abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31944700
Greene op links en Bosschaart op rechts?
That's all folks!
pi_31944813
Vqn links naar rechts
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 november 2005 @ 23:40:01 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31945000
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik zou voor deze opstelling gaan

Bosschaart - Bahia - Saidi - Greene
Lijkt me idd ook wel wat. Bosschaart vind ik niet zo, maar de andere verdedigers die er dan staan zijn echt best wel ok .
2000 light years from home
  donderdag 3 november 2005 @ 23:40:24 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31945027
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Vqn links naar rechts
Greene op rechts vind ik dan ook wel een beetje gek. Die zou ik toch meer centraal zetten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31945997
Dus als Feyenoord wil, is Coelho van Feyenoord? Zelfs al biedt PSV ofzo een miljoen meer?
pi_31946154
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:08 schreef superdude05 het volgende:
Dus als Feyenoord wil, is Coelho van Feyenoord? Zelfs al biedt PSV ofzo een miljoen meer?
Nee, Feyenoord mag Coelho het eerst een contract aanbieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31946210
Dus dan is het voor 100 % aan hem?
pi_31946403
Inderdaad, hij is tenslotte geen bezit van Feyenoord.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31946453
Want in dat geval ga je als speler die verder niets met Feyenoord of Rotterdam heeft toch nooit in op een aanbieding van Feyenoord als je weet dat er ook clubs als PSV zijn (tonnen hoger salaris, veel meer kans op prijzen, succesvol in de Champions League) waar je direct kan tekenen?
pi_31946485
Ik verwacht dan ook dat Coelho (en Kalou) bij PSV onder contract komt te staan.
pi_31947064
Dan moet PSV eerst Farfan en/of Beasley en/of Robert lozen
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:06:54 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31950886
Coelho gaat gewoon bij feyenoord ballen, Kalou zou heel goed nog naar PSV kunnen komen in de winterstop of aan het einde van het seizoen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31951067
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht dan ook dat Coelho (en Kalou) bij PSV onder contract komt te staan.
Dan moet Hinnik nu onderhand wel eens beginnen met zijn dirty mindgames. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers met een ervaren oude spits.

Coelho komt gewoon deze winter naar Rotterdam, ik verwacht dat Kalou mischien deze winter al vertrekt maar Kuijt het seizoen volmaakt.

Maar concreet, is er uberhaupt nog wel interesse voor Kalou? Hij lijkt geen schim meer van wat hij vorig seizoen was...
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:32:38 #264
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31951097
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
Maar concreet, is er uberhaupt nog wel interesse voor Kalou? Hij lijkt geen schim meer van wat hij vorig seizoen was...
Dat is zeer zeker nog steeds het geval kan ik je vertellen.

Denk je dat feyenoord achteraf geen spijt heeft dat ze hem aan het begin van dit seizoen niet hebben verkocht voor 8 miljoen + 25% bij doorverkoop?
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:37:42 #265
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31951162
Nee, hebben ze geen spijt in. Ophoeren met die kutclub van je.

psv heeft Kalou ook helemaal niet nodig. Koné is sowieso een betere speler dan Kalou
A.M.A.B
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:38:52 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31951175
Nee, dat denk ik niet.

Coelho is toch voor deen deel van Feyenoord? Koopt PSV de overige 60% dan krijg je denk ik een erg grappige situatie
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:55:57 #267
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31951382
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hebben ze geen spijt in. Ophoeren met die kutclub van je.

psv heeft Kalou ook helemaal niet nodig. Koné is sowieso een betere speler dan Kalou
Spijt in?
Jij Turk?
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:25:18 #268
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31951767
Ken niet zo goed nadenken op de vroege ochtend...
A.M.A.B
pi_31952040
Mee eens hoor, PSV heeft helemaal geen aanvallers meer nodig met Farfan, Robert, Beasley, Janlul en Kone. Daarachter staan ook zat aanvallende middenvelders met Affeknuffelmarrokaan en die andere dodo..

Ik ben het met CM eens, Kone is beter dan Kalou.
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:40:12 #270
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31952042
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Cart_man het volgende:
Ken niet zo goed nadenken op de vroege ochtend...
't was zeker weer laat gisteren?
pi_31952208
Ik denk niet dat ze er spijt van hebben hoor. Het was gewoon een goede keuze. Wanneer Feyenoord de aansluiting met de top wil behouden moet het proberen zijn topspelers lang voor zich te laten voetballen. Dat Kalou nu minder presteert (wat hij overigens vorig seizoen ook vaak genoeg deed, dus ik snap al dat gemekker niet zo), neemt niet weg dat de keuze gewoon een goede is.

Wie beter is, Kalou of Kone durf ik niet echt te zeggen. Geef Kalou een seizoen op zijn beste plek en maak daarna nog een keer een vergelijking.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:16:51 #272
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31954351
Feyenoord heeft gewoon een bepaald deel van de rechten op Coelho, en ik ga er vanuit dat Feyenoord ook de die andere deel gaat kopen zodat Coelho bij Feyenoord komt te spelen.

Raar dat mensen er aan twijfelen.
The Most Incredible, Baby
pi_31954550
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers

Trouwens we zouden Kalou toch aan Arsenal verkopen voor 19mln?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:26:11 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31954589
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:24 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Trouwens we zouden Kalou toch aan Arsenal verkopen voor 19mln?
Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.
pi_31954606
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.
Das hun probleem. Afspraak is afspraak
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:30:03 #276
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31954705
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een bepaald deel van de rechten op Coelho, en ik ga er vanuit dat Feyenoord ook de die andere deel gaat kopen zodat Coelho bij Feyenoord komt te spelen.

Raar? Je weet hoe Feijenoord is. Alle reden om er aan te twijfelen..
A.M.A.B
pi_31955313
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Raar? Je weet hoe Feijenoord is. Alle reden om er aan te twijfelen..
In dit geval denk ik eerder dat als Coelho niet komt, dat eerder aan hemzelf ligt dan aan Feyenoord.
pi_31957547
tjonge jonge zeg, die lampies winnen ook weer 's in de CL en meteen komen ze weer aanzetten met babbeltjes in dit anders zo mooie Feyenoordtopic. nare mannetjes.

Heeft er iemand beelden van die Coelho eigenlijk? Want ik heb nog never nooit niet iets van 'm gezien eigenlijk. Straks is weer zo'n tropische verrassing zoals bijv. Magrao, of nog erger, Song...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_31957853
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef mister_popcorn het volgende:
tjonge jonge zeg, die lampies winnen ook weer 's in de CL en meteen komen ze weer aanzetten met babbeltjes in dit anders zo mooie Feyenoordtopic. nare mannetjes.

Heeft er iemand beelden van die Coelho eigenlijk? Want ik heb nog never nooit niet iets van 'm gezien eigenlijk. Straks is weer zo'n tropische verrassing zoals bijv. Magrao, of nog erger, Song...
Een tropische verrassing kan het niet zijn, want hij speelt het hele seizoen al erg goed in Belgie. Hij is steeds de beste man van Westerlo.
pi_31957933
Als je wedstrijden van hem wilt zien moet je naar ik dacht canvas kijken, daar zenden ze de wedstrijden live uit.
pi_31958067
Eens in de zoveel tijd dan, in de samenvattingen kan je hem natuurlijk wel zien.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:46:56 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31959107
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat nou babbeltjes??
Niet zo huilen jankzak.
pi_31959262
Ga Hinnik helpen met zijn belastingcentjes joh...
pi_31960081
Ga allemaal eens kappen met dat happen.
That's all folks!
pi_31960527
Igor Korneev genoemd als nieuwe assistent-trainer van heerenveen...
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:33:46 #286
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_31960613
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef MaxPower het volgende:
IGOR
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_31960699
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef MaxPower het volgende:

Een man die voetbalde om zijn plezier, niet om het geld....
pi_31960807
quote:
Igor Korneev wordt bij Heerenveen mogelijk de nieuwe assistent van hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Hij zou dan de vervanger worden van Jan de Jonge.

Igor Korneev bracht donderdag een bezoek aan de wedstrijd tussen zijn oude clubs SC Heerenveen en CSKA Moskou. Trainer Gertjan Verbeek wees Korneev na afloop op de vacature van assistent-trainer en gaf vervolgens aan dat Korneev eigenlijk eens met voorzitter Riemer van der Velde zou moeten bellen. Volgens Omrop Fryslân staat Korneev open voor de overstap.

SC Heerenveen zoekt nog een assistent van Gertjan Verbeek, omdat Jan de Jonge deze week werd benoemd tot hoofdtrainer bij De Graafschap. Op dit moment traint Korneev de A1-junioren van Feyenoord. Een overstap naar Heerenveen past wel in het toekomstbeeld van de Rus. In een interview met abelenstra.com zei Korneev in april van dit jaar: ,,Het lijkt me heel leuk om later terug te komen bij SC Heerenveen, maar de vraag is wanneer. Het antwoord is eigenlijk simpel: als zowel de club als ik er klaar voor zijn.''
abelenstra.com
pi_31961112
Korneev Daar heb ik nog een shirt met handtekening van
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:30:56 #290
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31962249
Dat vind ik helemaal niet leuk. Hij moet gewoon de jeugd van Feijenoord blijven trainen. Niet naar dat clubje uit het noorden gaan.
A.M.A.B
pi_31962445
Daar komt ie anders ook vandaan...
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:41:50 #292
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31962554
Weet ik. Nu is hij van ons.
A.M.A.B
pi_31964441
quote:
EBI SMOLAREK ZATERDAG IN FEYENOORD TV

Oud-Feyenoorder Ebi Smolarek blikt in Feyenoord TV terug op zijn jaren bij Feyenoord. De veelscorende aanvaller van Borussia Dortmund praat ook over het voetbalgeluk dat hem momenteel ten deel valt. Er is een item met linksback Royston Drenthe, het talent dat afgelopen maandag een contract tekende in De Kuip. Diego Biseswar en Jordy Buijs – die met Oranje onder 17 geschiedenis schreven op het jeugd WK – kijken nog eens terug op die unieke prestatie. Ook wordt er stilgestaan bij het overlijden van André van der Louw, oud president-commissaris van de N.V. Stadion.

Feyenoord TV wordt zaterdag om 16:00 uur uitgezonden op RTL 5. Zondagochtend volgt de herhaling om 10:00 uur op RTL 7. Zaterdagavond wordt Feyenoord TV in de carrousel uitzonden op TV Rijnmond.

Ebi is lekker bezig daaro. Laatst nog een hattrickje.
quote:
FEYENOORD TREFT PLOEG IN VORM

Feyenoord voorkwam vorige week een dreigend uitcomplex door te winnen bij Willem II. Daarmee keerde de rust even terug, al kon Feyenoord nu ook weer niet heel veel vertrouwen uit de confrontatie putten. ‘Laat ik eerlijk zijn: een betere ploeg had het ons moeilijker gemaakt. Vitesse heeft meer kwaliteiten dan Willem II, dus het wordt wat dat betreft een interessante ontmoeting’, aldus Koeman.

Koeman liet deze week meerdere talenten van Varkenoord mee trainen. Dat had niets met de korte termijn – de wedstrijd tegen de nummer vijf van de Eredivisie – te maken. De trainer vindt het een goede zaak om de grootste talenten alvast te laten wennen aan het niveau bij het eerste. Evander Sno, Sammuel, Diego Biseswar en Royston Drenthe mochten zodoende hun opwachting maken bij de A-selectie. Laatstgenoemde staat bekend als begenadigd linksback op Varkenoord, maar had op de donderdagtraining handen en voeten nodig om Castelen af te stoppen. Daarnaast gaf hij een aantal verkeerde passes, wat één keer een tegendoelpunt tot gevolg had. Koeman: ‘Dat is goed om mee te maken voor hem en ook voor de andere jongens die moeten aanhaken. Ik zal deze jongens vooral bij de groep halen bij interlands, als ze zelf natuurlijk niet zijn geselecteerd voor jeugdinterlands. Want daar heb je ook nog mee te maken.’

De trainer liet tijdens het perspraatje op vrijdag ook nog even zijn licht schijnen over het mogelijke trainingskamp in Zuid-Afrika in januari. Koeman: ‘Het voordeel is dat er geen sprake is van een tijdsverschil. Daarnaast komen we op een dinsdagochtend terug en hebben we nog vijf dagen om ons voor te bereiden op de eerste wedstrijd tegen Vitesse. Ik ga er wel vanuit dat, als we gaan, we met een grote groep gaan. Ik zal ook een aantal jonge spelers meenemen met het oog op de Afrika Cup, dat in januari begint en waardoor we waarschijnlijk Ghaly, Saidi en Boussaboun voor enkele wedstrijden moeten missen.’
Met het oog op zondag betreffen de enige zorgen toevalligerwijs ook Ghaly en Saidi. Beiden hebben last van een hamstringblessure, waardoor hun inzetbaarheid twijfelachtig is. Patrick Lodewijks is weer helemaal fit en zal spelen. De spelers die zeker niet mee doen zijn de langer geblesseerden Ono, Mtiliga, Schreuder, Gibbs en Hofs.

Vermoedelijke opstelling: Lodewijks; Östlund, Greene, Bahia, Snoyl; Ghaly (Pardo), Paauwe, De Guzman; Castelen, Kuyt en Kalou.

Belachelijk dat we die Afrikanen zomaar een maand moeten missen. En nog erger, Ostlund die weer een kans krijgt
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:07:21 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31965229
Blijkbaar is er geen beter alternatief...
A.M.A.B
pi_31966892
Krijgen we weer dat afrika gezeur. Echt verassend kan het toch niet zijn dat ze dan spelen. Trouwens ik dacht dat Saidi geblesseerd was (dat met die training enzo)?
Moeten ze maar nederlandse talenten halen hoor, als nederland speelt speelt Feyenoord niet.
pi_31969611
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RedGuy het volgende:

Nou, ze zijn niet zeker dat ze hem halen toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:57:46 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31970275
Ze gaan hem op 20 november, tijdens de wedstrijd Westerlo - Anderlecht, voor het laatst bekijken.
Ik maar denken dat elke scout hem positief beoordeeld had. Dat stond pas geleden nog ergens...

Gewoon kopen.
A.M.A.B
pi_31970941
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat nou babbeltjes??
Niet zo huilen jankzak.
moet je opletten, zometeen verliezen jullie thuis van die smerige Turken, en uit van de moffen en dan zijn jullie he-le-maal stil. Zoals gewoonlijk, alleen een grote smoel en wat geluid maken als jullie winnen.

En Igor is tof. En ik gun hem wel die baan in 't noorden, toch veel werken met talentjes. Kan Igor 't vak mooi leren om het daarna bij ons in de praktijk te brengen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 5 november 2005 @ 08:48:29 #299
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31983569
Er is niks zeker, maar ik ga er gewoon van uit dat Jaja de Coelho komt.
The Most Incredible, Baby
pi_31985202
Wil Feyenoord niet eerst spelers echt afstoten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')