quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Lieve fokkers, ik ga ff een filmpje kijken.
Veel plezier nog
Voor de verjaardag van Menno en Ingridquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom krijgen die etterbakken nou een feestje
veel plezier met filmpjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Veel plezier nog
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Veel plezier nog
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
anyway, dokter is na veel aandringen dan toch eindelijk onderweg, bedankt voor de aanmoedigingen
Moeilijk, omdat ik voor weinigen sympathie voel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe is je top 5 nu van mannen en vrouwen door elkaar dan?
A History of Violence, gister al een eerste poging gedaan, dus nu poging 2quote:
was achteraf best grappig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Feestje heeft niet zo lang geduurd. Menno verpestte het door te kotsen en te janken.
SCREEENIE!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Gert... Dido en Nathalie hebben volgens mij ook nog getongd voor Roel's ogen.
Dat is het geheim van Lieske in het huis. Ze is nog maar 14. Dat zie je toch zo?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag ik erop wijzen dat Lieske meerderjarig is?
Ze hebben een snoepje overgegeven, daar is weinig tongen aan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Gert... Dido en Nathalie hebben volgens mij ook nog getongd voor Roel's ogen.
Die is wel door iemand geplaatst. D-Rose geloof ik. Weet niet meer waat die staat. Ik zal even voor je zoeken. Ik ben de beroerdste niet..quote:
ja maar halfquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef wickie het volgende:
Hallo, ik ben ff lekker in bad geweest.
Leeft Menno nog??
Laat je straks nog even weten hoe het gegaan is??quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
? Wat gemist. Roel boos op Dido?
anyway, dokter is na veel aandringen dan toch eindelijk onderweg, bedankt voor de aanmoedigingen
Eenschquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja kan soms vreselijk zijn, maar haar directheid en botheid zijn eerlijk, en het is leuk voor het programma (...) (ze moet echter wel weg, want ik ben het baby-gezeik zat.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |