in het leven. Vrouwen die vallen op klootzakken knap ik direct op af, ze moet zelf ook sociaal en aardig zijn.

Ow, ik heb trouwens morgen een afspraak met mijn ex-vriendin (de eerste). We hebben tot nu toe alleen vriendschappelijk contact maar de laatste keer dat ik haar zag liet ze voor mij gevoel wel merken dat ze me toch nog wel leuk vind.
Geen idee wat er gaat gebeuren maar ik vind haar in ieder geval helemaal geweldig!
pi_31686186
Jah
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:54:19 #91
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31693095
*Meldt*.

Maar goed, ben ook nog niet zo heel oud merk ik hier. Ik ben nu 19. Ik heb ook last van het ongetwijfeld bij jullie allen welbekende "broertjessyndroom". Maar goed, ik zat laatst weer eens na te denken over mijn verleden (tjee, best erg op je 19de ) en kwam er na een goede analyse achter dat ik eigenlijk maar een keer in mijn hele leven ECHT verliefd ben geweest... Bij mij heeft het ook niet zozeer te maken met het ontbreken van een vriendengroep of sociale bezigheden, die heb ik genoeg.

Uiteraard heb ik vaak wel een beetje weinig zelfvertrouwen (raar genoeg alleen wat vrouwen betreft, voor de rest gaat het me echt prima af en heb ik eigenlijk best wel lef...).

Maar wat volgens mij mijn grootste probleem is: ik heb absoluut niet door wanneer een meisje geinteresseerd in me is. Ik voel niet aan wanneer er iemand met me flirt oid. Dat geeft ongetwijfeld de indruk van een afwachtende houding en daar heb ik volgens mij echt een berg ontzettend goede vriendinnen aan overgehouden

Maar goed, wanhopig ben ik nog lang niet. Voorlopig zijn mijn standaarden nog veel te hoog om met alles genoegen te nemen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31694902
@ Topic starter;
Je bent niet alleen! En ik ben blij om te lezen dat ik ook niet alleen ben.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_31694940
Mag ik even zeggen dat ik me als vrouw kapot erger aan dat gezeik van sommige mannen over het "nice guys finish last syndroom".

Mijn vriend is een absolute nice guy en is daardoor juist wel populair bij vrouwen. Je hoeft echt geen eikel te zijn om aandacht te krijgen, je moet alleen wel laten zien dat je ballen hebt. Een nice guy is niet synoniem aan een watje namelijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:03:20 #94
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31695298
Ghehehe kan ik me wel voorstellen. En het is ook complete onzin. Snap ook niet dat dat ooit de wereld is ingeslingerd. Komt vast door de media ofzo
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31695538
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik me als vrouw kapot erger aan dat gezeik van sommige mannen over het "nice guys finish last syndroom".

Mijn vriend is een absolute nice guy en is daardoor juist wel populair bij vrouwen. Je hoeft echt geen eikel te zijn om aandacht te krijgen, je moet alleen wel laten zien dat je ballen hebt. Een nice guy is niet synoniem aan een watje namelijk.
In mijn omgeving lijkt het compleet andersom

Maar ik weet het ook niet hoor, dat gevoel heb ik gewoon. Uit wat ik om me heen zie.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:20:55 #96
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31695587
Eerlijk gezegd ben ik het harstikke eens met Ripley. Het nice guys finish last syndroom is een ontzettende bullshit... om me maar netjes uit te drukken.

Een hoop vrouwen willen volgens mij iemand die af en toe tegengas kan bieden. Dat houdt niet in dat je meteen een klootzak bent.

Nu dat ik dit schrijf besef ik me eigenlijk het volgende. Met alle partners van mijn vrienden kan ik het ontzettend goed vinden. Stuk voor stuk krijg ik te horen dat ze niet begrijpen hoe ik het voor mekaar krijg dat ik in de situatie ben gekomen zoals het nu is. En als ik erover nadenk, dan ligt puur en alleen aan mezelf. Al deze meiden zijn al vergeven en ik zie ze ook absoluut niet als relatie materiaal. Hierdoor ben ik gewoon tegen ze zoals ik zelf ben. En ja, af en toe ben ik een behoorlijke botte boer... maar dat is maar af en toe. Zolang ik iemand als potentieel relatie materiaal ben, dan ben ik weer te aardig.

Wat ben ik eigenlijk een flapdrol als ik er zo over nadenk...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:13:30 #97
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31697541
Wheheh ik herken het tot en met, Abonides

Maar in elk geval, als je al doorhebt dat het puur iets psychisch bij jezelf is (dat het dus niet ligt aan get feit dat je uberlelijk bent of ECHT een asociale boer) dan kan je er al een stuk makkelijker iets aan doen denk ik. Het moeilijke is echter om er dan ook daadwerkelijk wat aan te doen...

Zucht... Zit nu ook weer met zo'n situatie. Leuk meisje ontmoet, kan echt supergoed met 'r opschieten. Maar ik weet zelf niet eens in hoeverre ik haar leuk vind (de ene dag denk ik dat ik smoorverliefd ben, de andere dag zie ik haar gewoon als hele goede vriendin...) laat staan dat ik aanvoel wat zij voor mij voelt

Onzekerheid is absoluut een bitch wat dit betreft.
pi_31698996
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef Ripley het volgende:

Nee niet synoniem nee, maar het wordt wel vaak verwacht. Zeker als mensen niet de tijd nemen je beter te leren kennen. Ik ben ook een vreselijk aardige vent en wordt daarom ook vaak als watje gezien.
Gaap Goals rulezzz!
pi_31699401
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Wheheh ik herken het tot en met, Abonides

Maar in elk geval, als je al doorhebt dat het puur iets psychisch bij jezelf is (dat het dus niet ligt aan get feit dat je uberlelijk bent of ECHT een asociale boer) dan kan je er al een stuk makkelijker iets aan doen denk ik. Het moeilijke is echter om er dan ook daadwerkelijk wat aan te doen...

Zucht... Zit nu ook weer met zo'n situatie. Leuk meisje ontmoet, kan echt supergoed met 'r opschieten. Maar ik weet zelf niet eens in hoeverre ik haar leuk vind (de ene dag denk ik dat ik smoorverliefd ben, de andere dag zie ik haar gewoon als hele goede vriendin...) laat staan dat ik aanvoel wat zij voor mij voelt

Onzekerheid is absoluut een bitch wat dit betreft.

Veel mensen zijn op hun 19e nog nooit verliefd geweest hoor... gewoon beetje rondneuken kan ook. Ben nu pas verliefd voor de 1e keer na bijna 20 jaar, en ze woont ook nog aan de andere kant van de wereld.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:59:02 #100
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_31699882
* Boschjesman meldt.
Ik ben 20 en ik heb zelf ook nog nooit een 'echte' vriendin gehad. Ook geen seks gehad.
Ook ben ik veel te laks om een vriendin te zoeken, vind ik het uitgaan drie keer niets, ook ben ik niet sociaal aangelegd en ik ben lelijk. .
Al die eigenschappen zorgen er waarschijnlijk voor dat ik geen vriendin heb, maar het is waarschijnlijker aan dat ik weinig zin heb in een relatie. Ik voel er weinig voor om constant het gezeur van een vriendin aan te moeten horen, ik wil zelf mijn vrije tijd indelen en geen rekening hoeven te houden met Vriendin, ik wil af en toe helemaal asociaal doen , zonder gezeur van haar. , etc etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')