Hilarisch...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef trith het volgende:
De joden hebben een nieuwe Griekse spits op het oog: Alsiemaarraakis
Nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef trith het volgende:
Nooit van gehoord.
Ik moest bíjna lachen. Maar dat Koeman nu zijn hele middenveld mist had ik nog helemaal niet bij stilgestaan eigenlijk. Al gewend aan deze variatiesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef trith het volgende:
Nooit van gehoord.
Nooit van gehoord.
Nooit van gehoord.
Ik moest helemaal lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef trith het volgende:
Nooit van gehoord.
quote:Koeman vecht tegen de 'ik-ik-ik-mentaliteit'
R. Deelstra | 30-10-2005 12:51:34
In Rotterdam-Zuid hing al snel een hosanna-stemming toen Feyenoord na zes wedstrijden ongeslagen bovenaan stond in de Eredivisie. Inmiddels is het realisme weer wedergekeerd in De Kuip en moet na twee verloren uitwedstrijden, vanmiddag Willem II in Tilburg verslagen worden.
Trainer Erwin Koeman zegt in het Algemeen Dagblad op dit moment te strijden tegen de ik-ik-ik-mentaliteit in de Feyenoord-selectie. "Veel spelers die erg met zichzelf bezig zijn; het is niet het probleem van Feyenoord alleen. We leven nu eenmaal in een maatschappij waarin de ik-ik-ik-mentaliteit regeert", aldus Koeman. "De nieuwe generatie voetballers is ook zo. Als trainer ben je steeds bezig hun denken te beďnvloeden.’’
In Utrecht (3-1) en Waalwijk (2-1) werd verloren, terwijl ook in de UEFA Cup het uit-complex. Feyenoord parte speelde. Koeman gelooft daar echter niet in. "We hebben laten zien dat we inderdaad verslaanbaar zijn. Zeker de bij RKC is dat te gemakkelijk gegaan, maar van een uit-complex is geen sprake."
Deze week stak Koeman veel tijd in gesprekken met spelers over het maken van keuzes in de wedstrijd. "Spelers kiezen sneller voor de eigen actie op momenten die juist om samenspel vragen. We moeten het weer meer gaan afwisselen. Daar praat je als trainer over en ik verwacht dat spelers meedenken.’’
Vooral Patrick Paauwe liet zich uit over het egoďstische spel van sommige ploeggenoten. "Patrick is nog speler uit de vorige generatie. Hij probeert om zich heen te kijken en spelers op andere posities te helpen. Ik begrijp hem wel. Wat niet wil zeggen dat ik alle keuzes van Patrick goed vind. Ook daar praat je over.’’
Dat zou niet zo mooi zijn. Vind hem de ideale opvolger van Kuijt. Goede werker en ook trefzeker. Hoop dat het niet zo is en dat die volgend jaar in de Kuip te bewonderen is.quote:Huntelaar naar Ajax? 'Zou goed kunnen'
Ajax schoot vrijdagavond 26 keer richting het doel van SC Heerenveen-doelman Boy Waterman, maar trof nimmer het net (0-0). Bij de Friese tegenstander loopt de mogelijke verhelper van het scoringsprobleem bij de Amsterdammers, Klaas-Jan Huntelaar. De bij PSV opgegroeide spits ziet Ajax wel zitten.
"Verkast Huntelaar in de winterstop naar Ajax?", was de meest gestelde vraag vrijdag na afloop van de wedstrijd. Huntelaar probeerde het onderwerp te omzeilen, maar verkleurde telkens wanneer de vraag weer gesteld werd. Uiteindelijk floept er een 'tuurlijk!' uit de mond van de Jong Oranje-aanvaller.
Even later laat Huntelaar meer los. "Of ik naar Ajax verkas? Dat zou heel goed kunnen. Als die kans komt moet je gewoon bekijken of het goed voor je is. Ik denk wel dat Ajax goed in mijn planning past.”
Ajax speelt sinds mensenheugenis in het 4-3-3 systeem, waar geen buitenlandse spits aan wennen kan. Huntelaar wel. "Het is een speelstijl die me wel ligt, ik speel het zelfs het liefst. Feyenoord speelt op dit moment ook wel een beetje zo, maar ik denk dat Ajax meer echt 4-3-3 speelt. En AZ natuurlijk.”
ok.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gewoon Fortis, ASR was eenmalig.
FEYENOORD B1 NIEUWE KOPLOPER NA ZEGE OP AJAXquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met de Jeugd gaat het ook goed, de C1, B1 en de A1 allemaal gewonnen en de B1 en A1 staan nu bovenaan.
Nou dat heeft wel geholpen zeg, wat liepen er een aantal egoďstisch te voetballen, met name Kalouquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef ViVe het volgende:
Koeman vecht tegen de 'ik-ik-ik-mentaliteit'
Vond Kuyt vandaag niet zo slecht spelen hoor, heeft nauwelijks een kans gehad, liep een aantal x goed mee, maar kreeg de bal niet van zijn medespelers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef Sender_ het volgende:
K2 is wel hopeloos uit vorm zeg ze speelde allebei een slechte wedstrijd.
Wat was er dan gebeurd op de Kingside? Hoorde al dat er gevochten was van wat cateringmensen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Vond Kuyt vandaag niet zo slecht spelen hoor, heeft nauwelijks een kans gehad, liep een aantal x goed mee, maar kreeg de bal niet van zijn medespelers.
Zaten er vandaag echt veel met losse kaarten. En wat een helden zeg van de Kingside![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |