abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 19:54:21 #101
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_32126255
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Robbiej het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan 3.49 per uur? tis 3.94 bruto en mij is verteld door verschillende mensen dat er niet veel van af (paar cent) gaat als je 17 bent..
omdat ik er zelf werk en ik dat zie staan op mn loonstrookje
ohnee je bent 17
ik 18, waarsch nog iets minder voor jouw dan
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_32126604
Ik was niet eens mij bed uitgekomen voor 3,50 euro per uur.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:25:22 #103
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_32131184
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:54 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

omdat ik er zelf werk en ik dat zie staan op mn loonstrookje
ohnee je bent 17
ik 18, waarsch nog iets minder voor jouw dan
lijkt me sterk. een 16 jarige verdiend bij ons 3.54 bruto. en die gast zegt dat er maar een paar cent vanaf is gegaan 3 cent ofzo.. dus lijkt me sterk. maargoed ik zie het vanzelf. is het minder nok ik er meteen weer mee. je krijgt pas GODVERDOMME na 5.5 uur pauze terwijl ik maar 5 uur per keer werk. je moet je de kanker werken om het bij te houden. en ze verwachten meteen dat je op volle toeren mee kan draaien terwijl je er net werkt.. ben naar de tering.. hoofdpijn/rugpijn/last van mn knieeen etc.. 5 uur geen seconde gezeten/uitgerust.. ik neem wel de fucking telegraaf! vuile uitzuigers!!!!! en dit is pas mn 2e dag! moet je eens nagaan.. en ik ben meestal wel erg coulant..
vakkenvullen is nog 10x minder zwaar.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:30:29 #104
127956 Robbiej
pi_32131396
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef Dementor het volgende:
Ik was niet eens mij bed uitgekomen voor 3,50 euro per uur.
het is omdat ik godverdomme geen andere keus heb..

jij wel blijkbaar... mazzelpik!
pi_32134760
Hey , hey

Robbiej even over die pauze je krijgt wel 10 min pauze , als ze je dit niet geven moet je zeggen dat je daar recht op hebt(staat gewoon in je contract en bij de mac regels)... En als je 5 en half uur of langer werkt dan krijg je een half uurtje... En dat salaris is bij elke mac anders... Al verdient baggeruser echt te weing voor haar leeftijd is dat bruto ?

En dat salaris gaat omhoog zodra je 18 bent robbiej , dus dan heb je weer ongeveer 40 cent per uur meer...

En in het begin is het idd erg wennen bij de mac... Maar mijn eerste dag was op de boulvard , 33 graden buiten en 8 uur werken en de volgende dag gewoon weer , maar het went . dus gewoon effe doorbijten....

Maar dat van die pauze moet je zelf even in de gaten houden Als jij niks zecht vinden ze het wel best zo... Niet vergeten te zeggen dat je er recht op hebt...

Groeten , Diddlina...
pi_32144794
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef diddlinaa het volgende:
Hey , hey

Robbiej even over die pauze je krijgt wel 10 min pauze , als ze je dit niet geven moet je zeggen dat je daar recht op hebt(staat gewoon in je contract en bij de mac regels)... En als je 5 en half uur of langer werkt dan krijg je een half uurtje... En dat salaris is bij elke mac anders... Al verdient baggeruser echt te weing voor haar leeftijd is dat bruto ?

En dat salaris gaat omhoog zodra je 18 bent robbiej , dus dan heb je weer ongeveer 40 cent per uur meer...

En in het begin is het idd erg wennen bij de mac... Maar mijn eerste dag was op de boulvard , 33 graden buiten en 8 uur werken en de volgende dag gewoon weer , maar het went . dus gewoon effe doorbijten....

Maar dat van die pauze moet je zelf even in de gaten houden Als jij niks zecht vinden ze het wel best zo... Niet vergeten te zeggen dat je er recht op hebt...

Groeten , Diddlina...
over die lange pauze dat verschilt per leeftijd...
17 en jonger krijgt bij 5uur of meer een half uur...
18 en ouder krijgt na 5.5 uur een half uur..
pi_32150897
Al binnengestapt bij een willekeurige Hema/Bijenkorf/V&D? Verdient ongeveer even weinig, maar is een stuk relaxter.
pi_32152002
Ik werk bij de TPG en krijg ruim 9 euro per uur, ik ben 22 jaar. Ik zou niet bij de Mac gaan werken als ik jou was
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_32152941
Hey Eric dat van die pauze is niet waar hoor , dat is voor iedereen het zelfde iedereen heeft bij 5 uur werken recht op 10 minuten dan hoef je niet uit te klokken en werk je langer dan 5 uur dan heb je een half uurtje en moet je uitklokken en dit is bij elke mac zo... Het is wel zo dat jij maar tot 22 uur mag werken

En bij de v&d en de bijenkorf kom je niet makkelijk als je jonger dan 18 bent en bij de hema verdien je minder dan bij de mac... De suppermarkten verdienen over het algemeen wel meer en daar krijg je ook meer pauze...

Maar robbiej je hebt nu tenminste werk en je verdient een zak centje je kan nu altijd doorzoeken naar iets anders... je zal zien dat het niet zo makkelijk is , en heb je iets beters gevonden dan kun je altijd ontslag nemen...

Heb je van de mac een gele map gekregen met werken bij mac ? hierin staan een heleboel regels... maarja mischien bestaan die mappen niet meer wahaha...

Groetennn...
pi_32152965
dat van tot 22 uur werken geld voor robbiej...
pi_32153472
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:16 schreef diddlinaa het volgende:
Hey Eric dat van die pauze is niet waar hoor , dat is voor iedereen het zelfde iedereen heeft bij 5 uur werken recht op 10 minuten dan hoef je niet uit te klokken en werk je langer dan 5 uur dan heb je een half uurtje en moet je uitklokken en dit is bij elke mac zo... Het is wel zo dat jij maar tot 22 uur mag werken
ik kan me niet voorstellen dat het per mac verschilt maar het is toch*echt zo...
ik zal het even proberen terug te vinden , misschien dat het in de cao staat.

oja.. ik ben geen crewlid, ben manager bij de mac...
pi_32153627
stukje uit de arbeidstijdenwet:
voor 16 en 17 jaar
quote:
Er is een pauzeverplichting zodra in een dienst meer dan 4,5 uur arbeid wordt verricht.
voor 18 jaar en ouder
quote:
Er is een pauzeverplichting zodra in een dienst meer dan 5,5 uur arbeid wordt verricht
wat betreft 18+ had ik hetzelf ook fout dus, het moet 5,5 ipv 5 uur zijn...
pi_32156549
Sorry maar dat mensen voor 3 euro gaan werken dat is toch niet normaal. Lekker zelfrespect heb je dan. Waarom ga je niet in de horeca werken, dan krijg je al 3 euro fooi per tafel.

3 Euro, haha het is gewoon om te lachen. Ik verdien bijna 5 keer zoveel:)
pi_32157296
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:30 schreef Robbiej het volgende:

[..]

het is omdat ik godverdomme geen andere keus heb..

jij wel blijkbaar... mazzelpik!
mazzelpik?
Ik heb er zelf ook voor moeten leren hoor en tja dat het dan beter betaald dan de mac (ongeschoold werk).
pi_32159060
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef erik-de-perik het volgende:

[..]

over die lange pauze dat verschilt per leeftijd...
17 en jonger krijgt bij 5uur of meer een half uur...
18 en ouder krijgt na 5.5 uur een half uur..
klopt
Riemen
fiets kopen
pi_32161421
Hey eric ,

Ik ben zelf crewtrainer maar vind niet dat dat er wat toe doet... maar de pauzes zijn toch echt overal het zelfde iedereen die minder dan 5,5 uur werkt heeft recht op 10 min break en iedereen die meer werkt heeft recht op een half uur , sterker nog een regel waar de mac zich niet aan houd iedereen die 8 uur werkt heeft recht op 10 minuten break en een half uur pauze ... maargoed dit waren de regels toen ik begon het zou wel kunnen zijn dat er iets is veranderd maar bij ons gaat het nog steets zo... Ik heb vandaag nog 5,5 uur gewerkt en 30 min pauze

En versteeg!! Mac valt ook onder horeca!! Het is dan wel geen chiqe restaurant maar toch...

mzzl , diddlina!!!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:38:34 #117
127956 Robbiej
pi_32162737
Het is idd op je 17e na 4.5 uur een 30 min pauze. en gehad vandaag.. blijf er toch maar werken. vandaag op KVA gestaan. was erg goed te doen

Welke datum krijg je eidenlijk je loon? diddlinaa weet jij dat?
pi_32166067
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Robbiej het volgende:
Het is idd op je 17e na 4.5 uur een 30 min pauze. en gehad vandaag.. blijf er toch maar werken. vandaag op KVA gestaan. was erg goed te doen

je krijgt je loon aan het begin van de nieuwe maand....het ligt aan de bank hoe snel het op je rekening staat. Meestal staat het er binnen 5 hooguit 6 dagen op.
pi_32166161
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef diddlinaa het volgende:
Hey eric ,

Ik ben zelf crewtrainer maar vind niet dat dat er wat toe doet... maar de pauzes zijn toch echt overal het zelfde iedereen die minder dan 5,5 uur werkt heeft recht op 10 min break en iedereen die meer werkt heeft recht op een half uur , sterker nog een regel waar de mac zich niet aan houd iedereen die 8 uur werkt heeft recht op 10 minuten break en een half uur pauze ... maargoed dit waren de regels toen ik begon het zou wel kunnen zijn dat er iets is veranderd maar bij ons gaat het nog steets zo... Ik heb vandaag nog 5,5 uur gewerkt en 30 min pauze

En versteeg!! Mac valt ook onder horeca!! Het is dan wel geen chiqe restaurant maar toch...

mzzl , diddlina!!!
het doet er in die zin toe dat ik, als manager dus, de pauzes plan. daarbij hanteren wij de regel van de arbeidstijden zoals ik die een paar posts terug vermeld heb. Ik heb het hierbij uiteraard over de 'eetpauze' die dus een half uur duurt. de drinkpauze is ong. om de 2 uur.. afhankelijk van de drukte.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:23:56 #120
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_32166398
welke mc zitten jullie ?
Riemen
fiets kopen
pi_32166467
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Robbiej het volgende:

KVA

En we hebben helemaal geen appelgebak meer
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:37:10 #122
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_32166782
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef mcintosh het volgende:

[..]

KVA

En we hebben helemaal geen appelgebak meer

(gelukkig niet trouwens )
Riemen
fiets kopen
pi_55288204
Deze post is wel heel oud ; maar het is een goede reden om hem te bumpen. Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek bij de Mac Donalds. Na deze reacties gezien te hebben heb ik er al geen zin meer in. Ik ben ook aangenomen bij een klantvriendelijke cafetaria bij mij in de buurt, 5 minuten fietsen en Mac is 30 minuten fietsen. Salaris weet ik nog niet maar bij de cafetaria in ieder geval meer dan minimum loon. Hij zei iets van 4 euro per uur voor iemand van mijn leeftijd, 17 jaar. Ik word eind deze maand opgebeld om ingeroosterd te worden maar ik heb dus ook een gesprek bij de Mac. Ik ben bereid hard te werken maar bij de Mac is het echt lopende band en weinig pauzes..en bij de cafetaria niet..wat is het slimste om te gaan werken? Ik wil gewoon in het weekend werken en in totaal in de week +- 15 uur per week.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:19:10 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_55288325
doe ajb dat cafetaria om de hoek
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55289258
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef Adelante het volgende:
doe ajb dat cafetaria om de hoek
inderdaad
of een willekeurige kroeg /resto waar ze nog bedienders nodig hebben

wel vanuitgaand dat je er een beeeeeetje representatief uitziet en niet zoals die Macd medewerkers hier in de randsrad
pi_55289448
Wahaha ik ben niet lelijk, al zeg ik het zelf. Ik ga nog wel naar dat gesprek vanmiddag, kijken of ze nog wat boeiends te melden hebben; maar ben vrijwel zeker al van de cafetaria, waar ik toch ook al aangenomen ben. Moet ik wel nog 1 week wachten voor een telefoontje voor mijn rooster maar daar valt mee te leven :p Bedankt voor de tips Yebcar en Adelante
pi_55291823
Ik dacht dat ik weinig verdiende bij de AH maar bij de Mac verdien je dus helemaal niks
............................
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:17:46 #128
127956 Robbiej
pi_55293596
Bestaat dit topic ook nog... tssk tssk wat een taalgebruik en een instelling had ik vroeger zeg.. *schaam*

Ach ik heb het er een maand volgehouden. zit je je daar in het zweet te werken, heb je een bedrijfsleider die een omvang heeft waar een olifant blij mee zou zijn die zich volvreet met bigmacs voor je neus. ja dacht het dus ff niet. daarna kon ik bij een Callcenter werken voor 7,60 per uur. dus meteen gedaan. inmiddels werk ik bij mn stage bedrijf voor 8 euro netto per uur. (20 uurtjes p/w naast school)

al met al..
pi_55294509
Er is dus leven na de Mac
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_55295060
Ik belde ze op van ; sorry geen gesprek, heb andere baan, ze zeiden zo van : oke doei, en dan op zon toon van : moest je nou bellen? Pff zegt genoeg over die instelling daar. Hoe kun je bij zon callcenter komen te werken? Jah door te solliciteren maar waar kun je zoiets vinden?
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:37:07 #131
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55295418
6.25 netto per uur.

ik heb ongeveer 850 euro per maand en 300 euro vaste lasten de rest spaar ik.

hier betaal ik tevens mijn opleiding van en ik kan lekker met mijn autootje rijden
Because they will last that long.
pi_55296787
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Pascal86 het volgende:
6.25 netto per uur.
Dat is niet veel als je 21 bent, maar als je beetje leuke functie heb zal misschien wel uit te houden zijn?
............................
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:05:48 #133
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_55297547
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef sander89 het volgende:

[..]

Dat is niet veel als je 21 bent, maar als je beetje leuke functie heb zal misschien wel uit te houden zijn?
Ik heb goede banden met de baas
oftewel we maken constant sarcastische opmerkingen naar elkaar.

En ik doe vaak andere dingen dan mensen denken, onderhoud enzo best wel aardig te doen.

En er zijn echt wel tijden dat het fucking gaar is en iedereen door mekaar schreeuwt maar je leert ook toewijding te krijgen voor het geen waar je voor werkt.

Ik doe 2 ochtend in het weekend van 8 tot 4 en door de week 3 avonden van 6 tot 12. maar het komt vaak voor dat ik overwerk

Verders hele leuke colega's waar ik ook buiten mac mee omga.

Bovendien kan ik niet veel andere baantjes vinden waar ik goed voor betaald krijg, zit namelijk ook nog ff 5 dagen per week op school.
Because they will last that long.
pi_55300249
oud topique zeg..

ik werk er ook nog steeds, ben nu 20 en verdien er dus 6.60 per uur. werk er naast sinds kort ook bij een oud stageplek waar ik 10.80 per uur verdien, maar blijf ook wel wat bij de mc werken, het is er gewoon gezellig

en daarnaast ook nog school druk druk
Riemen
fiets kopen
pi_63680564
edit: prima kick! Jammer van de inhoud.....

[ Bericht 82% gewijzigd door Five_Horizons op 01-12-2008 22:30:14 ]
  maandag 1 december 2008 @ 22:31:21 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_63682188
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef Flubberbal het volgende:
edit: prima kick! Jammer van de inhoud.....
wat is dat nou weer voor vraag klapjosti
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_63682867
Man, ben ik even verschoten, ik dacht altijd dat de studentenjobkes in Nederland beter betaald werden als in Vlaanderen, wat ben ik daar verschrikkelijk verkeerd in.

Hier bij ons is het minimumjeugdloon iets van een ¤5,50, ongeacht welke leeftijd 16+.
Toen ik mijn vakantiewerk/weekendwerk deed bij Colruyt (schappen vullen en kassa), had ik iets van een ¤9,75 tot ¤10,50. naargelang ochtend en avond uren. (op 20-jarige leeftijd).

Moest je dicht bij de Belgische grens wonen, zou ik toch maar eens hier komen horen.
pi_63686818
Ligt eraan waar je gaat solliciteren. Baantjes zoals de mac en ah zijn lekker makkelijk omdat je 99% kans hebt om aangenomen te worden en dan moet je eht doen met het minimum loon. Als je iets verder kijkt dan je neus lang is kan je veel betere bijbaantjes vinden die wel goed betalen.

Ik heb tegenwoordig een bijbaantje waarbij je start met een salaris van ¤10,78 waarbij zaterdagen en zondagen 200% uitbetalen. Daarbij hebben ze ook flexibele werktijden en moet ik elke dinsdag bellen voor mijn werktijden voor komende week. Al zou je alleen al 2 dagen in het weekend meepakken dan haal je al 1200 euro per maand netto binnen. En ik werk in een brood fabriek waar ze brood maken voor grote supermarken maar al het soort fabriek werk verdiend goed schijnt.

Een ex vriendin kende iemand die in een makeup fabriek werkte en kreeg nog meer dan ik met dezelfde toeslagen en flexebiliteit + dat ze 1x in de maand voor 8 euro een hele make up tas met makeup mocht vullen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 03:30:38 #139
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63687008
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Robbiej het volgende:
Zaterdag 10:00 voor 3 uurtjes ofzo.. weet niet wat er dan gebeurd jij wel? tell me please

maar over dat salaris. nou ik vind 3.11 per uur wel erg weinig voor een 17 jarige. aangezien de prijzen maar de pan uit vliegen. blijft die miezerige loon hetzelfde... en omdat je als 17 jarige soms best wel wat vaste uitgaven hebt..

in dit geval wil ik sparen voor mijn auto. en dit kost mij gewoon 12 maanden om een fatsoenlijke auto te kunnen kopen. als ik uitga van 15 uur per week.(wat met een beetje pech zelfs nog minder is..) en 20% voor mezelf wil houden..

dat is dus 15(uur)*¤3.11=¤46.65*52(weken)=¤2425.8-20%=¤1940.64(20% voor mezelf per maand. de rest op spaarrekening)

dus heb ik in 1 jaar tijd. maar ¤1940.64 voor mijn auto. en maar ¤40.43 per maand voor mezelf.. lekker dan. je kan onmogelijk sparen met dit hongerloontje als je ook nog studeert.
Zorg dat je een baantje in een supermarkt, fabriek, groothandel of bouwmarkt ofzo krijgt, betaalt vele malen beter. En dan nog 's de frisse lucht buiten de McDonalds en in een bouwmarkt leer je zelf ook een hoop wat later van pas kan komen.

Ik heb zelf in een fabriek gewerkt van m'n 15e tot 20e en het salaris was daar altijd goed (extra voor vroeg werken, zondags werken, feestdagen, nachtdiensten). Daarna taxichauffeur geweest, salaris was lager maar het werk maakt het 100 x goed (en fooi natuurlijk).
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 03:32:51 #140
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63687022
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 02:52 schreef Noisiv het volgende:
Ligt eraan waar je gaat solliciteren. Baantjes zoals de mac en ah zijn lekker makkelijk omdat je 99% kans hebt om aangenomen te worden en dan moet je eht doen met het minimum loon. Als je iets verder kijkt dan je neus lang is kan je veel betere bijbaantjes vinden die wel goed betalen.

Ik heb tegenwoordig een bijbaantje waarbij je start met een salaris van ¤10,78 waarbij zaterdagen en zondagen 200% uitbetalen. Daarbij hebben ze ook flexibele werktijden en moet ik elke dinsdag bellen voor mijn werktijden voor komende week. Al zou je alleen al 2 dagen in het weekend meepakken dan haal je al 1200 euro per maand netto binnen. En ik werk in een brood fabriek waar ze brood maken voor grote supermarken maar al het soort fabriek werk verdiend goed schijnt.

Een ex vriendin kende iemand die in een makeup fabriek werkte en kreeg nog meer dan ik met dezelfde toeslagen en flexebiliteit + dat ze 1x in de maand voor 8 euro een hele make up tas met makeup mocht vullen.
Maar dan werk je s'nachts? En daarna naar school? Ik weet uit ervaring dat dat niet heel lang goed gaat.....
En van de studiefinanciering heb je een nettogrens, als je daarboven komt kan je je Ov en studiefinanciering gaan vergoeden/terugbetalen.
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 04:04:18 #141
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_63687182
Cheeseburger
En dat kan zomaar.....?
pi_63687317
Nee 10,78 is standaard bruto loon wat je daar krijgt. Ik ben 21 jaar maar iemand die 18 is en daar ook werkt verdient 50 cent minder dan mij geloof ik.

Nachtdienst is 135%
Zaterdag ochtend 150%
Zaterdag middag 15.00-23.00 200%
Zondag 200% hele dag

Als je middag diensten door de weeks draait vallen vanaf 18.00 uur onder nachtdienst tarief. En ik weet dat je moet opletten met stu fi. Ik zat er na 5 maanden werken al in de buurt en moest ik het stopzetten :S Ik werk dan wel elk weekend + veel middag en nachtdiensten door de weeks. Redbull doet wonderen
  dinsdag 2 december 2008 @ 05:52:37 #143
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_63687375
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 04:50 schreef Noisiv het volgende:
Nee 10,78 is standaard bruto loon wat je daar krijgt. Ik ben 21 jaar maar iemand die 18 is en daar ook werkt verdient 50 cent minder dan mij geloof ik.

Nachtdienst is 135%
Zaterdag ochtend 150%
Zaterdag middag 15.00-23.00 200%
Zondag 200% hele dag

Als je middag diensten door de weeks draait vallen vanaf 18.00 uur onder nachtdienst tarief. En ik weet dat je moet opletten met stu fi. Ik zat er na 5 maanden werken al in de buurt en moest ik het stopzetten :S Ik werk dan wel elk weekend + veel middag en nachtdiensten door de weeks. Redbull doet wonderen
kreeg jij ook last van vleugels? ben ermee moeten stoppen
En dat kan zomaar.....?
pi_63695481
Als je een uur over straat loopt en goed naar beneden kijkt, vind je meer dan het hongerloon wat ik hier voorbij zie komen.
pi_63696005
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Lassekjus het volgende:
Als je een uur over straat loopt en goed naar beneden kijkt, vind je meer dan het hongerloon wat ik hier voorbij zie komen.
Everyone is entitled to My opinion.
pi_63696090
Mc Donalds betaald zeer slecht als ik luister naar de mensen om me heen. Weet niet of je weet maar in Engeland heeft men een uitdrukken... He has a mac job.
pi_63743829
Dat er vandaag de dag nog mensen zijn die voor minder dan 5 euro per uur gaan werken... ik snap het niet, maar als ik die keuze moest hebben, dan deed ik nog liever niets.
pi_63744060
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:36 schreef Emu het volgende:
Dat er vandaag de dag nog mensen zijn die voor minder dan 5 euro per uur gaan werken... ik snap het niet, maar als ik die keuze moest hebben, dan deed ik nog liever niets.
wees blij dat er nog mensen zijn die voor dit bedrag gaan werken....anders kon je fluiten naar je mc kroket
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 4 december 2008 @ 21:12:00 #149
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63765888
I'm loving it
  donderdag 4 december 2008 @ 22:22:18 #150
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_63768422
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:36 schreef Emu het volgende:
Dat is dan ook de reden dan de uitkeringen omlaag moeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')