quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, wat eng!
Ik ben het helemaal eens met jouw lijstje!(behalve dat ik vind dat Tanja NOG NIET naar huis hoeft.
ze klinken wel erg moe. nog geen 1 uur..quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef ruby het volgende:
Nathalie begint weer te lullen. Misschien komen er toch nog roddels.
De nummer 1 en 2 zijn bij mij al heel lang hetzelfde: Roel en Lieske. Alleen twijfel ik wie op 1 en wie op 2. Lieske zeurt soms te veel in omwegen en dat is knap vermoeiend. Maar Roel heeft ook genoeg minpunten. Dus ik maak het een gedeelde eerste plaats. Dan wordt het zo:quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw lijstje Scan.
"quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef Day het volgende:
Mensen, het staat niet in de streamverslagen. Hoe zit het met het rantsoen van de bewoners? Hebben ze al eten gekregen van BB of moeten ze het nog steeds doen met Joostbrood?
Dat ga je toch niet allemaal lezen?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ff offttopic maar waar vind ik [SC BB] 1 t/m [SC BB] 558 ?
ik vind nix
misschien wel als Natahalie eruit gaat. Dido en Naat hebben nu min of meer een onuitgesproken pact tegen de mannen, of tegen Roel, zoiets. Nathalie loopt ook voortdurend achter Dido aan. Als Naat zou eens weggaat, wordt het nog 's wat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef kavu het volgende:
Nee dat wordt helemaal nietst tussen DIdo en Roel !!
Jammer dat Hummie er geen krat bruine bonen ingeflikkerd heeft. Ik had Flugel wel schoenen willen zien eten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"
Ze hebben eten gekregen. Wel allemaal blikvoer, maar beter dan niks natuurlijk
In de eerste post van dit topic staan heel veel links.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
En ze zijn ook gestopt met geheime missies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
Ze ziet maar weer dat de sancties van BB niet helpen om meer leven in de brouwerij te krijgen.
gebruik de zoek functiequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |