vind ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Het is waanzin ten top deze BB. En de bewoners slikken het als zoete koek.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:33 schreef CGJung het volgende:
[..]
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....
geen grap![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dat ie hem uberhaupt nog omhoog heeft gekregen vind ik al een prestatie op zich...![]()
Zou de baarmoeder er ook meteen uitgekomen zijn tijdens de bevalling?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Groot temperatuur verschil tussen Dido en ChanKWAL zeg..
Tanja heeft geen baarmoeder meer, niet mijn woorden hoor...zei ze echt zelf..![]()
Wat een HOER!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef teun911 het volgende:
En nu beschrijft Dido ook nog hoeveel werk ze aan de emmers van Menno heeft gehad
"Men baarmoeder is al zowat weg"quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Tanja heeft geen baarmoeder meer, niet mijn woorden hoor...zei ze echt zelf..![]()
Nee, ik vind hen gewoon beiden even dom...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt toch nog veel meer voor Tanja, of niet dan!!!!!!!!!
heeft ze gelijk ook uitgespuigtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Ach zie onderstaand bericht uit de vorige Threadquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dat ie hem uberhaupt nog omhoog heeft gekregen vind ik al een prestatie op zich...![]()
Voor het zelfde geld had hij ter plekke Chantal bezwangerd !!!quote:Van de Talpa-site:
De huilbui van Menno is bij de dames nog steeds onderwerp van gesprek. “Hij trok ook echt zo’n pruilmondje”, grapt Chantal. “In het begin vond ik het zielig, maar later werd het hilarisch”, reageert Dido. Chantal vertelt dat ook Roel en Rob niet begrepen wat er gebeurde. “Wat denk je als zijn vrienden zitten te kijken”, roddelt Chantal verder. “Die dachten alleen maar: ‘Wat hebben we geschreven? Zo erg is het toch niet?’”
“Volgens mij heeft ie de kaarten niet eens gelezen”, gaat Ingrid verder. “Hij moest al huilen van de kleuren”, gaat ze cynisch verder. De dames maken Menno in ieder geval goed belachelijk, terwijl hij nog steeds ziek boven zijn emmer hangt. Van je huisgenoten moet je het maar hebben.
Hè gadver, is het er zo eentje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
dido kickt gewoon op kots
Ja,dat begreep ik er ook uit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
"Men baarmoeder is al zowat weg"
Geslonken bedoelt ze daar mee denk ik
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Vuilniszak...quote:
Alleen heeft iemand erop zitten tekenen: Is this the mark of Roel ????quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Toch wel een lekkere ass die nathalie.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |