quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
HIM zegt me weinig... genre ?
Whehehehe, staren naar modellen is zoooo erg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef Carnagath het volgende:
[..]
*toont westside teken*
Wehkamp! Je weet wel!
ahem ...![]()
Nee man! Holtenbronx! Da shizzle ya know?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Whehehehe, staren naar modellen is zoooo erg.
Zwolle-noord gangstaar?
In de flizzle tiende etizzle.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:55 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Nee man! Holtenbronx! Da shizzle ya know?!
HAHA! LeutOr!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:57 schreef petre86 het volgende:
omg
zwollo's in da house
trusten alvast iig
*teiltje pakt..quote:
Hmm, popperig vind ik niet het goede woord ervoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze omschrijven het zelf als 'lovemetal'
Het is denk ik een soort popperige metal.. Voornamelijk liefdesliedjes.God wat klinkt dat zo dom.. Download Verkrijg eens op legale wijze iets van hen
Nee.. pop is ook niet een goed woord.. maar het is ook niet zwaar metal..quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, popperig vind ik niet het goede woord ervoor
Lovemetal vind ik toch wel een goede omschrijving
Voor bier en friet!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef eBay het volgende:
Alleen voor patat kom ik van mn gat!!!
Wat heeft iedereen vandaag met teiltjes... Straks vinden jullie me nog lief...quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
*teiltje pakt..
Ja natuurlijk.. dat proberen we met iedereen..
Kom gezellig meeposten.. dan kunnen we allemaal met een vriendelijke glimlach achter onze pc's of laptops zitten en een gezellige reeks voortzetten..
*teiltje wegzet..
Goh.. niet eens nodig gehad dit keer..Welkom terug..
Nahhhh.... zal me weinig doen denkquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]Ze omschrijven het zelf als 'lovemetal'
Het is denk ik een soort popperige metal.. Voornamelijk liefdesliedjes.God wat klinkt dat zo dom.. Download Verkrijg eens op legale wijze iets van hen
Je eet togg!quote:
Hold your horses.. zover is het nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen vandaag met teiltjes... Straks vinden jullie me nog lief...![]()
Weltrusten Peet, van een niet-Zwolloquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:57 schreef petre86 het volgende:
omg
zwollo's in da house
trusten alvast iig
Maakt me geen zak uit hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mag ik een verzoekje doen? Mag ik de B van Bier ruilen voor de B van Beerenburg?? Mijn lichaam kan niet goed tegen bier dus als ik de hele nacht op de wc zit is ook niet zo gezellig...![]()
Gelukkig maar... Want dan zou ik wel erg door de mand gevallen zijn... Of heeft er iemand zitten kleppenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hold your horses.. zover is het nog niet
Wát heb jij met Frank uitgespooktquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Want dan zou ik wel erg door de mand gevallen zijn... Of heeft er iemand zitten kleppen![]()
Tsssk, eerst luisteren, dan oordelenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Nahhhh.... zal me weinig doen denk
Wat minder op Vampfreaks rondhangen dude!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Graag gedaan! (ik ben laat ... I know! *zucht*)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niets... wat moet ik met hem uitgespookt hebben dan??
Ps. Frank is killswitch he..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Want dan zou ik wel erg door de mand gevallen zijn... Of heeft er iemand zitten kleppen![]()
Fuh Q!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat minder op Vampfreaks rondhangen dude!
Ja ze mag eens met haar vuile tengeltjes van mijn telefoon afblijven..quote:
dacht dat het een darkroom isquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dat niet wist, ben je in je fotoboek vreemdgegeaan
Gezellig met z'n tweeën?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ze mag eens met haar vuile tengeltjes van mijn telefoon afblijven..
Daarnaast zit frank vast..als ze zegt.. hallo met Diana..
Frank vast?? Net zoals hondjes wel eens vast zitten??quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ligt aan de stem van Dianaquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, 't is vrij openbaarquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat het een darkroom is![]()
Moge!quote:
Maar we komen er wel uit..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:29 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Tis een beetje druk in mn hoofd..
Die is uit gok ik..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar waar is Frank dan??
In de atak, knopjes draaien.quote:
Gij zult niet met zwepen naar weerloze Janetjes slaan..quote:
Ik deed ook maar een gok!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als jullie het zo goed weten, waarom vragen jullie het mij dan??
Hahaha.. Het was een grapje vrouw..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Doe es?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:32 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Mijn stem is meestal hezelfde.. tenzij ik haar helemaal overneem..
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. Het was een grapje vrouw..Relaaaaaax..
Heersch!quote:
Je zit in [ONZ] in [BeF]. Ontspan!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Welnee, slappe hap dat kindquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:36 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze dat wil.. ze is iets sterker dan ik..
Grolsch enzoquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
Heersch!
ik speelde alleen de onschuldigequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zit in [ONZ] in [BeF]. Ontspan!
Ik heb hollandia en verveling!quote:
Die kaart heb je allang verspeeld, hehehe!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik speelde alleen de onschuldige![]()
Shit!! Dat betekent dus dat ik me niet meer anders voor hoef te doen??quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die kaart heb je allang verspeeld, hehehe!
Verveling loert hier om de hoek, doch drank.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
Ik heb hollandia en verveling!
Maakt alles goed Lango!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Verveling loert hier om de hoek, doch drank.
Drank, mijn waarde.
Dat doet niemand op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Shit!! Dat betekent dus dat ik me niet meer anders voor hoef te doen??
mooi rood kruisje...quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat doet niemand op FOK! [afbeelding]
Joh, dat ik dát hebben kunnen typen
Zelfs kutmuziek wordt er onkutter van.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
Maakt alles goed Lango!
Hey slangemans!quote:
Pink - Outrun 4.ahx!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zelfs kutmuziek wordt er onkutter van.
Ozark Henry - Indian summer![]()
zeg snaak, mag ik hier aan je vragen hoe die moderator job je wederom valt? Anders dan eerst?quote:
Ik denk dat de meeste slapen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey slangemans!
Zometeen komt de hele oude SC zooi terug!
Waar?quote:
Wat ben jij dan voor natte vaatdoek?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:47 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Helemaal waar..
Maar tja.. ze houdt me er toch onder..![]()
Ik heb er wel lol in. Je houdt alleen weinig tijd over om zelf te baggeren.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
zeg snaak, mag ik hier aan je vragen hoe die moderator job je wederom valt? Anders dan eerst?
Hey!!quote:
Langer?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
zeg snaak, mag ik hier aan je vragen hoe die moderator job je wederom valt? Anders dan eerst?
Hmm, raar, ik zie 'm wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kon de afbeelding niet zien...
Welke afbeelding?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kon de afbeelding niet zien...
Je onderschat Janetje geloof ik..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:48 schreef rompompom het volgende:
Wat ben jij dan voor natte vaatdoek?
Hmm. Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Je onderschat Janetje geloof ik..
I know so..quote:
Het was weer een festijn u in BeF te verontwarenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:57 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker..
Maar ik ga weer nokken, Janetje wil me weghebben..
Tuulkquote:
John Candyquote:
Dank u.. en welterusten..quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was weer een festijn u in BeF te verontwaren
[..]
Tuulk
[..]
John Candy
Ik ga er vandoor trouwens, vier uur is een mooie tijd voor iemand die om kwart voor acht weer op moet
je loopt een uur voor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, vier uur is een mooie tijd voor iemand die om kwart voor acht weer op moet
In Fryslân is het nog maar drie uurquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fryslânquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In Fryslân is het nog maar drie uur![]()
Ja maar daar noem je ook een provincie he..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In Fryslân is het nog maar drie uur![]()
Tja.. qua ruimte ensow is het mijn smaak wel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar daar noem je ook een provincie he..
John Candy.quote:
Spaceballs,quote:
Zometeen Belushi en Keaton?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Spaceballs,
Uncle Buck
Coolrunnings
Planes, traines & automobiles
Die pareltjes schud ik zo ff uit mn mouw.
Leeg dus. Naja, hier is het ook niet veel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja.. qua ruimte ensow is het mijn smaak wel...
met leuke stille plekjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Leeg dus. Naja, hier is het ook niet veel.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Spaceballs,
Uncle Buck
Coolrunnings
Planes, traines & automobiles
Die pareltjes schud ik zo ff uit mn mouw.
Je blijft maar editen he..quote:
Drank produceert meer posts dan je lief is..quote:
Bij mij gaat die vlieger tegenwoordig nog op ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Drank produceert meer posts dan je lief is..
Ik heb hier een brief voor mn moooeeeeeedeeeeeeer...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Bij mij gaat die vlieger tegenwoordig nog op ook![]()
Goed dat je t er even bijzet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
Om even voort te borduren op de vlieger..
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Goed dat je t er even bijzet.![]()
huh? wat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja ik denk.. drank.. connecties leggen.. moeilijk.. moeilijk..
Twaalf konijnen in een tarantulakooi..quote:
ik dacht 18 roodgeverfde geelbekkaola's in een roomsausje van zalmfilet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twaalf konijnen in een tarantulakooi..
Halve liter blikken goedkope rommel hier.quote:
Soms zijn het ook wel eens 28 koolmeeskolibriepresidentjes met vleugeltjes van dikkopjesetendeflierenvluigjes..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik dacht 18 goodgeverfde geelbekkaola's in een roomsausje van zalmfilet.
Waterrrr...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Halve liter blikken goedkope rommel hier.
hmm, de Finse keuken is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
Soms zijn het ook wel eens 28 koolmeeskolibriepresidentjes met vleugeltjes van dikkopjesetendeflierenvluigjes..
Maar nee.. nooit 18 goodgeverfde geelbekkaola's in een roomsausje van zalmfilet.![]()
![]()
In dat tempo wel jaquote:
Je zou de filistijnse daarentegen eens moeten proberen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
hmm, de Finse keuken is niet meer wat het geweest is.![]()
Alle grondstoffen naar de filistijnen inderdaad..quote:
Ah, een soort van wokken dus. tof.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alle grondstoffen naar de filistijnen inderdaad..
Dan maken zij er een heerlijke maaltijd van..
Yes but then in a unique filistinnian way...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ah, een soort van wokken dus. tof.
Een explosieve maaltijd, zeg maar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Yes but then in a unique filistinnian way...
In een honing uit de leeuw- kinda way..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:51 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een explosieve maaltijd, zeg maar.
Via de 'niet geëffende-paden'-way...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
In een honing uit de leeuw- kinda way..
De water in wijn veranderende weg enzo..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Via de 'niet geëffende-paden'-way...
idd, de orde into chaos way, zeg maar..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
De water in wijn veranderende weg enzo..
wkeet ook niet.... kben in de warquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
Wat zit je allemaal te ijlen lango?
Bier , gewoon bier!
Altijd een perfect alternatief!quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
wkeet ook niet.... kben in de war![]()
bier dan maar.
Babilonische spraakverwarringen zullen ontstaan door dat eten..quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
idd, de orde into chaos way, zeg maar..
Kebab?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Babilonische spraakverwarringen zullen ontstaan door dat eten..
Filistijns eten..quote:
Ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie heeft een hamer??
*Hamer aangeeft..quote:
dan timmer ik eerst die pokkemug tegenhet plafond of tegen de muur en dan wil ik mezelf even KO slaan, ik wil slapenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Hamer aangeeft..
Waar heb je m voor nodig?
Je mag ook mn muggenspray hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan timmer ik eerst die pokkemug tegenhet plafond of tegen de muur en dan wil ik mezelf even KO slaan, ik wil slapen![]()
o, super... ik ben gek op sprookjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je mag ook mn muggenspray hebben![]()
Dan vertel ik je wel een bedtimestory![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, super... ik ben gek op sprookjes![]()
Zal je daarna ook wel flink brak zijn geweest...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]Zo kreeg ik iedereen op schoolkamp iedere nacht in slaap, gedurende 13 dagen.. iedere nacht een sprookje vertellen..
En dan lag ik natuurlijk zelf nog uren wakker..
Ach schoolkampen.. daar moest je brak zijn..quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal je daarna ook wel flink brak zijn geweest...
Normaal kan ik heel goed tegen weinig slaap, ben alleen niet echt fit, dus het breekt me even op.. Heb een idee dat ik wel een week kan slapen![]()
Vaak wel, en vooral nu ik thuis zit wil het nog wel eens mis zijn. Krijg op het moment mijn gedachten ook niet echt stil dus dat werkt dan ook erg superquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach schoolkampen.. daar moest je brak zijn..
Ik kan er heul goed tegen, nu ook..
Jij bent ook echt een nachtbraker he?
Hmm.. ik ken het..quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vaak wel, en vooral nu ik thuis zit wil het nog wel eens mis zijn. Krijg op het moment mijn gedachten ook niet echt stil dus dat werkt dan ook erg super![]()
Ach ja, het zal wel weer eens over gaan... Maar mijn kaak voelt nog niet echt prettig en ik weet dat wat rust dat ding ook even goed zou doen. Ben bang dat het er helaas niet in zit... Denk dat ik zo maar wat wasjes ga draaien of zoquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik ken het..
Meestal zit ik achter mijn pc tot ik moe wordt, om zo te vermijden dat ik uren wakker lig en aan dingen moet denken...
Oeh.. goed dat je het zegt.. ik moet de wasmachine nog aanzetten..quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach ja, het zal wel weer eens over gaan... Maar mijn kaak voelt nog niet echt prettig en ik weet dat wat rust dat ding ook even goed zou doen. Ben bang dat het er helaas niet in zit... Denk dat ik zo maar wat wasjes ga draaien of zo![]()
Ik hoop voor je dat je gelijk zand in de ogen wordt gestrooidquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. goed dat je het zegt.. ik moet de wasmachine nog aanzetten..
Maar ja..Ga zo maar lekker slapen.. (Ga ik ook doen)
*wenst mug bij Vikingmeisje in slaapkamer dood..
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je gelijk zand in de ogen wordt gestrooid
Oant sjen![]()
Zulke dingen mag Klaas alleen maar doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Insgelijks.. maar dan wel door Klaas Vaak he..
Trusten
Overdag is het meestal iets rustiger in [BeF]quote:
[meeleef] *slaat armpies even om rompompom [einde meeleef]quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Overdag is het meestal iets rustiger in [BeF]
Dat is erg jammer, vooral voor degene die, zoals ik, geen leven hebben en niks anders kunnen doen dan FOK!ken
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij bewustzijn, lekker geslapen. Ovr dat verhaal van gisteren, het was wel redelijk saai maar ik had me toch nog wel een soort van vermaakt.
Haha... Snap alleen niet dat je met bier een goede avond kan hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Zie m'n edit, dan begrijp je het vast nog beter..
Bier.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Haha... Snap alleen niet dat je met bier een goede avond kan hebben
Op m'n laptop gekekenquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Was die vanavond, jammer, gemist.. Heb hem al wel vaak gezien.
.
Het gaat nu trouwens weer redelijk met de snelheid.
Ergo: de topictitelquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kan hem niet eens normaal feliciteren, zo langzaam..
Ach, hij kan toch niet zo snel lezen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kan hem niet eens normaal feliciteren, zo langzaam..
Klopte mijn vertaling een beetje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, hij kan toch niet zo snel lezen...
Whehehe, scherp zo laat op de avondquote:
Trusten, ik ga ook pitten nuquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:27 schreef rompompom het volgende:
Pfff, dit gaat nergens over zeg
Ik ga m'n nest in en kom morgen nog wel eens kijken of het weer wat is. Laters!
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Trusten RPP, hoi DaMook.
Ik ook een beetje trusten?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Trusten RPP, hoi DaMook.
Niet echt, die vlag wilde niet acht lukken met wat ik wilde, maar ik zal hem dan wel doen naar wat ook goed zal zijn, maar niet nu.quote:
ik hoop de internetbank ook, ik moet wat rekeningen betalenquote:Op maandag 24 oktober 2005 05:01 schreef JDude het volgende:
Whehehe, dat stomme forum doet het weer
jij hierquote:Op maandag 24 oktober 2005 05:08 schreef Bartje71 het volgende:
De Postbank zeker? Zou er niet op rekenen![]()
Klopt, koeien moeten nu eenmaal gemelkt wordenquote:
jij kent inderdaad beter nederlands dan mijquote:Op maandag 24 oktober 2005 05:24 schreef Bartje71 het volgende:
En dat ze waarschijnlijk het Fries beter machtig is dan het Nederlands![]()
* zag haar boertje even online komen, maar die wilde ook niets zeggen.. Trekker zeker klaar met warmlopenquote:
Gemolken!quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, koeien moeten nu eenmaal gemelkt worden
weet nu ook wel dat ze een provinciaaltje is![]()
Was.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:02 schreef TwyLight het volgende:
Fok! is weer redelijk snel (A)
Verslavend he, Fok!quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wil ik eindelijk gaan afwassen, doet het forum het weer
![]()
heb eigenlijk last van een andere verslaving, maar daar ga ik nog niet voor uitkomenquote:
Ah c'mon!quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb eigenlijk last van een andere verslaving, maar daar ga ik nog niet voor uitkomen![]()
je mag verzinnen wat je wilt, ben wel benieuwd hoe jij me inschatquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah c'mon!
Dan gaan we gokken...
chocola?
neuken?
sm?
Ik verwacht het ergste, ben nogal bang voor je.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je mag verzinnen wat je wilt, ben wel benieuwd hoe jij me inschat![]()
nog steeds??quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik verwacht het ergste, ben nogal bang voor je..
Wel iets minder al. Je begint namelijk 'menselijke' kanten te laten zien.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nog steeds??damn, ik ben goed!!
![]()
ik doe mijn bestquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel iets minder al. Je begint namelijk 'menselijke' kanten te laten zien..
Maar wat is je verslaving nou?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe mijn besthet begint namelijk een beetje te vervelen dat iedereen hard voor je wegloopt...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik zei toch dat ik daar nog niet voor uit wil komen... het is nog te eng...
ik ben er nog niet zeker van of ik wel goed opgevangen word als ik alles er gelijk uit ga gooien... het is gewoon te gruwelijk voor woordenquote:
Ik ga er eerst nog even een nachtje over slapen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Niet zo onzeker zijn, in [BeF] kan je alles kwijt..
Voeg me toe op MSN, Bij mij kan je je verhaal altijd kwijtquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga er eerst nog even een nachtje over slapen...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voeg me toe op MSN, Bij mij kan je je verhaal altijd kwijt
en anders hier welquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voeg me toe op MSN, Bij mij kan je je verhaal altijd kwijt
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als jullie me zo graag op msn willen, doe het dan lekker zelf
Ik kom niet verder dan de underscorequote:Op maandag 24 oktober 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
die breezer-msn-accountnaam gaat ik toch echt zelf niet zomaar intypen
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
[..]die breezer-msn-accountnaam gaat ik toch echt zelf niet zomaar intypen
Foooooookkkk... iiiiiiissssss.... noooooooooggggg....beeeeeesssssssttttt... langgggggggzzzzaaaaammmm...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
Zo, was fok weer. 14.gif
Ksssst! of moet ik zeggen: KsSssSSsTttT ofso!quote:
quote:
quote:
Howdy zapsel.. how's u today?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:27 schreef zapsel het volgende:
gloeiende gloeiende...
(ow sjips ik ben online....)
hallo![]()
Ja lekkerquote:
door wiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
laat ik het anders zeggen dan, vind het wel humor dat ik uitgemaakt word voor Breezerbabe![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
laat ik het anders zeggen dan, vind het wel humor dat ik uitgemaakt word voor Breezerbabe![]()
Tof.. geniet ervan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja lekker
en today gaat t perfect..
eerste dag van mijn weekend tot vrijdag![]()
lekker genieten met dat kut-weerquote:
Foto's?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Met lang haar ben ik vast ook een breezerbabe.
(nieuwschierig)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk.. lekker met een goed dik boek op de bank....![]()
Absoluut, lekker wijf word je dan hoor..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Met lang haar ben ik vast ook een breezerbabe.
Euy, Limburg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic is me hendig sjiek !
Uiteraardquote:
Dat is juist een boek wat ik nog niet ken!quote:
das een schrijverquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat is juist een boek wat ik nog niet ken!![]()
En een goede ook.quote:
hey mede cultuurkennerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
En een goede ook.
Naast Clive Barker.
Vooral "De Sadist" is een aanraderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat is juist een boek wat ik nog niet ken!![]()
Zoveel lees ik niet meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
En een goede ook.
Naast Clive Barker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral "De Sadist" is een aanrader![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |