Ik ook even en toen zag ik Hogan voor me en dacht ik dat het wel snor zou moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was mijn arme hersentjes al aan het pijnigen wat worstelen/Hulk Hogan met snot te maken had
Hehe, tsja, het is laat, rare foutjes ga je dan maken hequote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was mijn arme hersentjes al aan het pijnigen wat worstelen/Hulk Hogan met snot te maken had
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En een patiënt die net ligt te bekomen van zijn beenamputatie/beroerte/operatie, weet dat natuurlijk ook meteen![]()
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:01 schreef Steijn het volgende:
Ja dat zou kunnen. Maar ik vond het verschil wel heel duidelijk.
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voorquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.Duidelijk hè
Ik heb altijd een rolstoel aan mijn broek hangenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voor
Smetvrees?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef beelz het volgende:
Bij ij hadden de chirurgen altijd mondkapjes voor
Hehehe ja dat is wel handig idd. Ik herkende mijn fysiotherapeut in het ziekenhuis altijd omdat hij krukken bij zich hadquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb altijd een rolstoel aan mijn broek hangen![]()
Iedereen herkent je dan hoor![]()
Ik gooi met andere mensen voor mijn werk dus dat zou ik niet wetenquote:
Angst voor vogelgriep?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:05 schreef beelz het volgende:
Hehehe ja dat is wel handig idd. Ik herkende mijn fysiotherapeut in het ziekenhuis altijd omdat hij krukken bij zich had
Dat zou ik me als man toch echt niet laten aanmeten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:03 schreef Isabeau het volgende:
De chirurgen droegen meestal witte broeken met korte jasjes.Duidelijk hè
Mensen zijn ziek geworden na de ramp en ze denken dus dat het komt van enge spulletjes uit de lading.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat maakt het trouwens uit of er militair materiaal in dat vliegtuig zat? Dat mag je dan toch nog steeds vervoeren en was die flat toch nog steeds ingestort bij neerstorten?
Mensen beweren ziek te zijn geworden door de ramp, dat zou kunnen als er uranium in het vliegtuig heeft gezeten...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat maakt het trouwens uit of er militair materiaal in dat vliegtuig zat? Dat mag je dan toch nog steeds vervoeren en was die flat toch nog steeds ingestort bij neerstorten?
Zou ook kunnen als er een lading Zyklon B in had gezeten...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mensen beweren ziek te zijn geworden door de ramp, dat zou kunnen als er uranium in het vliegtuig heeft gezeten...
Ben ik niet met je eens, denk (en weet ook deels) dat er heel veel gebeurd wat wij niet weten als gewoon volk...quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Zou ook kunnen als er een lading Zyklon B in had gezeten...
Als er echt uranium in had gezeten dan was dat echt wel bekend geworden.
Denk niet dat je dat zou kunnen zeggen over een hele groep bewoners en hulpverleners.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het gewoon post-traumatische stress was. Geloof ook dat dat nu de gangbare mening is trouwens. Deze documentaire is ook alweer een tijdje geleden.
Sommige dingen hoeft het gewone volk ook niet te weten maar ik denk dat het gewone volk wel zou moeten weten als er uranium in dat vliegtuig zat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, denk (en weet ook deels) dat er heel veel gebeurd wat wij niet weten als gewoon volk...
Flat staat er nog, met een groot afgewerkt "gat" erin.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:13 schreef beelz het volgende:
Even wat anders he.. is die Bijlmermeer zooi alweer opgebouwd is is er al wat nieuws op die plek gekomen? Ik kom daar eigenlijk nooit...
Misschien zou het volk het juist niet moeten weten, als er uranium in zat, zaait veel teveel onrust, schadeclaims etc etc.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeft het gewone volk ook niet te weten maar ik denk dat het gewone volk wel zou moeten weten als er uranium in dat vliegtuig zat.
Dat is toch al lang gedaan? Ik herinner me deze conclusie namelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat zou kunnen zeggen over een hele groep bewoners en hulpverleners.
Denk dat je elke zaak apart zal moeten beoordelen.
Oh ok, nou ik dacht dat jij die generaliserende conclusie trok, zonder een van de mensen gezien te hebben, maar lag dus even iets anders, slorryquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch al lang gedaan? Ik herinner me deze conclusie namelijk.
quote:
Ik weet er verder veel te weinig van johquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ok, nou ik dacht dat jij die generaliserende conclusie trok, zonder een van de mensen gezien te hebben, maar lag dus even iets anders, slorry![]()
Arme jijquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken de Aldi-aflevering al
Voor niks zo lang zitten kijken![]()
Duits heerst de pan uit. Mooie taalquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Aldi vind ik prima, maar dat Duitse taaltje he
Okeej ik weet dat Bill Gates 1 is maar wie is dan nummer 2? Ik heb geen zin in googlen nuquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:25 schreef Isabeau het volgende:
ZO!! De oprichters zijn de op 2 na rijkste mensen ter wereld!!
Nee die nietquote:
/scherpmodus aanquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Okeej ik weet dat Bill Gates 1 is maar wie is dan nummer 2? Ik heb geen zin in googlen nu
Hehehe samen halen ze dat nog niet eens gok ik zoquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
/scherpmodus aan
Die bouwbedrijven van de bouwfraude natuurlijk
En het is waarschijnlijk zo makkelijk te googelenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan zou ik het niet weten, misschien een of andere vent in Dubai ofzo?
Oliesjeik of hoe je dat ook schrijft
Ach, het maakt niet uit joh.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:29 schreef beelz het volgende:
[..]
En het is waarschijnlijk zo makkelijk te googelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |