BOFH, duidelijk tochquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig wat voor werk je doet
Wheheh owjah dat staat er nogsteedsquote:
Echt waarquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:55 schreef beelz het volgende:
Worstelaar. Als in Hulk Hogan worstelen en dan de hardcore variant vooral.
Valt wel mee... het is ongeveer hetzelfde als stuntman zijn.quote:
Ik heb afgelopen vakantie een bijbaan gehad in een ziekenhuisapotheek (ATC machine beheren als iemand dat wat zegt) en daar droeg ik ook een doktersuniform (ik had ook pennen in het borstzakje gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
Schoonmaakster is me nog nooit overkomen, maar ik droeg dan ook een doktersjas. Niet dat de patiënten het onderscheid zien tussen dokterspakjes en verpleegsterspakjes en schoonmakerspakjes. Dat dènken mensen die in ziekenhuizen werken wel, maar niemand weet dat er verschil is.
Nee maar wel een sikquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je ook zo'n snot, Beelz?
-Edit- snor dus![]()
Ik was mijn arme hersentjes al aan het pijnigen wat worstelen/Hulk Hogan met snot te maken hadquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je ook zo'n snot, Beelz?
-Edit- snor dus![]()
En een patiënt die net ligt te bekomen van zijn beenamputatie/beroerte/operatie, weet dat natuurlijk ook meteenquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:58 schreef Steijn het volgende:
Maar het verschil in pak is toch duidelijk lijkt me, de jassen van de verple(e)gers(sters) en schoonmaker waren van een kort model, de doktersjassen waren van een lang model.
Ik ook even en toen zag ik Hogan voor me en dacht ik dat het wel snor zou moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was mijn arme hersentjes al aan het pijnigen wat worstelen/Hulk Hogan met snot te maken had
Hehe, tsja, het is laat, rare foutjes ga je dan maken hequote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was mijn arme hersentjes al aan het pijnigen wat worstelen/Hulk Hogan met snot te maken had
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En een patiënt die net ligt te bekomen van zijn beenamputatie/beroerte/operatie, weet dat natuurlijk ook meteen![]()
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:01 schreef Steijn het volgende:
Ja dat zou kunnen. Maar ik vond het verschil wel heel duidelijk.
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voorquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.Duidelijk hè
Ik heb altijd een rolstoel aan mijn broek hangenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voor
Smetvrees?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef beelz het volgende:
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voor
Hehehe ja dat is wel handig idd. Ik herkende mijn fysiotherapeut in het ziekenhuis altijd omdat hij krukken bij zich hadquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb altijd een rolstoel aan mijn broek hangen![]()
Iedereen herkent je dan hoor![]()
Ik gooi met andere mensen voor mijn werk dus dat zou ik niet wetenquote:
Angst voor vogelgriep?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:05 schreef beelz het volgende:
Hehehe ja dat is wel handig idd. Ik herkende mijn fysiotherapeut in het ziekenhuis altijd omdat hij krukken bij zich had
Dat zou ik me als man toch echt niet laten aanmeten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef Isabeau het volgende:
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.Duidelijk hè
Mensen zijn ziek geworden na de ramp en ze denken dus dat het komt van enge spulletjes uit de lading.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat maakt het trouwens uit of er militair materiaal in dat vliegtuig zat? Dat mag je dan toch nog steeds vervoeren en was die flat toch nog steeds ingestort bij neerstorten?
Mensen beweren ziek te zijn geworden door de ramp, dat zou kunnen als er uranium in het vliegtuig heeft gezeten...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat maakt het trouwens uit of er militair materiaal in dat vliegtuig zat? Dat mag je dan toch nog steeds vervoeren en was die flat toch nog steeds ingestort bij neerstorten?
Zou ook kunnen als er een lading Zyklon B in had gezeten...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mensen beweren ziek te zijn geworden door de ramp, dat zou kunnen als er uranium in het vliegtuig heeft gezeten...
Ben ik niet met je eens, denk (en weet ook deels) dat er heel veel gebeurd wat wij niet weten als gewoon volk...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Zou ook kunnen als er een lading Zyklon B in had gezeten...
Als er echt uranium in had gezeten dan was dat echt wel bekend geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |