Ik vind Saidi hét voorbeeld van een no-nonsens spijkerharde verdediger, imo een aanwinst voro Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie nou van het geval Saïdi? Dit is toch een behoorlijke verdediger, die volgens mij nog geen minuut heeft gespeeld.Vind het maar gek, alhoewel ik me kan voorstellen dat Bahía de voorkeur boven Saïdi krijgt.
Denk dat Koeman alleen spelers achterin wil hebben die redelijk tot goed nederlands kunnen spreken. Dat kan Saidi niet, die kan alleen de standaard zinnen, maar moet er er meer gecommuniceerd worden krijgt die het toch lastig. Misschien ook een weekje klooster voor hemquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie nou van het geval Saïdi? Dit is toch een behoorlijke verdediger, die volgens mij nog geen minuut heeft gespeeld.Vind het maar gek, alhoewel ik me kan voorstellen dat Bahía de voorkeur boven Saïdi krijgt.
Neuh, itt joden en psv geef ik geen zak om CL. Wil liever landskampioen worden elk jaar dan in de halve finale CL eruit liggen. Als je CL speelt doordat je lamdskampioen bent geworden OK, maar CL spelen als je 2des was, belachelijk.quote:
Jah alleen van de namen die jij noemt is alleen Greene een goede rechtsback. En Greene wil je juist in het centrum hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:17 schreef Erasmusch het volgende:
Bahia, Greene en Saidi horen allemaal in de basis, itt die fuckin ostlund. moetdr maar ff geschovven worden
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:56 schreef TC03 het volgende:
Bahía kan wel goed Nederlands? Die paar lesjes die hij genomen heeft zullen vooralsnog echt geen wereld van verschil maken.
Dat zeker, en het zal er zeker niet slechter op geworden zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef Luni het volgende:
Daar zouden anderen eens een voorbeeld aan moeten nemen!
Greene zou denk ik wel uit de voeten kunnen op het middenveld, hij is opbouwend erg sterk.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef snabbi het volgende:
Ik vind ook dat Saidi hoort te spelen. Van mij mag hij er in voor bijvoorbeeld Paauwe. Greene of Saidi iets meer als verdedigende middenvelder zetten. Paauwe is voor mij te traag.
Greene kan inderdaad ook middenveld spelen, alleen is hij op dit moment gewoon erg waardevol in het centrum van de verdediging.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Greene zou denk ik wel uit de voeten kunnen op het middenveld, hij is opbouwend erg sterk.
Dat staat er los van. Sowieso mogen we dan wel weer eens kampioen worden...quote:Op woensdag 2 november 2005 06:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neuh, itt joden en psv geef ik geen zak om CL. Wil liever landskampioen worden elk jaar dan in de halve finale CL eruit liggen. Als je CL speelt doordat je lamdskampioen bent geworden OK, maar CL spelen als je 2des was, belachelijk.
quote:SC Heerenveen dreigt in de winterstop, of anders aan het eind van het seizoen, Petter Hansson te verliezen aan Feyenoord. Dat meldt het AD woensdag.
Hansson staat hoog op het verlanglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers houden de verdediger al langer in de gaten, maar willen dit jaar een serieuze poging wagen om Hansson los te weken. Feyenoord hoopt daarbij, volgens het AD, op een coulante houding van Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde. Die gunt zijn aanvoerder een stap hogerop en zal daarom niet heel erg dwarsliggen.
Petter Hansson zelf is blij met de belangstelling: ,,Bij een topclub spelen is mijn streven. Daar hoef ik niet omheen te draaien. Blijkbaar ben ik de laatste tijd opgevallen. Dat is mooi.'' Trainer Gertjan Verbeek is iets minder blij. ,,Het zijn altijd je beste spelers die door de topclubs worden weggehaald'', weet Verbeek. ,,Voor een trainer is dat niet altijd even prettig, maar een club als Heerenveen is nu eenmaal niet in de positie om iedereen te behouden. Je weet dat dit kan gebeuren, kijk ook naar de belangstelling voor Huntelaar. Of Petter klaar is voor de top? Ja.''
Petter Hansson speelt sinds het seizoen 2002-2003 voor SC Heerenveen. Dat nam hem over van het Zweedse Halmstads BK. Na een moeilijke start werd Hansson door de supporters drie keer op rij uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Verder won Hansson in 2003-2004 de zilveren schoen en werd hij afgelopen seizoen vierde in het landelijke Voetballer van het Jaar-klassement.
Bron : Abelenstra.com
Vlaar naar ajax, Hansson naar feyenoord en Luirink naar PSVquote:
Hebben jullie ook een keer een topperquote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef Cart_man het volgende:
Goed idee, wij de topper, jullie de twee jongelingen die het niet gaan maken.
Die werd in een Zweedse krant aan PSV gelinkt, zou een leuk duo vormen samen met Stam achterin, daar wordt je als spits denk ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Geef mij maar Mastorovic...
Nee, daar wordt je als spits niet blij van. Wel een mooie achterhoede.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die werd in een Zweedse krant aan PSV gelinkt, zou een leuk duo vormen samen met Stam achterin, daar wordt je als spits denk ik niet vrolijk van.
Luirink wordt misschien wel een beetje gehypt maar heeft wel heel veel potentie.
Wat wil Feyenoord dan met Saidi en Bahia doen als ze Hansson aantrekken?
Want?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...
Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Heb je ergens een lijstje wat dat die nummers precies inhouden?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
Zou best kunnen ja (Alex zou ook best rechtsback kunnen staan) maar dan misbruik je hem in mijn ogen en profiteer je niet optimaal van zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...
Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.
Alhoewel ik Snoyl het daar toch niet verkeerd zie doen.
Maar goed, Luirink staat op de kerstwensenlijst zag ik.
Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:37 schreef Coencordia het volgende:
Derijck speelt toch in jong-feyenoord/het 2e?
Ik denk dat we gewoon met Bahia, Greene en Saidi moeten spelen als 3 mans blok.
En dan 1 man meer op het middenveld in een verdedigende rol (Zuiverloon)
Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.
Hoeft toch ook niet in een ruit?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.
Koeman heeft even bij Hiddink afgekeken : even wat talentjes erbijquote:Royston Drenthe heeft vandaag voor het eerst meegetraind met de selectie van Feyenoord 1. De 19-jarige linksback tekende afgelopen maandag een meerjarig contract. Drenthe was niet het enige talent dat donderdag tijdelijk Varkenoord voor het trainingsveld naast De Kuip verruilde. Sammuel, Evander Sno en Diego Biseswar volgden zijn voorbeeld.
Patrick Lodewijks heeft donderdag voluit getraind. De doelman was voor het eerst in dagen weer op het trainingsveld te vinden, nadat hij afgelopen zondag tijdens het duel met Willem II opnieuw last kreeg van de knie. Lodewijks gaf donderdag aan nog wel wat last te hebben, maar hoefde zich desondanks niet te sparen bij de training van keeperstrainer Pim Doesburg.
Karim Saidi verliet vandaag voortijdig het veld met een op het eerste gezicht niet ernstige hamstringblessure.
Je bedoelt dat ie klaar is voor een stappie omhoog?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...
Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.quote:'Salomon Kalou naar Arsenal'
Eurosoccer weet u vandaag exclusief te melden dat Salomon Kalou mogelijk al deze winter naar Arsenal verkast, dit hebben wij vernomen uit een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord. Kalou moet in Londen Thierry Henry gaan opvolgen.
Kalou brak vorig seizoen definitief door bij Feyenoord en was al dichtbij transfers naar Valencia en PSV, beide ketsten echter af. Kalou zelf wilde niet naar Valencia omdat hij graag naar PSV verhuisde. Feyenoord's technisch directeur stak daar echter een stokje voor omdat hij een concurrent niet sterker wenste te maken.
Nu lijkt Kalou dus toch zijn toptransfer te hebben verdiend. Voor een bedrag van maarliefst 19 (!) miljoen euro plus het Nederlandse talent Quincy Owusu-Abeyie twee jaar op huurbasis zal de 19-jarige Ivoriaan de overstap naar Londen gaan maken. Clubs schijnen er al uit te zijn, alleen de speler en Arsenal zelf moeten nog tot een akkoord komen. Het is echter niet bekend of de transactie in de winter of in de zomer tot wordt voltooid.
Ook zouden beide clubs al een oplossing hebben gevonden voor de in het Premiership van toepassing zijnde regel dat een speler van buiten de EU de laatste 2 jaar 70% van de wedstrijden als international moest spelen te kunnen omzeilen. Kalou is namenlijk nog geen 20 jaar en dan kan er via de FIFA een oplossing voor worden gevonden zodat Kalou toch kan spelen. Bovendien wordt verwacht dat de Ivoriaan na het WK van komende zomer in Duitsland de Nederlandse identiteit zal ontvangen.
Kalou is nog geen 20 jaar?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.
Zou het overigens wel goed vinden.
Lijkt me idd ook wel wat. Bosschaart vind ik niet zo, maar de andere verdedigers die er dan staan zijn echt best wel okquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik zou voor deze opstelling gaan
Bosschaart - Bahia - Saidi - Greene
Greene op rechts vind ik dan ook wel een beetje gek. Die zou ik toch meer centraal zetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Vqn links naar rechts
Nee, Feyenoord mag Coelho het eerst een contract aanbieden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:08 schreef superdude05 het volgende:
Dus als Feyenoord wil, is Coelho van Feyenoord? Zelfs al biedt PSV ofzo een miljoen meer?
Dan moet Hinnik nu onderhand wel eens beginnen met zijn dirty mindgames. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers met een ervaren oude spits.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht dan ook dat Coelho (en Kalou) bij PSV onder contract komt te staan.
Dat is zeer zeker nog steeds het geval kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
Maar concreet, is er uberhaupt nog wel interesse voor Kalou? Hij lijkt geen schim meer van wat hij vorig seizoen was...
Spijt in?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hebben ze geen spijt in. Ophoeren met die kutclub van je.
psv heeft Kalou ook helemaal niet nodig. Koné is sowieso een betere speler dan Kalou
't was zeker weer laat gisteren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Cart_man het volgende:
Ken niet zo goed nadenken op de vroege ochtend...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers
Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Trouwens we zouden Kalou toch aan Arsenal verkopen voor 19mln?![]()
Das hun probleem. Afspraak is afspraakquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.
Raar? Je weet hoe Feijenoord is. Alle reden om er aan te twijfelen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een bepaald deel van de rechten op Coelho, en ik ga er vanuit dat Feyenoord ook de die andere deel gaat kopen zodat Coelho bij Feyenoord komt te spelen.
Raar dat mensen er aan twijfelen.
In dit geval denk ik eerder dat als Coelho niet komt, dat eerder aan hemzelf ligt dan aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Raar? Je weet hoe Feijenoord is. Alle reden om er aan te twijfelen..
Een tropische verrassing kan het niet zijn, want hij speelt het hele seizoen al erg goed in Belgie. Hij is steeds de beste man van Westerlo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef mister_popcorn het volgende:
tjonge jonge zeg, die lampies winnen ook weer 's in de CL en meteen komen ze weer aanzetten met babbeltjes in dit anders zo mooie Feyenoordtopic. nare mannetjes.
Heeft er iemand beelden van die Coelho eigenlijk? Want ik heb nog never nooit niet iets van 'm gezien eigenlijk. Straks is weer zo'n tropische verrassing zoals bijv. Magrao, of nog erger, Song...
Wat nou babbeltjes??quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef mister_popcorn het volgende:
tjonge jonge zeg, die lampies winnen ook weer 's in de CL en meteen komen ze weer aanzetten met babbeltjes in dit anders zo mooie Feyenoordtopic. nare mannetjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef MaxPower het volgende:
Igor Korneev genoemd als nieuwe assistent-trainer van heerenveen...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef MaxPower het volgende:
Igor Korneev genoemd als nieuwe assistent-trainer van heerenveen...
abelenstra.comquote:Igor Korneev wordt bij Heerenveen mogelijk de nieuwe assistent van hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Hij zou dan de vervanger worden van Jan de Jonge.
Igor Korneev bracht donderdag een bezoek aan de wedstrijd tussen zijn oude clubs SC Heerenveen en CSKA Moskou. Trainer Gertjan Verbeek wees Korneev na afloop op de vacature van assistent-trainer en gaf vervolgens aan dat Korneev eigenlijk eens met voorzitter Riemer van der Velde zou moeten bellen. Volgens Omrop Fryslân staat Korneev open voor de overstap.
SC Heerenveen zoekt nog een assistent van Gertjan Verbeek, omdat Jan de Jonge deze week werd benoemd tot hoofdtrainer bij De Graafschap. Op dit moment traint Korneev de A1-junioren van Feyenoord. Een overstap naar Heerenveen past wel in het toekomstbeeld van de Rus. In een interview met abelenstra.com zei Korneev in april van dit jaar: ,,Het lijkt me heel leuk om later terug te komen bij SC Heerenveen, maar de vraag is wanneer. Het antwoord is eigenlijk simpel: als zowel de club als ik er klaar voor zijn.''
quote:EBI SMOLAREK ZATERDAG IN FEYENOORD TV
Oud-Feyenoorder Ebi Smolarek blikt in Feyenoord TV terug op zijn jaren bij Feyenoord. De veelscorende aanvaller van Borussia Dortmund praat ook over het voetbalgeluk dat hem momenteel ten deel valt. Er is een item met linksback Royston Drenthe, het talent dat afgelopen maandag een contract tekende in De Kuip. Diego Biseswar en Jordy Buijs – die met Oranje onder 17 geschiedenis schreven op het jeugd WK – kijken nog eens terug op die unieke prestatie. Ook wordt er stilgestaan bij het overlijden van André van der Louw, oud president-commissaris van de N.V. Stadion.
Feyenoord TV wordt zaterdag om 16:00 uur uitgezonden op RTL 5. Zondagochtend volgt de herhaling om 10:00 uur op RTL 7. Zaterdagavond wordt Feyenoord TV in de carrousel uitzonden op TV Rijnmond.
quote:FEYENOORD TREFT PLOEG IN VORM
Feyenoord voorkwam vorige week een dreigend uitcomplex door te winnen bij Willem II. Daarmee keerde de rust even terug, al kon Feyenoord nu ook weer niet heel veel vertrouwen uit de confrontatie putten. ‘Laat ik eerlijk zijn: een betere ploeg had het ons moeilijker gemaakt. Vitesse heeft meer kwaliteiten dan Willem II, dus het wordt wat dat betreft een interessante ontmoeting’, aldus Koeman.
Koeman liet deze week meerdere talenten van Varkenoord mee trainen. Dat had niets met de korte termijn – de wedstrijd tegen de nummer vijf van de Eredivisie – te maken. De trainer vindt het een goede zaak om de grootste talenten alvast te laten wennen aan het niveau bij het eerste. Evander Sno, Sammuel, Diego Biseswar en Royston Drenthe mochten zodoende hun opwachting maken bij de A-selectie. Laatstgenoemde staat bekend als begenadigd linksback op Varkenoord, maar had op de donderdagtraining handen en voeten nodig om Castelen af te stoppen. Daarnaast gaf hij een aantal verkeerde passes, wat één keer een tegendoelpunt tot gevolg had. Koeman: ‘Dat is goed om mee te maken voor hem en ook voor de andere jongens die moeten aanhaken. Ik zal deze jongens vooral bij de groep halen bij interlands, als ze zelf natuurlijk niet zijn geselecteerd voor jeugdinterlands. Want daar heb je ook nog mee te maken.’
De trainer liet tijdens het perspraatje op vrijdag ook nog even zijn licht schijnen over het mogelijke trainingskamp in Zuid-Afrika in januari. Koeman: ‘Het voordeel is dat er geen sprake is van een tijdsverschil. Daarnaast komen we op een dinsdagochtend terug en hebben we nog vijf dagen om ons voor te bereiden op de eerste wedstrijd tegen Vitesse. Ik ga er wel vanuit dat, als we gaan, we met een grote groep gaan. Ik zal ook een aantal jonge spelers meenemen met het oog op de Afrika Cup, dat in januari begint en waardoor we waarschijnlijk Ghaly, Saidi en Boussaboun voor enkele wedstrijden moeten missen.’
Met het oog op zondag betreffen de enige zorgen toevalligerwijs ook Ghaly en Saidi. Beiden hebben last van een hamstringblessure, waardoor hun inzetbaarheid twijfelachtig is. Patrick Lodewijks is weer helemaal fit en zal spelen. De spelers die zeker niet mee doen zijn de langer geblesseerden Ono, Mtiliga, Schreuder, Gibbs en Hofs.
Vermoedelijke opstelling: Lodewijks; Östlund, Greene, Bahia, Snoyl; Ghaly (Pardo), Paauwe, De Guzman; Castelen, Kuyt en Kalou.
Nou, ze zijn niet zeker dat ze hem halen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een bepaald deel van de rechten op Coelho, en ik ga er vanuit dat Feyenoord ook de die andere deel gaat kopen zodat Coelho bij Feyenoord komt te spelen.
Raar dat mensen er aan twijfelen.
moet je opletten, zometeen verliezen jullie thuis van die smerige Turken, en uit van de moffen en dan zijn jullie he-le-maal stil. Zoals gewoonlijk, alleen een grote smoel en wat geluid maken als jullie winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat nou babbeltjes??
Niet zo huilen jankzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |