Eigenlijk precies dezelfde redenen als bij mij. Ik ben gewoon gigantisch onzeker over mezelf en hoe anderen over me denken vooral vrouwen. Ik probeer nu ook wat men sociale kring uit te breiden, maar tot nu toe weinig resultaat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Martydekale het volgende:
oke, laat ik mij hier ook maar eens melden. 19 jaar oud en zelfs nog nooit een meid gezoend. Belangrijkste redenen zijn: late interesse in meiden, onzekerheid, verlegenheid en een zeer kleine sociale kring (weinig vrienden). Maar daar werk ik nu wel goed aan.
Op zich moet ik je wel gelijk geven ja, maar ik betwijfel steeds heel erg ofdat het wel vanzelf gaat. Door mijn enorme onzekerheid vraag ik me eigenlijk af of ik als het zover is (als ik de kans dan toch zie) wel initiatief durf te nemen..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef GF het volgende:
Niemand hoeft te weten of merken dat je nog nooit gezoend hebt. Gaat vanzelf als het zover komt. Zo ging het bij mij in ieder geval wel. Seks is een ander verhaal.
Het ging bij mij zo snel dat ik eigenlijk niet de kans kreeg om hierover mijn mond open te doen of eigenlijk dus welquote:Ik vraag me wel af hoe het zit met dat zoenen. Daar open kaart bij spelen of niet?
Go for it!quote:als je in mijn situatie zit en er is misschien meer tussen jou en een collega wat zouden jullie dan doen
Ik sta ook op datingsites eerst beperkte me ook tot de directe omgeving maar nu kijk ik ook wat verder, een uurtje reizen voor een meid waar je helemaal gek van bent is dan nix.quote:Ik wilde eerst niet geloven dat datingsites werken (in ieder geval niet voor mensen van mijn leeftijd dus). Nu zie ik dat het wel kan maar ik zit met omgeving. Ik woon op een afgelegen gedeelte van Nederland dus er zullen wel vrij weinig of zelfs nihil leuke meiden zijn aangemeld van hier uit de buurt
Precies! Belangrijkste is dat je jezelf en je leven veranderd op een positieve manier. Denk aan een goede interessante baan/studie, hobbies, sport, actief sociaal leven, uiterlijk/kleding/verzorging. Focus niet teveel op de dingen die je niet of erg moeilijk kunt veranderen. Denk eraan dat je als je een actief leven hebt en een hoop hebt te vertellen over wat je allemaal doet en meemaakt veel meer kans maakt bij de meiden dan als je een saaie jongen bent. Meisjes houden er niet van als geobsedeerd door hun bent, dus zorg ervoor dat er meer dingen in je leven zijn die je bezig houden.quote:omdat het in het verleden niks is geworden wil niet zeggen dat dit in de toekomst ook zo zal zijn
Valt wel mee hoor. Ik voel me ook wel regelmatig behoorlijk kut hierdoor. Het is wel belangrijk dat je toch vooral postief blijft en proberen niet teveel medelijden voor jezelf te hebben. Dat straal je dan ook uit en daar kom je ook niet verder mee. Je bent met 19 jaar later als gemiddeld, maar het is niet extreem laat ofzo. Het is ook vaak voornamelijk dat je opgejut kan worden door je omgeving, trek je er niet teveel van aan doe vooral wat je zelf wil in je eigen tempo dan komt het vast wel goed.quote:Dit is een post met vrij veel frustratie en het was ook wel wat bedoeld om mn hart een keer te luchten want dat was ook weer hard nodig eigenlijk.
Je moet gewoon een keer geluk hebben dat je een meisje tegenkomt die jou leuk vind dan is die onzekerheid zo weg.quote:Ik ben gewoon gigantisch onzeker over mezelf en hoe anderen over me denken vooral vrouwen.
2x een zeer kortdurende 'relatie' gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef mispoes het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer geluk hebben dat je een meisje tegenkomt die jou leuk vind dan is die onzekerheid zo weg.Is bij mij toen ook gebeurd, als je eenmaal een keer met een meisje heb gezoend of een keer een (korte) relatie heb gehad dan word de druk ook al een stuk minder. Bij de volgende keer ben je dan waarschijnlijk zelfverzekerder, relaxt en meer jezelf.
![]()
Ik wacht daar al bijna 20 jaar opquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef mispoes het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer geluk hebben dat je een meisje tegenkomt die jou leuk vind dan is die onzekerheid zo weg.Is bij mij toen ook gebeurd, als je eenmaal een keer met een meisje heb gezoend of een keer een (korte) relatie heb gehad dan word de druk ook al een stuk minder. Bij de volgende keer ben je dan waarschijnlijk zelfverzekerder, relaxt en meer jezelf.
![]()
Thnx dat je zo uitgebreid reageert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:22 schreef mispoes het volgende:
[..]
Het ging bij mij zo snel dat ik eigenlijk niet de kans kreeg om hierover mijn mond open te doen of eigenlijk dus welIk denk niet dat het nodig is van te voren dit te vertellen, het zoenen kan denk niet echt mislukken, je kan hoogstens een slechte zoener zijn. Bij mij ging het vanzelf en ik had echt van te voren geoefend ofzo. Doe gewoon of haar lippen en tong een lekker ijsje is en dan komt het wel goed.
![]()
[..]
Go for it!Er schijnen een hele hoop relaties via het werk tot stand te komen. Wat kan jou het schelen wat jou collega's daarvan vinden, zolang je baas er zich maar niet aan stoort of er een onwerkbare situatie onstaat.
[..]
Ik sta ook op datingsites eerst beperkte me ook tot de directe omgeving maar nu kijk ik ook wat verder, een uurtje reizen voor een meid waar je helemaal gek van bent is dan nix.
[..]
Precies! Belangrijkste is dat je jezelf en je leven veranderd op een positieve manier. Denk aan een goede interessante baan/studie, hobbies, sport, actief sociaal leven, uiterlijk/kleding/verzorging. Focus niet teveel op de dingen die je niet of erg moeilijk kunt veranderen. Denk eraan dat je als je een actief leven hebt en een hoop hebt te vertellen over wat je allemaal doet en meemaakt veel meer kans maakt bij de meiden dan als je een saaie jongen bent. Meisjes houden er niet van als geobsedeerd door hun bent, dus zorg ervoor dat er meer dingen in je leven zijn die je bezig houden.
[..]
Valt wel mee hoor. Ik voel me ook wel regelmatig behoorlijk kut hierdoor. Het is wel belangrijk dat je toch vooral postief blijft en proberen niet teveel medelijden voor jezelf te hebben. Dat straal je dan ook uit en daar kom je ook niet verder mee. Je bent met 19 jaar later als gemiddeld, maar het is niet extreem laat ofzo. Het is ook vaak voornamelijk dat je opgejut kan worden door je omgeving, trek je er niet teveel van aan doe vooral wat je zelf wil in je eigen tempo dan komt het vast wel goed.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Meteora het volgende:
[..]
Thnx dat je zo uitgebreid reageert.![]()
Dat zoenen hoef ik me dus echt niet druk om te maken dan.
Het is maar een simpel bijbaantje dus zoveel kan het ook niet uitmaken. Ik denk ook niet dat de baas er een probleem van maakt. Gewoon ervoor gaan dus. Wordt het niks dan heb ik toch geprobeerd. Uiteindelijk beter dan achteraf het gevoel krijgen dat ik mezelf wel voor mn kop kan slaan omdat ik het niet heb geprobeerd. Ik weet ook wel bijna zeker dat ik bij haar niet bang hoef te zijn voor een of andere lullige reactie of iets dergelijks als ik wat fout doe.
Een uurtje rijden heb ik er ook wel voor over. Anderhalf uur wordt me toch al wat teveel (ik weet het ik moet er wat voor over hebben, maar ik moet er zelf ook niet onderdoor gaan met de huidige benzineprijzen en dat soort dingen).
Ik probeer de laatste tijd ook steeds meer positief te denken. Voor de zomervakantie zeg maar was ik echt zo gigantisch negatief over mezelf bezig dat mn klasgenoten er nog net niet gestoord van werden. Wat sport betreft ben ik van plan om te beginnen met fitnessen en heel misschien zelfs terug op karate te gaan wat ik al een paar jaar heb gedaan, maar enkele jaren geleden mee ben gestopt. Ik probeer ook steeds meer van achter mn computer vandaan te blijven en andere dingen te gaan doen met vrienden. Dan heb je inderdaad wat te vertellen tegen de vrouwen. Ik heb anderhalve maand geleden een ander kapsel genomen en over het algemeen reageerde iedereen er eigenlijk wel positief op. (gelijk weer goed voor mn zelfvertrouwen)
. Kleding was/is best wel hopeloos maar er wordt ook hard aan gewerkt nu.
Eigenlijk zouden we gewoon allemaal een dikke vette middelvinger moeten opsteken naar degenen die zeggen of denk en dat wij (te) laat zijn met dit hele gebeuren. Met die dingen opjutten enzo.![]()
Ben ik het ook mee eens, hoewel ik van iedereen hoor dat je meestal iemand tegenkomt waarmee het klikt op het moment dat je er niet naar zoekt. Je moet er alleen voor uitkijken dat je niet desparate overkomt, sta open voor contact maar wees niet te gefoceerd. Als ze je niet leuk vind, jammer dan! Next!quote:Dat komt dus NIET vanzelf, sterker nog, hoe passiever je ermee wordt, hoe minder het lukt!
Maar heb je wel af en toe een date of uberhaupt contact met vrouwen?quote:Dan weet iedereen tenminste dat ik ook nog geen stap verder ben sinds het laatste deeltje.
Ik blijf een voorstander van "je kunt het niet forceren".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, en ik ben nog steeds een zeer FEL tegenstander van het idee van 'dat komt allemaal vanzelf wel'... Dat komt dus NIET vanzelf, sterker nog, hoe passiever je ermee wordt, hoe minder het lukt! Ik ben dan ook min of meer 'actief op zoek' (mensen uit de eerdere topics weten wel wat ik bedoel). Het gaat me in de eerste plaats natuurlijk om de lol die je maakt bij het uitgaan bijvoorbeeld, maar ik blijf mijn ogen wijd open houden voor kansen/mogelijkheden.
Een van de grootste stappen was het van me af kunnen zetten dat het allemaal MOET en dat er een gigantische druk achter zit, dat idee is nu flink aan het afnemen, maar ergens diep van binnen voel ik me nog steeds wel een beetje geïrriteerd dat ik zo ontzettend laat ben (ben 23... face it: ik loop EEUWEN achter op mijn leeftijdsgenoten).
Daar kan ik me wel bij aansluiten, hoe clichématig het misschien ook klinkt. Ik was laatst op een feestje bij een kennis, ging erheen om wat lol te hebben met m'n vrienden en kwam daar een leuk meisje tegen. Niet eens zo heel veel mee gekletst, maar uiteindelijk wel haar e-mail adres gekregen (omdat ze wat van m'n werk wilde zien). Beetje heen en weer gemaild, een week later afgesproken om wat te gaan drinken en dat klikte erg goed. Dat had ik vantevoren ook niet verwacht en eigenlijk zijn dat dan ook de leukste dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:52 schreef mispoes het volgende:
Ben ik het ook mee eens, hoewel ik van iedereen hoor dat je meestal iemand tegenkomt waarmee het klikt op het moment dat je er niet naar zoekt. Je moet er alleen voor uitkijken dat je niet desparate overkomt, sta open voor contact maar wees niet te gefoceerd. Als ze je niet leuk vind, jammer dan! Next!![]()
ja, maar die had ook pas sex toen hij getrouwd was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Beach het volgende:
Balkenende is tenslotte ook getrouwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |