vind ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Het is waanzin ten top deze BB. En de bewoners slikken het als zoete koek.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:33 schreef CGJung het volgende:
[..]
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....
geen grap![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dat ie hem uberhaupt nog omhoog heeft gekregen vind ik al een prestatie op zich...![]()
Zou de baarmoeder er ook meteen uitgekomen zijn tijdens de bevalling?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Groot temperatuur verschil tussen Dido en ChanKWAL zeg..
Tanja heeft geen baarmoeder meer, niet mijn woorden hoor...zei ze echt zelf..![]()
Wat een HOER!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef teun911 het volgende:
En nu beschrijft Dido ook nog hoeveel werk ze aan de emmers van Menno heeft gehad
"Men baarmoeder is al zowat weg"quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Tanja heeft geen baarmoeder meer, niet mijn woorden hoor...zei ze echt zelf..![]()
Nee, ik vind hen gewoon beiden even dom...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt toch nog veel meer voor Tanja, of niet dan!!!!!!!!!
heeft ze gelijk ook uitgespuigtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef Djoj het volgende:
Ach zie onderstaand bericht uit de vorige Threadquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dat ie hem uberhaupt nog omhoog heeft gekregen vind ik al een prestatie op zich...![]()
Voor het zelfde geld had hij ter plekke Chantal bezwangerd !!!quote:Van de Talpa-site:
De huilbui van Menno is bij de dames nog steeds onderwerp van gesprek. “Hij trok ook echt zo’n pruilmondje”, grapt Chantal. “In het begin vond ik het zielig, maar later werd het hilarisch”, reageert Dido. Chantal vertelt dat ook Roel en Rob niet begrepen wat er gebeurde. “Wat denk je als zijn vrienden zitten te kijken”, roddelt Chantal verder. “Die dachten alleen maar: ‘Wat hebben we geschreven? Zo erg is het toch niet?’”
“Volgens mij heeft ie de kaarten niet eens gelezen”, gaat Ingrid verder. “Hij moest al huilen van de kleuren”, gaat ze cynisch verder. De dames maken Menno in ieder geval goed belachelijk, terwijl hij nog steeds ziek boven zijn emmer hangt. Van je huisgenoten moet je het maar hebben.
Hè gadver, is het er zo eentje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Inca het volgende:
dido kickt gewoon op kots
Ja,dat begreep ik er ook uit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
"Men baarmoeder is al zowat weg"
Geslonken bedoelt ze daar mee denk ik
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Vuilniszak...quote:
Alleen heeft iemand erop zitten tekenen: Is this the mark of Roel ????quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Toch wel een lekkere ass die nathalie.![]()
![]()
![]()
![]()
de achterkant ziet er goed uit, maar ze moet zich niet omdraaienquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Toch wel een lekkere ass die nathalie.![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan van donkerte ook je oren dichtzitten danquote:
zuigplekquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand erop zitten tekenen: Is this the mark of Roel ????
Goed gezegdquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik vind hen gewoon beiden even dom...
Als je iemand pas nét kent en je stopt er je leuter zonder jas in omdat die persoon zégt dat het veilig is ben je imho gewoon dom...
Als je iemand pas nét kent en je besluit om je rekenmethode aan te houden terwijl je weet dat het niet veilig is maar je denkt dat 'het wel los zou lopen' ben je ook gewoon dom....
MIsschien wilde ze Shurendy er wel inluizen, dan is het ook dom van hem om daar de mogelijkheden voor te scheppen.
We komen allemaal uit een generatie die meer dan eens gewaarschuwd is voor de dingen die kunnen gebeuren als je vrijt zonder condoom. Zwangerschap is daar nog de minst erge consequentie van. Er is altijd nog zoiets als de eigen verantwoordelijkheid. Zowel voor Tanja als voor Shurendy.
Roel zal niet verder komen dan zichzelf een beetje afrukken in het huis. Vraag me af of hij buiten het huis wel zo'n ladykiller is. Vindt zijn hijgerig en smekend gedrag om wat lichaamscontact met de dames en aandacht van Dido nou niet echt playerstyle.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand erop zitten tekenen: Is this the mark of Roel ????
Zet langs de lijn maar ff op tijdens het afwassen (het staat alweer 1-0quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaan van donkerte ook je oren dichtzitten dan
anyway......deze Jap gaat ok weer ff waat huishoudelijks doen voordat ik pikstraf krijg![]()
praatziekquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef Djoj het volgende:
Chantal: het is niet koud vandaag, lekker weer..
Een paar minuten geleden vroeg ze Dido of zij het niet koud had...![]()
Lullen om te lullen dus...
..ach wie weet wordt Tanja weer hitsig of besluit Chantal dat Roel haar laatste kans is om een kindje te krijgen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:54 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Roel zal niet verder komen dan zichzelf een beetje afrukken in het huis. Vraag me af of hij buiten het huis wel zo'n ladykiller is. Vindt zijn hijgerig en smekend gedrag om wat lichaamscontact met de dames en aandacht van Dido nou niet echt playerstyle.![]()
valt ook nog mee, als ze haar mond maar niet open doet en geen rare bekken trektquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
de achterkant ziet er goed uit, maar ze moet zich niet omdraaien
Inderdaad ongelofelijk hoelang hij in zn bed blijft meuren. Het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:58 schreef regenworm het volgende:
roel ging als eerste slapen en komt als laatste uit bed
Ik heb vannacht nog een cap van Roel genomen toen hij buiten zat te roken terwijl de rest sliep.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:58 schreef regenworm het volgende:
roel ging als eerste slapen en komt als laatste uit bed
Mond mag ze ook wel opentrekken hoor, zolang er maar geen eten ingaat of geluid uitkomt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
valt ook nog mee, als ze haar mond maar niet open doet en geen rare bekken trekt![]()
Komt hier ook met bakken uit de lucht....(Castricum)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is slecht weer in Aalsmeer
[afbeelding]
een 1/2 uurtje dan zal er wel een mededeling komen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Roel in badjas. Hoe lang zal BB dat tolereren?
Lijkt bijna op klaarkomen/hyperventileren als het over Roel's luistervinken gaat.. zoooo spannend voor die simpele ziel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Hoor dat piepen ...![]()
Nathalie zit weer inademend te lachen .
Tijd voor de haanquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:10 schreef regenworm het volgende:
menno is toch goed ziek ligt weer op bed.
watje....quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:10 schreef regenworm het volgende:
menno is toch goed ziek ligt weer op bed.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden...hahahahah, met als aanvulling dat ze dan maar meteen een kaakfractuur heeft zodat ze die ook niet meer kan gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:12 schreef Black_Orchid het volgende:
Zitten ze alweer over Menno's huilbui te roddelen o.l.v die takketrol Chantal. Die houdt dus duidelijk niet van metroseksuele mannen.
Jeemig wat zou ik graag een giga-kei over die muur heen smijten in de hoop dat ik Chantal op haar kanus raak.
drink jij maar eens een fles bacardi puur achter elkaar leegquote:
zoveel was het niet want dan had hij niet meer geleefd....de laatste slokken die hij nam uit de fles toen het feest was afgelopen kwamen er al heel snel weer uit,voordat de alkohol volledig in je bloed is opgenomen moet het veel langer in je maag zitten,dat is dus niet gebeurt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
drink jij maar eens een fles bacardi puur achter elkaar leeg
Dan zit je nu ook niet lekker achter je pc
Riri, ik heb gisteren uitgerekend dat zijn promillage in ieder geval hoger dan 3 (en misschien zelfs 4) moet zijn geweest in het eerste uur na de alcoholinname.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:21 schreef riri het volgende:
[..]
zoveel was het niet want dan had hij niet meer geleefd....de laatste slokken die hij nam uit de fles toen het feest was afgelopen kwamen er al heel snel weer uit,voordat de alkohol volledig in je bloed is opgenomen moet het veel langer in je maag zitten,dat is dus niet gebeurt.
Ach om daarna stuk voor stuk Menno te vertellen dat het zo met hem te doen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me zwaar tegen dat ze Menno zo aanvallen....
Okay, de drank had er best mee te maken, maar die jongen was gisteren helemaal overstuur! En ik kan het mezelf nog voorstellen ook.... Iedereen heeft een breekpunt gehad, dat van Menno lag gisteren, door de drank verergert, maar niet minder oprecht.
Dat ze daar op déze manier op moeten reageren geeft voor mij weer eens aan dat het een stel egoïsten is allemaal. Toen hij zo overstuur was konden alleen Dido en Lieske empathie opbrengen. De rest is geen knip voor de neus waard imho.
Toen had hij veel Rose op... de vorige keer met het stipspel dronk hij alleen bier en ging het wel goed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
Roel: ja drink gewoon bier dan raak je nooit zover van het padje af
Tuurlijk Roel, we hebben je gezien een paar weken terug. Je was totaaal niet van het padje af.
Ja maar toen had hij buiten het bier dan ook volop aan de wijn en de champagne gezetenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
Tuurlijk Roel, we hebben je gezien een paar weken terug. Je was totaaal niet van het padje af.
Dan heb je het niet goed uitgerekend.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Riri, ik heb gisteren uitgerekend dat zijn promillage in ieder geval hoger dan 3 (en misschien zelfs 4) moet zijn geweest in het eerste uur na de alcoholinname.
Ik noem hem geen watje, eerder een bikkel omdat het hem gelukt is nog wakker te worden.
Roel dronk toen hij zo van het pad af was dan ook wijn,iets waar hij dus niet tegen kanquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
Bij het eerste feestje, waar die toen in slaap was gevallen had hij toch alleen maar bier gedronken. Tenminte ik weet dat iedereen toen nog zo verbaasd was dat hij na een paar biertjes al zo bezopen was.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar toen had hij buiten het bier dan ook volop aan de wijn en de champagne gezeten![]()
en toen was Linda er nogquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar toen had hij buiten het bier dan ook volop aan de wijn en de champagne gezeten![]()
Een hele fles binnen drie kwartier zorgt écht waar voor dat promillage. (heb op diverse sites via diverse berekeningen uitgerekend) Alcoholvergiftiging ligt trouwens bij een promillage van 4 ofzo...quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed uitgerekend.
Er wordt af en toe eens een geoefende wodkadrinker in Rusland gevonden met dergelijke promillages, maar als je over 3+ promille praat dan is er sprake van alcoholvergiftiging, met vaak de dood tot gevolg.
Ben het wel met je eens trouwens dat het heel laag is om Menno,die over het algemeen het hoofd uitermate koel houdt, zó af te zeiken als hij een keertje knakt.
Maar laat dat maar aan het verachtelijke mens genaamd Chantal over.
Misschien bedoelde ik dat hij een watje is omdat hij die fles leegdronk? Of is dat stoer?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
drink jij maar eens een fles bacardi puur achter elkaar leeg
Dan zit je nu ook niet lekker achter je pc
Ach, ik denk dat we allemaal wel eens in een emotionele bui iets meer gedronken hebben dan goed voor ons is....quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik dat hij een watje is omdat hij die fles leegdronk? Of is dat stoer?
Ik zeg toch ook,bij menno kwam het er heel snel uit,bij een geoefende wodkadrinker blijft de alkohol eerst veel langer in zijn systeem en die raakt dan vaak ook nog eens bewusteloos voordat het lichaam het eruit heeft kunnen gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed uitgerekend.
Er wordt af en toe eens een geoefende wodkadrinker in Rusland gevonden met dergelijke promillages, maar als je over 3+ promille praat dan is er sprake van alcoholvergiftiging, met vaak de dood tot gevolg.
Ben het wel met je eens trouwens dat het heel laag is om Menno,die over het algemeen het hoofd uitermate koel houdt, zó af te zeiken als hij een keertje knakt.
Maar laat dat maar aan het verachtelijke mens genaamd Chantal over.
In 1824 toen zei met Jerney Kaagman buiten met de tol speelde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef MissX het volgende:
Chantal kreeg 25 gulden zakgeld in de week. Dat was dus echt veel geld in de tijd dat zij jong was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |