Lijkt me idd ook wel wat. Bosschaart vind ik niet zo, maar de andere verdedigers die er dan staan zijn echt best wel okquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik zou voor deze opstelling gaan
Bosschaart - Bahia - Saidi - Greene
Greene op rechts vind ik dan ook wel een beetje gek. Die zou ik toch meer centraal zetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Vqn links naar rechts
Nee, Feyenoord mag Coelho het eerst een contract aanbieden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:08 schreef superdude05 het volgende:
Dus als Feyenoord wil, is Coelho van Feyenoord? Zelfs al biedt PSV ofzo een miljoen meer?
Dan moet Hinnik nu onderhand wel eens beginnen met zijn dirty mindgames. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers met een ervaren oude spits.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht dan ook dat Coelho (en Kalou) bij PSV onder contract komt te staan.
Dat is zeer zeker nog steeds het geval kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
Maar concreet, is er uberhaupt nog wel interesse voor Kalou? Hij lijkt geen schim meer van wat hij vorig seizoen was...
Spijt in?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:37 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hebben ze geen spijt in. Ophoeren met die kutclub van je.
psv heeft Kalou ook helemaal niet nodig. Koné is sowieso een betere speler dan Kalou
't was zeker weer laat gisteren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Cart_man het volgende:
Ken niet zo goed nadenken op de vroege ochtend...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Kaap het volgende:
. Besides, met Farfan, Beasley en Robert hebben jullie nu toch 3 goede jonge aanvallers
Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Trouwens we zouden Kalou toch aan Arsenal verkopen voor 19mln?![]()
Das hun probleem. Afspraak is afspraakquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zou Arsenal hem direct weer moeten verhuren aangezien hij in Engeland niet speelgerechtigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |