Helemaal mee eens!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik vind zowel Ingrid, Chantal als Nathalie érger dan Tanja.
En Dido en Lieske vind ik beiden OK.
Ik bedoel dus met de 3e plaats: van de vrouwen hè.
ingrid wil echt niks meer met emnno te maken hebben nadat BB in de DBK had gezecht dat menno wel een verliefde puber leek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat wel vreemd was dat ingrid zich helemaal er niet mee bemoeide.
ja behoorlijk, volgens mij gaf hij nog een swaai naar Dido met zijn kussen, brrrrrr ik vindd het echt een engert die Roelquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:27 schreef ruby het volgende:
Was Roel nou echt pissed off?
Helaasquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen de aandacht maar geen seks
een echt lieske opmerkingquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske: "heeft ze je dr uit geschopt/gegooid" tegen Roel, vervolgens een geniep lachje en dan heel vrolijk "Slaap lekker" en Chantal ook erg vrolijk "ja dank je Lies" Joost "Is het altijd zo gezellig hier":D
En hij heeft zulke vréselijke leuke ouders.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ja behoorlijk, volgens mij gaf hij nog een swaai naar Dido met zijn kussen, brrrrrr ik vindd het echt een engert die Roel![]()
ja toplessquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Zat Ingrid nu in haar string met Joost te stoeien?? (verder dus naakt...)
Nog vreemder was dat Chantal helemaal aan het eind toen Menno al in bed lag zich er ook nog ff mee kwam bemoeien, terwijl ze de rest van de tijd hem negeerde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat wel vreemd was dat ingrid zich helemaal er niet mee bemoeide.
die word echt altijd agresief van drank en die doet psygologiequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ja behoorlijk, volgens mij gaf hij nog een swaai naar Dido met zijn kussen, brrrrrr ik vindd het echt een engert die Roel![]()
Ja dat zegt dus ook niet allesquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hij heeft zulke vréselijke leuke ouders.
Dat zeg ik al tijden dat je een bril nodig hebt. Het is overduidelijk dat je tegen de binnenkant van de hand van Roel aankijkt. (de duim en muis) en dat Lieske zijn pols vast heeft.quote:
chantal is zo type waar brand is staat ze vooraan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nog vreemder was dat Chantal helemaal aan het eind toen Menno al in bed lag zich er ook nog ff mee kwam bemoeien, terwijl ze de rest van de tijd hem negeerde.
Hoe toepasselijk, want zo af en toe is hij dat ook nogalquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef newsman het volgende:
roel voor lul gezet
Mag ik erop wijzen dat Lieske meerderjarig is?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het dat het voor de pedofiele Lieske-lovers een grote tegenvaller is, maar het zijn nu éénmaal de feiten.
Ik vond het een strakke actie, prima Roel even op zijn nummer gezetquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Bocaj het volgende:
Whahahaha flauwe grappen Naat & Dido
Mute ONquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zeg ik al tijden dat je een bril nodig hebt. Het is overduidelijk dat je tegen de binnenkant van de hand van Roel aankijkt. (de duim en muis) en dat Lieske zijn pols vast heeft.
Ik weet het dat het voor de pedofiele Lieske-lovers een grote tegenvaller is, maar het zijn nu éénmaal de feiten.
hij was heel erg leukquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het een strakke actie, prima Roel even op zijn nummer gezet![]()
Dat je er nog op in gaatquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag ik erop wijzen dat Lieske meerderjarig is?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:36 schreef BaasKlus het volgende:
Was er geen ophokplicht voor kippen?
Waarom krijgen die etterbakken nou een feestjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt heel veel gemist. Vooral met Menno.
En ik mag wel trots zeggen dat Lieske geweldig was vanavond hoe ze Menno gesteund en geholpen heeft met alles. En dat terwijl de rest hem nauwelijk aandacht gaf. Lieske bleef non stop naast hem zitten terwijl hij zat te kotsen en heeft hem na een half uur kotsen samen met Dido naar bed gebracht. Daar heeft ze hem uitgekleed en in bed gelegd.
Ja sorry, ben erg nuchter maar heb nu een borrel ingeschonkenquote:
Zonder feestje had Menno niet gejankt, Roel niet wéér bij Dido in bed proberen te kruipen, Joost niet met een half naakte Ingrid liggen stoeien én was Tanja blij geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom krijgen die etterbakken nou een feestje
Weg spanning, weg kutsfeer. Ze hebben zeker ook eten en sigaretten gekregen?
Oh trouwens, goeienacht allemaal
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Weg spanning, weg kutsfeer. Ze hebben zeker ook eten en sigaretten gekregen?
Oh trouwens, goeienacht allemaal
Keep us posted !!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
? Wat gemist. Roel boos op Dido?
anyway, dokter is na veel aandringen dan toch eindelijk onderweg, bedankt voor de aanmoedigingen
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Lieve fokkers, ik ga ff een filmpje kijken.
Veel plezier nog
Voor de verjaardag van Menno en Ingridquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
veel plezier met filmpjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Veel plezier nog
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Veel plezier nog
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
anyway, dokter is na veel aandringen dan toch eindelijk onderweg, bedankt voor de aanmoedigingen
Moeilijk, omdat ik voor weinigen sympathie voel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe is je top 5 nu van mannen en vrouwen door elkaar dan?
A History of Violence, gister al een eerste poging gedaan, dus nu poging 2quote:
was achteraf best grappig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Feestje heeft niet zo lang geduurd. Menno verpestte het door te kotsen en te janken.
SCREEENIE!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Gert... Dido en Nathalie hebben volgens mij ook nog getongd voor Roel's ogen.
Dat is het geheim van Lieske in het huis. Ze is nog maar 14. Dat zie je toch zo?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag ik erop wijzen dat Lieske meerderjarig is?
Ze hebben een snoepje overgegeven, daar is weinig tongen aan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Gert... Dido en Nathalie hebben volgens mij ook nog getongd voor Roel's ogen.
Die is wel door iemand geplaatst. D-Rose geloof ik. Weet niet meer waat die staat. Ik zal even voor je zoeken. Ik ben de beroerdste niet..quote:
ja maar halfquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef wickie het volgende:
Hallo, ik ben ff lekker in bad geweest.
Leeft Menno nog??
Laat je straks nog even weten hoe het gegaan is??quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
? Wat gemist. Roel boos op Dido?
Eenschquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja kan soms vreselijk zijn, maar haar directheid en botheid zijn eerlijk, en het is leuk voor het programma (...) (ze moet echter wel weg, want ik ben het baby-gezeik zat.)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is het geheim van Lieske in het huis. Ze is nog maar 14. Dat zie je toch zo?
Roel is nogal deerniswekkend eigenlijk. Komt weinig geëvolutioneerd over vaak.quote:
Gert, wat eng!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeilijk, omdat ik voor weinigen sympathie voel.
Dus laat ik het vanuit een negatieve motivatie benaderen:
1) Naat, Chantal, Ingrid: walgelijk
2) Rob, Tanja, Joost, Menno: mixed emotions. Vooral vaak ergerniswekkend, maar ze halen het niet bij de eerste drie die ik noemde. Tanja kan soms vreselijk zijn, maar haar directheid en botheid zijn eerlijk, en het is leuk voor het programma; het zorgt ervoor dat ze niet bij de eerste drie staat. (ze moet echter wel weg, want ik ben het baby-gezeik zat.)
3) Dido, Roel, Lieske: deze drie vind ik het meest OK in het huis. Durven over het algemeen te zeggen wat ze vinden, ook in mensen hun gezicht.
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw lijstje Scan.
Ingrid is een echte bitchquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
Ingrid zit nu Roel nog even zwart te maken?
Hoho, Chantal was het die het heel sneaky ter sprake brachtquote:
Dank jequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laat je straks nog even weten hoe het gegaan is??
Sterkte hoor!!
Ik kan me er ook wel in vinden ja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, wat eng!
Ik ben het helemaal eens met jouw lijstje!(behalve dat ik vind dat Tanja NOG NIET naar huis hoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |