Dat is ook wat waardquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:35 schreef beelz het volgende:
Maar als het overdag gedaan zou worden zou dit topic volgebaggerd worden en zelfs ik post nu serieus
Een paar maanden geleden zat ik in de wachtkamer voor controle na de infectie in mijn linkerbeen (ook weer een reconstructie van voorste kruisband trouwens) en toen kwam de strontzak half bedelend voor zijn baan bij mijn arts weg. Het scheelde toen vrij weinig of ik had hem keihard uitgelachen en misschien nog wel meer. Alleen al aan hem denken maakt me enorm pissig.quote:
Da's toch logisch dat gewone mensen dat niet snappen, knap ingewikkeld allemaal, HBO, universiteit, bachelor, master, CO-assistent, arts-assistent, arts, zaalarts, etc etcquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:36 schreef Isabeau het volgende:
Sommige mensen snappen helaas nog niet dat een arts-assistent óók een afgestudeerd arts is. (die man zei dat er geen arts bij was)
En daar zitten ze dan met zijn allen, naakt in de bossen bij Lutjebroek. De 1 met een nog grotere telescoop dan de andere, fallussymbolen voor de TRU bezoekers, aparte nerd apparatuur voor de normale mensquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze zijn wel wakker op dit uur denk ik, een beetje ufo's spotten denk ik
Ziekenhuisarts, poortarts, arts in opleiding, arts niet in opleiding, "jonge dokter" (zo werd ik vaak voorgesteld) etc. Ik begrijp ook wel dat niemand het snapt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch logisch dat gewone mensen dat niet snappen, knap ingewikkeld allemaal, HBO, universiteit, bachelor, master, CO-assistent, arts-assistent, arts, zaalarts, etc etc
Wanneer studeer jij overigens af en welke richting ga je dan op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziekenhuisarts, poortarts, arts in opleiding, arts niet in opleiding, "jonge dokter" (zo werd ik vaak voorgesteld) etc. Ik begrijp ook wel dat niemand het snapt.
Op tv wordt "intern" vaak vertaalt als co-assistent, maar een intern is een arts-assistent. Ik zag interns in documentaires ingewikkelde operaties uitvoeren en dan stond er als vertaling co-assistent. Mijn familie: zo, heb jij dat ook gedaan? Ik in een deuk. Nee dus![]()
Ik zat er ook aan te denken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:42 schreef beelz het volgende:
14,95 voor een dvd met 10 goede documentaires vind ik helemaal niet duur. Misschien dat ik die maandag bestel ook nog.
Klaasje Wilting!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:43 schreef Moitessier het volgende:
ja, vond die medische missers niet geweldig, ben benieuwd naar de volgende
Dus dat vliegtuig vliegt over de Bijlmer zegt de piloot tegen zijn co-piloot "Hier Bijlermeer"quote:
Oh ja, patiënten zeiden steevast zuster tegen mequote:Op zondag 23 oktober 2005 04:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Wanneer studeer jij overigens af en welke richting ga je dan op?
Ik ben zelf (bijna afgestudeerd ergotherapeut) ook al aangezien voor "de nieuwe ergotherapeut", zuster, dokter, patiënt en zelfs schoonmaker![]()
Huisartsen zijn okeejquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, patiënten zeiden steevast zuster tegen meDan zei ik meestal maar dat dat een moeilijk vak was dat ik helaas niet beheers. Schoonmaakster is me nog nooit overkomen, maar ik droeg dan ook een doktersjas. Niet dat de patiënten het onderscheid zien tussen dokterspakjes en verpleegsterspakjes en schoonmakerspakjes. Dat dènken mensen die in ziekenhuizen werken wel, maar niemand weet dat er verschil is.
Ik wil graag huisarts worden. Ben net klaar met mijn co-schappen en moet nog een keuze co-schap doen van 3 maanden.
Best mooi zo'n historische documentairequote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet aan de pc's al hoelang dit is geleden
Ik draag nooit witte jasjes, gewoon mijn eiggen kloffie, voel me er niet prettig in en ik vind dat het zo'n afstand schept die ik juist niet wil hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, patiënten zeiden steevast zuster tegen meDan zei ik meestal maar dat dat een moeilijk vak was dat ik helaas niet beheers. Schoonmaakster is me nog nooit overkomen, maar ik droeg dan ook een doktersjas. Niet dat de patiënten het onderscheid zien tussen dokterspakjes en verpleegsterspakjes en schoonmakerspakjes. Dat dènken mensen die in ziekenhuizen wel, maar niemand weet dat er verschil is.
Ik wil graag huisarts worden. Ben net klaar met mijn co-schappen en moet nog een keuze co-schap doen van 3 maanden.
In een ziekenhuis word ik ongelukkig en de huisarts waar ik mijn coschap deed was zo'n enorme eyeopener. Ik wilde altijd al wel huisarts worden, maar deze praktijk liet me ook heel goed zien hoe leuk het is om huisarts te zijn. Je kan zoveel meer voor mensen doen.quote:
Leukste voor het laatst hequote:Op zondag 23 oktober 2005 04:51 schreef Isabeau het volgende:
Dit interesseert me eigenlijk ook niet zo heel erg(ik wacht nog steeds op de Aldi-documentaire)
Ik heb vrij veel respect voor artsen en huisartsen. Zij zijn de mensen die zorgen dat ik na een blessure snel wee rop de been ben en met mijn werk heb je vrij veel blessuresquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een ziekenhuis word ik ongelukkig en de huisarts waar ik mijn coschap deed was zo'n enorme eyeopener. Ik wilde altijd al wel huisarts worden, maar deze praktijk liet me ook heel goed zien hoe leuk het is om huisarts te zijn. Je kan zoveel meer voor mensen doen.
Dit is interessant omdat dit heel erg in het nieuws was toendertijd. En toen was ik nog jong en onbedorven en ik weet er nu niet meer zo gek veel van eigenlijk. Een leuke opfrisser en waarschijnlijk heb ik deze docu toen niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:51 schreef Isabeau het volgende:
Dit interesseert me eigenlijk ook niet zo heel erg(ik wacht nog steeds op de Aldi-documentaire)
Nu ben ik ook nieuwsgierig wat voor werk je doetquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:52 schreef beelz het volgende:
Ik heb vrij veel respect voor artsen en huisartsen. Zij zijn de mensen die zorgen dat ik na een blessure snel wee rop de been ben en met mijn werk heb je vrij veel blessures
Loderunnerquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me trouwens nog wel heel goed dat het gebeurde, mijn eerste "echte ramp". Ik was op mijn pc Loadrunner (spel je dat zo?) aan het spelen toen mijn broer me riep dat er een boeing was neergestort.
Worstelaar. Als in Hulk Hogan worstelen en dan de hardcore variant vooral.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig wat voor werk je doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |