Misschien een andere bedrijfstak zoeken? Toen ik 14-15 was verdiende ik al 3,60 met bollenpellen en klusjes op een bloembollenbedrijf. En dat is 6-7 jaar geleden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
meer verdien je niet op deze leeftijd helaas (17) noem het en neem het.. 3.10 mag je blij mee zijn tegenwoordig.. :/
dat wordt je pas na 2 volle kalenderjaren daar gewerkt te hebben....je hebt nog ff te gaan (of je moet er fulltime gaan werken maar dat denk ik niet.)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef Robbiej het volgende:
en hoe word je dat heel snel?
Ik ben 16 en verdien 6 a 7 euro per uur ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
meer verdien je niet op deze leeftijd helaas (17) noem het en neem het.. 3.10 mag je blij mee zijn tegenwoordig.. :/
moet jij niet in de MAC werkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:58 schreef Rapaille het volgende:
Dus 3,10 doe je wel en 2,65 niet? Het scheelt 0,45 cent.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet jij niet in de MAC werken
Ahum...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef Robbiej het volgende:
in Lelystad zijn geen vacatures voor telemarketeer..
hoeveel verdiende je toen je 16 was dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:57 schreef Jed1Gam het volgende:
MCDonalds in Leystad, heb er een half jaar gewerkt toen ik 16 was geloof ik. Slavenarbeid voor een hongerloon imo. Automatisch piloot en brein op non-actief dan houd je het beste vol.Die mcgeur komt nog bij me naar boven als ik er aan denk, je krijgt het ook niet uit je kleding (ook niet na 10 wasbeurten).
Maar veel plezier met werken.![]()
Je moet niet zo janken!!! Het is simpel werk tegen een simpele vergoeding!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef Robbiej het volgende:
heb zo uitgerekend dat ik ong op 3.11 per uur kom.. jezus.. tis omdat het niet anders kan.. vuil pleuris uitbuiters hier in nederland..
Interesseert me geen donder.. 3.11 man pleur een end op... terwijl een dienstknuppel van 22 die precies het fucking zelfde doet zowat 7 euro per uur krijgt. hoop dat het plan van Abvakado doorgaat om het minimum jeugdloon af te schaffen.. zijn ze nou helemaal belazerd....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken!!! Het is simpel werk tegen een simpele vergoeding!
Iedereen begint laag!
Nee, dan wordt 't lol... donderen de jeugdlonen nog verder omlaag!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Interesseert me geen donder.. 3.11 man pleur een end op... terwijl een dienstknuppel van 22 die precies het fucking zelfde doet zowat 7 euro per uur krijgt. hoop dat het plan van Abvakado doorgaat om het minimum jeugdloon af te schaffen.. zijn ze nou helemaal belazerd....
Ehm jij denkt dat als de MINIMUM lonen worden afgeschaft jouw loon OMHOOG gaatquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Interesseert me geen donder.. 3.11 man pleur een end op... terwijl een dienstknuppel van 22 die precies het fucking zelfde doet zowat 7 euro per uur krijgt. hoop dat het plan van Abvakado doorgaat om het minimum jeugdloon af te schaffen.. zijn ze nou helemaal belazerd....
Nou ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar minimum lonen zijn uitgevonden om er voor te zorgen dat IEDEREEN een bepaald minimum uurloon krijgt. Als dat verdwijnt mogen werkgevers zelf bepalen dat ze minder geven. Meer mogen ze nu ook al lang, dus daar veranderd dan niks aan hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef Robbiej het volgende:
nee. als een 22 jarige ZONDER ervaring er komt. en ja als de minimumjeugdloon afgeschaft word. dan gaat idd ook mijn loon omhoog ja. dan komt alles gewoon op de 22 jaar grens. dus zelfs een 15 jarige kan 7 euro per uur verdienen. precies zoals het hoort. gelijkheid voor iedereen.
Mijn fout lieve schat, maar dat kun je nog wel even vergetenquote:
Lol ik werk bij de Ah en ben 16 en verdien 3,11quote:15 -> 2,19
16 -> 2,52
17 -> 2,88
18 -> 3,32
19 -> 3,83
20 -> 4,49
21 -> 5,29
22 -> 6,20
bij de ah zit er al vakantiegeld bij je loon berekend, bij de mac krijg je dat apart uitbetaald (bij de loonbetaling voor de maand mei)quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef Robbiej het volgende:
dat verdiende ik ook bij AH toen ik 16 was. en nu ben ik 17 en ga ik hetzelfde verdienen...
Ja, alleen dan als je looonheffing dan nog boven de (dacht) 30 Euro uitkomt. (per jaar)quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef Robbiej het volgende:
ook met loonheffingkorting?
dude, dan verdiend die 22 jarige jouw karige 3.11 eruo loontjequote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef Robbiej het volgende:
nee. als een 22 jarige ZONDER ervaring er komt. en ja als de minimumjeugdloon afgeschaft word. dan gaat idd ook mijn loon omhoog ja. dan komt alles gewoon op de 22 jaar grens. dus zelfs een 15 jarige kan 7 euro per uur verdienen. precies zoals het hoort. gelijkheid voor iedereen.
of nog minder, aangezien ze zelf dan het loon mogen bepalenquote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Robbiej het volgende:
neej ¤ 7,68 euro per uur zoals iedereen aan het huidige minimumloon
ik heb het over dat het JEUGDLOON afgeschaft word. dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of nog minder, aangezien ze zelf dan het loon mogen bepalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |